Onko kukaan ollut tuolla töissä? Näyttävät tekevän jotain kylpyhuonesaneerauksia ja valesokkeliremontteja..
Särkänlaita Oy
6
3490
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollut joskus vuosia sitten, tekevät kyllä paljon muutakin, kuulemma nykyään iskin pulju, ei muuta kommenttia kuin että palkka tuli ja sitten se meni, ja tuli just silloin kun pitikin ja ei ollut pieni muttei isokaan, normi paikka.
- Anonyymi
Mitä tuo iskin pulju oikein tarkoittaa? Joku yritys nimeltä ISK ostanut sen vai mitä?
- Anonyymi
Saanko kysyä mitä tarkoittaa "iskin pulju"?
- Anonyymi
Olin töissä tuolla ja oli aina helvetinmoinen kiire tehdä kaikkea. Usein kävin kolmella työmaalla päivän aikana tasoittamassa, vedeneristämässä ja laatoittamassa ja sitten vielä illalla kävin Tarastenjärvellä viemässä roskat.. jokainen voi arvata mitä kiireellä tulee: https://www.youtube.com/watch?v=Skm0EZkA6a8
- Anonyymi
Juu kokemusta on vuokratyöntekojänä ja ei kovin hyviä.
Jäätävä kiire,kohteet vaihtuu sekä joutuu itse hakemaan työ matskut .
Ihmetellään jos työ kestää ja ei tule kunnon ohjeita keikalle.
Mikäli tykkää stressistä ok - Anonyymi
Särkänlaita Oy:n verkkosivut näyttävät olevan toimimattomat..
www.sarkanlaita.com
Mikä on firman tilanne tällä hetkellä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68720Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3713Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3580Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35577Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520- 40511
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3509- 36495