Rouva antautui pojalle!

Anonyymi-ap

Tarina on tosi. :)Tapasin kapakassa 55-60v reitevän naisen. Itse olin 19 vuotias. Hän oli juuri sellainen täti tai äitimäinen. Lähdimme kohti asuntoani. Katselin hänen takamustaan että kohta oon ton kimpussa. Halusin olla kunnon uros ja hoidella naiseni. Pääsimme makuuhuoneeseen. Hän vähän ujosteli kun näki seisovan kaluni. Aviomies ja perhe kotona ja nyt ykskaks onkin nuori poika alkamassa panemaan. Hän paljasti minulle ihanan aikuisen naisen karvaisen pillunsa. Tulin hänen päälleen ja upotin paljaan munan hänen pilluunsa. Katsoin silmiin ja työntelin nauttien, litinä täytti huoneen kun hån kostui. Lopulta hän risti jalat selkääni voihkien että mulla on vaan niin kamalan iso, jolloin kiihdytin tahtia ja lopulta purskautin spermat syvälle pilluun, jäin vielä hänen päälleen makaamaan, jotta kaikki siemenet tulisivat ja hän valui vähän lakanoille, olinhan juuri hoidellut kypsän emännän! kuulemma paikat kipeänä.Elämäni eroottisin kokemus!

26

10052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saa kysellä/kommentoida :)

    • Anonyymi

      Ihania tuollaiset kypsät, reitevät ja vielä tuossa iässä nätit rouvakoon naiset. Ne tietää,mitä haluaa, eikä pahemmin ujostele. Kyllä kelpaisi selvinpäinkin, ei siinä kapakkaa tarvita. Sellainen 40-60v on parhaassa iässä ja halukas, jospa löytäisin joku päivä, niin saisi tulla useamminkin käymään. m52

      • Anonyymi

        Kyllä, varsinkin kun tykkäävät nuoremmasta ja näitä voi panna ilman ehkäisyä! Se on hyvin nautinnollista kun rouva nauttii. T:kirjoittaja


      • Anonyymi

        No ei näitä ole perkele pakko lukea jos noin vituttaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei näitä ole perkele pakko lukea jos noin vituttaa!

        Älä vastaa tuolle häirikölle mitään. Sen sijaan ilmoita hänen viestinsä ylläpidolle poistettavaksi asiattomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, varsinkin kun tykkäävät nuoremmasta ja näitä voi panna ilman ehkäisyä! Se on hyvin nautinnollista kun rouva nauttii. T:kirjoittaja

        Mitä nainen lapsella tekee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vastaa tuolle häirikölle mitään. Sen sijaan ilmoita hänen viestinsä ylläpidolle poistettavaksi asiattomana.

        Jea ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nainen lapsella tekee?

        Kyllä ihan mies olen ollut. Ikäero :)


      • Anonyymi

        Nimenomaan, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihan mies olen ollut. Ikäero :)

        Mikäpä siinä ikäerossa, jos homma toimii?
        Itse olin aikoinaan 32v, kun vastaan tuli hyvinsäilynyt piakkoin täyttävä 53 vuotias rouva.
        Se seksi oli hänen kanssaan ihan mieletöntä ja hän tekikin selväksi parin kuukauden puuhaamisen jälkeen, ettei voi jatkaa pelkällä seksillä, koska on minuun rakastunut.
        Oltiin ystävät vielä tuon kesän jälkeen.


    • Anonyymi

      Täällä mummu+60 rakastaa nuoria poika,niiden kovat kyrvät saa mummun kiimaan🔥Ja on kokemusta😍

      • Mummu laita viedti treffien puolella M27


      • Anonyymi

        Kiva kuulla :)


      • Anonyymi

        Mistä päin sinä olet? 50v mies voisi tulla kiilapojaksi liukkaille.... kik svante66.


    • Anonyymi

      Itse tykkään paljon nuoremmista tytöistä ja naisista.

    • Tää tapahtui 1990 luvun alussa, naispuolinen kaverini tuli ravintolassa juttelemaan tuttunsa kanssa, tämä pankkivirkailija oli pukeutunut polvet peittämään hameeseen, paitaan ja jakkutakkiin. Oli melkein yhtä pitkä kuin minäkin, eli n. 180cm mutta kun hänen kanssaan tanssin ja käteni kun lantiolla seikkaili niin totesin hänen olevan kookas nainen.
      Vähän aikaa tanssittiin, paukut juotiin ja juteltiin niin hän sanoi, nyt haetaan kebapit ja mennään sun luokse syömään.
      Näin tehtiin ja saimme syötyä, sitten sohvalle pusuttelemaan.
      Siinä sain ensimmäistä kertaa pidellä isokokoista naista ja olinhan minä hirveässä kiimassa. Sain kuin sainkin hänet suostuteltua ottamaan kaikki vaatteet pois, hän sanoi että häpeää vartaloaan noin nuoren miehen edessä.
      Sänkyyn päästyämme ei ollut häpeästä tietoakaan, hän istui naamalleni ja hieroi märkää pilluaan naamalleni ja minä poika nuolin, näykin, imeskelin huulia ja klitorista. Sain panna monta kertaa sen yön aikana. Tämä pankkivirkailija oli isoperseinen, vatsakas, isotissinen amatsoni.
      Harmi kun oli naimisissa niin en saanut montaa kertaa häntä yökylään. Mutta lämmöllä muistelen edelleen.

      • Niin itse olin kaksikymppinen kolli ja nainen oli vähän päälle viidenkymmenen


    • Anonyymi

      Mielestäni rakasteluasiat nuorempien miehen alkujen kanssa ei kuulu kaljamahaisille
      epäsiisteille öykkäreille. Varsinkin jos puuttuu alkeellisetkin käytöstavat. TW Leila 55v. Minulla usein nuoria rakastajia. Terveitä siistejä taitavia tanssimaan pitävät naisesta huolen . Nuorimmat 18v --- ja sinne 35--40v.Meinaan löytyy kestoo ja kykyä....

      • Itse parikymppisenä meni 2 varvia peräjälkeen sitten röökitauko, juomaa ja eikun uudestaan. Itse oon lauennut 5 kertaa illan ja yön aikana


    • Montakos kertaa nainen?

    • Anonyymi

      Olin kolmekymppinen ja nuoret miehet kahdeksantoista. Ja luoja mitä kyytiä sain.
      Olin eka nainen heille,ja oli ihanaa kun kaverit tutkivat.
      Eivät olleet lapsia vaan nuoria sonneja.

    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­ts­­­umme sinu­­­t kä­ym­­­ään uude­ss­­a cha­­­tissa! Mei­tä on yl­­i mil­­joona! 👉 http://armtown.com/H/I0r6P3

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe