On naurettavaa alkaa ladulla kukkoilemaan Iivolle.
Estää Iivoa pääsemästä ohi ja nyrkkiä Iivon rintaan .
Iivo tekee työtään niin hyvin kuin osaa .
Ja hän totisesti osaa .Suomen paras hiihtäjä.
Parantainen on ongelma.
Parantainen on paljon hitaampi ja kokemattomampi kuin Iivo .
12
345
Vastaukset
- Anonyymi
Arto Tilli siirtänyt asian Maastohiihdon Sääntöryhmän käsiteltäväksi.
Molemmat ovat ilmeisesti asetettuna tilapäiseen kilpailukieltoon. Päätöstä odotellaan ennen Torinon Olympialaisia.- Anonyymi
Ei ole asetettu kilpailukieltoon ainakaan Iivoa.
Iivo Suomen paras hiihtäjä ja häneltä estettiin 2 kertaa ohittaminen ladulla.
Mutta pääsi myöhemmin sitten ohi.
Toinen osapuoli vaahtosi että Iivo tuli kädet levällään maalialueella häntä kohti.
Iltapäivä lehden kuvassa näkyy kuinka Iivon kädet normaalisti sivuilla ja toisen osapuolen nyrkki Iivon rinnuksissa.
Iivon paita kurtussa siitä kohtaa joten tökkäsi selkeästi.
Iivolla ei mitään ongelmaa mutta tuon toisen kanssa vaarallista olla ladulla.
Ei kilpahiihto voi olla tällaista että normaalit ohitukset tulevat noin vaarallisiksi. - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Just näin..
- Anonyymi
Just näin..
- Anonyymi
just näin ,hyvä kirjoitus
- Anonyymi
Ja Iivolla on niiin ii-ha-nat HAMPAAT!
Miten mä saisin sellaiset?
Mä haluun olla kuin Iivo! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Iivolla on niiin ii-ha-nat HAMPAAT!
Miten mä saisin sellaiset?
Mä haluun olla kuin Iivo!ota proteesit! sopii sulle
- Anonyymi
Kun kirjoiteltiin että oli ollut jotakin kärhämää hiihtäjien välillä, niin katsoin jälkeenpäin mitä olisi tapahtunut.
Minulle syntyi vaikutelma että ehkä Parantainen luuli että hiihtokisoissa sovelletaan jalkapallo- tai koripallopelin sääntöjä.
Ehkä Niskanenkin olisi voinut hillitä itsensä, olisi joukkueensa ja seuransa kanssa katsoneet filmiltä tilanteen ja sitten tehneet eleettömästi jonkinlaisen valituksen tai protestin Niskasen hiihtoon kohdistuneesta toistuneesta epäurheilijamaisesta häirinnästä.
Ei tuolla häiritsijällä polla tainnut oikein muutoinkaan pelata. Menetti tuossa häirinnässä vain voimia sen sijaan että olisi tehnyt omaa hiihtoaan ja sitten yrittänyt pysytellä Niskasen peesissä.- Anonyymi
Kun painetaan limitillä, järki ei pelaa kellään.
Eikös Polsukin pitänyt saattaa käräjille, kun löi sauvalla Jonia hävittyään loppusuoralla. No, Polsut hylättiin, mutta kunnon rangaistus jäi antamatta.
- Anonyymi
Painetaan täysillä joo plus keho täynnä kemikaaleja mikä vielä lisää agressioita käytöksessä monillakin. Ns. roidrage varmaan selittää noita raivonpuuskia mitä monilla urheilijoilla aina välillä näkyy.
- Anonyymi
Julkisen sanan neuvosto tulee käsittelemään ILn vääriin väitteisiin perustuvat propagandat.
Tästä saadaan teatteri Jurkkaan hyvä pjääsi. Iivana Julma vastaan Källi Parantainen ja epäluotettava media.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3472969Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591225- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837