Kymmenestä aloituksesta seitsemän vanhaa

Elääkö 60+ -vuotiaat menneessä? Eikö enää ajatus pyörähdä uusien aiheiden aloitukseen kun pitää vanhoja vuosien takaisia ketjuja ja aloituksia nostaa ylös? Tekee palstalle ummehtuneen vaikutelman.

27

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Markkinointistrategiaa.

      Koska portaali tekee kuolemaa, tämäkin palsta, käyttäjien puutteen takia. yrittää ylläpito hämätä mainostilanostajia ostamaan. Siis yp nostelee vanhoja, suosittuja ketjuja toivossa, että ostajat erehtyvät katsomaan klikkauksia ja kommenttien määrää, eivätkä sattumalta katsoisi aloituksen, eikä ketjujen vuosilukuja.

      =DW=

      • Anonyymi

        Olet niin oikeassa DW.


    • Anonyymi

      Joo, jos keksii jonkun uuden aiheen, kun elämä pyörii ympyrää aiheidenkin suhteen. Sano sinä joku uusi aihe.

      • Voihan noista ylösnostetuistakin tehdä uuden freesin aloituksen. Siis päivittää tähän päivään.


    • Anonyymi

      Onhan täällä sentään pari uutta ja laadukasta aloitusta.
      Toisen aiheena on aloittajan elämä ja toisen aihe on aloittajan naapureiden elämä.
      Kyllä laatu aina määrän voittaa.

      kylmätotuus

      • Lieneekö aloittaja ylläpidon porukkaa🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Lieneekö aloittaja ylläpidon porukkaa🤣🤣🤣

        Tuskinpa laatu sittenkään ylittää yp:n kynnystä.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa laatu sittenkään ylittää yp:n kynnystä.

        kylmätotuus

        Nii# mene ja tiedä🤔.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Nii# mene ja tiedä🤔.

        Mikähän teidän kahden elämästä puuttuu, Siilin ja kylmätotuuden?
        Miksi pitää ilkeillä?


    • Anonyymi

      Onko muka niin että ylläpito nostaa. Olen joskus selannut vanhoja juttuja. Sieltä löytyy yksi kirjoitus joko lopusta tai jostakin välistä tämän hetken päivämäärällä. Vai onko niin että ylläpito suhauttaa sinne mielipiteen että saisi ketjun ylös? Jaa´a, on niillä konstit.

      • Vaikea saloa et kuka nostaa. Joku joka tapauksessa nostaa.


    • Anonyymi

      Menneessä eletään, niinkuin Beritin katulyhdyt humpassa.
      Ei ole paljoa tullut seurattua palstaa, nikin sammutin jo vuosia sitten, nyt joskus seuraillut.
      Olisi hyvä, jos vaikka tämä palsta olisi rekatuille.
      Tämä anonymious tuhoaa nämä ikäryhmät.
      Sinä näytät olevan harvoja rekattuja.
      Oli 50,ssä mukavaakin, silloin melkein kaikilla oli .
      nimmari.
      Mutta aika mennyt ei enää palaa, en palaa minäkään rekatuksi.
      K-kotton, se entinen

      • Olen minäkin välillä luopunut muutaman kerrankin rekatusta nikistä. Mut aina palannut😁.
        Minusta se o jotenkin helpompaa kirjoittaa rekattuna vaikka helppo maalitauluhan sitä tietty on.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Olen minäkin välillä luopunut muutaman kerrankin rekatusta nikistä. Mut aina palannut😁.
        Minusta se o jotenkin helpompaa kirjoittaa rekattuna vaikka helppo maalitauluhan sitä tietty on.

        Minä käytän tätä mustaa nikkiäni, eikä minulla ole aikomustakaan rekkautua.
        Maalitauluksi voi joutua nimimerkin väristä riippumatta. Kokemusta on.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Olen minäkin välillä luopunut muutaman kerrankin rekatusta nikistä. Mut aina palannut😁.
        Minusta se o jotenkin helpompaa kirjoittaa rekattuna vaikka helppo maalitauluhan sitä tietty on.

