Onko kukaan ollut tuolla töissä? Näyttävät tekevän jotain kylpyhuonesaneerauksia ja valesokkeliremontteja..
Särkänlaita Oy
7
2841
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollut joskus vuosia sitten, tekevät kyllä paljon muutakin, kuulemma nykyään iskin pulju, ei muuta kommenttia kuin että palkka tuli ja sitten se meni, ja tuli just silloin kun pitikin ja ei ollut pieni muttei isokaan, normi paikka.
- Anonyymi
Mitä tuo iskin pulju oikein tarkoittaa? Joku yritys nimeltä ISK ostanut sen vai mitä?
- Anonyymi
Saanko kysyä mitä tarkoittaa "iskin pulju"?
- Anonyymi
Olin töissä tuolla ja oli aina helvetinmoinen kiire tehdä kaikkea. Usein kävin kolmella työmaalla päivän aikana tasoittamassa, vedeneristämässä ja laatoittamassa ja sitten vielä illalla kävin Tarastenjärvellä viemässä roskat.. jokainen voi arvata mitä kiireellä tulee: https://www.youtube.com/watch?v=Skm0EZkA6a8
- Anonyymi
Juu kokemusta on vuokratyöntekojänä ja ei kovin hyviä.
Jäätävä kiire,kohteet vaihtuu sekä joutuu itse hakemaan työ matskut .
Ihmetellään jos työ kestää ja ei tule kunnon ohjeita keikalle.
Mikäli tykkää stressistä ok - Anonyymi
Särkänlaita Oy:n verkkosivut näyttävät olevan toimimattomat..
www.sarkanlaita.com
Mikä on firman tilanne tällä hetkellä? - Anonyymi
Matti Vaaraniemi mielestäni paska jätkä. Ei koskaan maksanut mitään lisiä tai kilometrikorvauksia. Töitä kuitenkin teetettiin aivan helvetisti ja välillä piti lähteä viikonloppuna parin tunnin varoajalla töihin. Kohtelee työntekijöitään kuin paskaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953