        Se on liian helppo maalitaulu.
        Sen näki ja koki vuosien aikana. Ei sitä uskois, että aikuiset ihmiset voi olla niin lapsellisia, kun vielä tiesi kuka viinapäissään oli takana..
        Alkuun pystyi kirjoittelemaan vähän niinkuin nurkan takana kahden kesken.
        Viiskymppisissä semmoseenkin oli virtaa, ja vastakkainen sukupuolikin oli moiseen viestittelyyn kiinnostunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä käytän tätä mustaa nikkiäni, eikä minulla ole aikomustakaan rekkautua.
        Maalitauluksi voi joutua nimimerkin väristä riippumatta. Kokemusta on.

        kylmätotuus

        Minäkin käytin joskus mutta siinä oli se ongelma että kuka vaan voi kirjoittaa minuna silloin kuten minulle kävikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on liian helppo maalitaulu.
        Sen näki ja koki vuosien aikana. Ei sitä uskois, että aikuiset ihmiset voi olla niin lapsellisia, kun vielä tiesi kuka viinapäissään oli takana..
        Alkuun pystyi kirjoittelemaan vähän niinkuin nurkan takana kahden kesken.
        Viiskymppisissä semmoseenkin oli virtaa, ja vastakkainen sukupuolikin oli moiseen viestittelyyn kiinnostunut.

        No eipä uskosi niin. Tietyllä asenteella täällä pitää olla liikkeellä ja välillä ottaa myös etäisyyttä koko palstaan


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Minäkin käytin joskus mutta siinä oli se ongelma että kuka vaan voi kirjoittaa minuna silloin kuten minulle kävikin.

        Minunkin nikkiäni käytti eräs henkilö pari kertaa, mutta hän tunnusti tekosensa. Nikkini lainailu loppui v.2017.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        No eipä uskosi niin. Tietyllä asenteella täällä pitää olla liikkeellä ja välillä ottaa myös etäisyyttä koko palstaan

        Tällaiset keskustelupalstat eivät ole tosikkoja varten, eikä kaikkia kirjoituksia pidä kovin vakavissaan ottaa.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällaiset keskustelupalstat eivät ole tosikkoja varten, eikä kaikkia kirjoituksia pidä kovin vakavissaan ottaa.

        kylmätotuus

        Eipä niin mutta aina ei jaksa huvikseenkaan vääntää😊.


    • Anonyymi

      No, vaihdetaanko aihetta.
      Monta päivää imedia ihmetellyt, kun Niinistö herkistyi Salossa käydessään.
      Mikä ihme tuo on,. Miehet tuppaavat vähän pehmenemään vanhetessaan.
      Kyllä sitä haikein mielin kahteloo sitä mennyttä elämää, kun tietää, ettäjäljellä oleva ei ole kovinkaan häävi.
      Naistem luonne taas kovenee, mitä enemmän ikää kertyy..

      • Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun lehdistö mässäili Niinistön herkistymisellä. Onko tuo nyt mikään ihme että vähän herkistyykin kotinurkilla ja kun merkittävä elämänvaihe on päättymässä ja eläkepäivät alkamassa.

        Itse en yleistäisi tuota pehmenemistä en miehiin enkä naisiin. Toiset kovenee# toiset pehmenee. Elämänkaaren muokkaamat ihmiset.


      • Minusta ei nyt oikein tunnu hyvältä että media ottaa nyt hampaisiinsa Sauli Niinistön. Hän on ollut hyvä presidentti maallemme 12 vuotta. Nyt kaivellaan tikulla kaikki mahdolliset jotta saadaan rahaa kirstuun. Siunä palkka hyvästä työstä. Ihminen heikkouksineen se on Niinistökin.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Minusta ei nyt oikein tunnu hyvältä että media ottaa nyt hampaisiinsa Sauli Niinistön. Hän on ollut hyvä presidentti maallemme 12 vuotta. Nyt kaivellaan tikulla kaikki mahdolliset jotta saadaan rahaa kirstuun. Siunä palkka hyvästä työstä. Ihminen heikkouksineen se on Niinistökin.

        Siinä mielessä hyvä, jos nyt kaivelevat.
        Niinistö on vielä hyvässä kunnossa, ja voi oikoa ja puolustautua.
        Toista, kun Kekkonen. Vielä 40 vuoden kuluttua kaivellaan (uusia totuuksia).
        Näyttää, että maailma menee sotaa kohti.
        On se hullu tämä ihminen, jota kutsutaan latinaksi homosabiens.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä hyvä, jos nyt kaivelevat.
        Niinistö on vielä hyvässä kunnossa, ja voi oikoa ja puolustautua.
        Toista, kun Kekkonen. Vielä 40 vuoden kuluttua kaivellaan (uusia totuuksia).
        Näyttää, että maailma menee sotaa kohti.
        On se hullu tämä ihminen, jota kutsutaan latinaksi homosabiens.

        Toivottavasti Niinistö on näiden juttujen yläpuolella eikä noteeraa mitenkään sillä jos lähtee noteerauslinjalle heittää vain bensaa liekkeihin.

        Huolestuttavalta näyttää maailman tilanne. Taitaa ihminen tuhota itse itsensä.


    • Anonyymi

      Joskus katsonu, vanhoja aloituksia myös alemmissa ikäryhmissä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe