Pin koodi.

Anonyymi-ap

Win 11 koneessa on hivenen outo pin-koodi systeemi. Otin aikanaan tuon pinin salasanan tilalle. Nyt kun koneen käynnistää kone käynnistyy normaalisti ilman pin-kyselyjä. Mutta jos poistun ja kone vetäytyy itse lepotilaan, niin vaattii koodin käynnistyksessä. Sama jos itse siirrän koneen lepotilaan. Mutta jos valitsen uudelleenkäynnistyksen niin koodia ei silloin tarvitse antaa. Ei siis kovin luotettava systeemi mikäli haluaa koneensa ulkopuolisilta suojata.
Tosin haluaisin tuon pinkyselyn kokonaan poistaa, mutta tilalle tulee salasanakysely. ja sen poistaminen ei sitten kuitenkaan onnistunut vaikka google muuta väitti.

29

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se kysyy PIN-koodia joka kerta kun koneen käynnistää.

      • Anonyymi

        Höpö,höpö. Kun ei kysy, niin ei kysy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö,höpö. Kun ei kysy, niin ei kysy.

        Ei ole höpö höpö..


      • Anonyymi

        Avoimien lähteiden Oryx-sivuston mukaan Ukraina olisi menettänyt kahdeksan Leopard 2A4 -vaunua tuhoutuneina. Yhdeksästä vaurioituneesta vaunusta neljä olisi hylätty taistelukentälle. Viisi 2A6-mallin Leopardia on sivuston mukaan tuhoutunut ja kuusi vaurioitunut. Viimeksi mainituista kolme olisi jouduttu hylkäämään. Yksi 2A6 on kirjattu hylätyksi. Ruotsin lahjoittamista Stridsvagn 122 -mallin Leopardeista yksi olisi tuhoutunut, kolme vaurioitunut ja hylätty. Yksi on kirjattu hylätyksi, Oryx raportoi.

        Rintamakäytössä Ukrainassa on tällä hetkellä vain vähän toimintakuntoisia Leopardeja. Kuinka monta, sitä ei Ukrainan asevoimat kerro, eivätkä myöskään lahjoittajavaltiot. Niiden avulla ei Venäjän miehittämiä alueita oteta takaisin, arvioi analyytikko Franz-Stefan Gady saksalaislehti Die Zeitin mukaan. Samaa mieltä on Kiovan pormestari Vladimir Klitshko.

        – 20 tai 40 Leopard-vaunua ei riitä 2000 kilometriä pitkälle rintamalinjalle, Klitshko sanoi Welt-tv:lle viime viikolla die Zeitin mukaan.


      • Anonyymi

        SÜDDEUTSCHE ZEITUNGIN haastatteleman Saksan liittopäivä­edustajan Sebastian Schäferin (vihr) mukaan yksi syy vaunujen vähyyteen on se, että ukrainalaiset korjaavat niitä ”väärin”.

        Toinen syy on pula vara­osista. Vaurioituneita vaunuja ei pystytä korjaamaan riittävän nopeasti – ei kenttä­oloissa eikä Liettuaan perustetussa huoltokeskuksessa. Liettuaan lähetetyt vaunut jäävät sinne makaamaan pitkäksi ajaksi.

        – Saksalainen byrokratia on vielä pahempaa kuin ukrainalainen. Tilasin kesäkuussa sensoreja. Ne saapuivat joulukuussa, kertoo Süddeutschen haastattelema Ukrainan 21. prikaatin panssarihuolto­yksikön päällikkö, taistelunimeltään Hora.

        Horan mukaan osa korjaustöistä on niin hankalia, että ukrainalaissotilaat tarvitsevat niitä varten neuvoja Saksasta. Vaikeita kohteita on erityisesti tornissa ja elektronisissa laitteissa. Silloin Horan pitää ottaa videopuheluita Saksaan, ja niihin tarvitaan tulkkia.


      • Anonyymi

        UKRAINALAISET ovat muuten suhteellisen tyytyväisiä Leopard 2 -vaunuihinsa. Vaunun pimeänäkölaitteisto ja lämpökamera ovat hyviä ja kanuuna on tarkka, kertoo lehden haastattelema ajaja, taistelunimeltään Arfa.

        Arfan mukaan suurin vaara taistelutehtävissä ovat dronet. Ensin taistelukentän yläpuolelle tulevat tiedustelulennokit ja niiden perässä hyökkäysdronet.

        Jatkuva ilmavaara hermostuttaa miehistöjä.

        – Se on psykologinen ongelma. Monet vaunukuskit pelkäävät, sanoi Arfa lehdelle.

        Ukrainalaiset ovat myös löytäneet Leopardista haavoittuvuuden. Tornin ja alustan välissä on ”klappia” – rako, joka olisi Arfan mukaan suljettava. Bradley-rynnäkkövaunuissa tätä haavoittuvuutta on paikattu lisäpanssaroinnin avulla.

        – Vaikutus oli havaittavissa heti. Tappioita ei sen jälkeen juuri tullut. Miehistö jää henkiin, ja vaunu voi jatkaa matkaa, Arfa sanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avoimien lähteiden Oryx-sivuston mukaan Ukraina olisi menettänyt kahdeksan Leopard 2A4 -vaunua tuhoutuneina. Yhdeksästä vaurioituneesta vaunusta neljä olisi hylätty taistelukentälle. Viisi 2A6-mallin Leopardia on sivuston mukaan tuhoutunut ja kuusi vaurioitunut. Viimeksi mainituista kolme olisi jouduttu hylkäämään. Yksi 2A6 on kirjattu hylätyksi. Ruotsin lahjoittamista Stridsvagn 122 -mallin Leopardeista yksi olisi tuhoutunut, kolme vaurioitunut ja hylätty. Yksi on kirjattu hylätyksi, Oryx raportoi.

        Rintamakäytössä Ukrainassa on tällä hetkellä vain vähän toimintakuntoisia Leopardeja. Kuinka monta, sitä ei Ukrainan asevoimat kerro, eivätkä myöskään lahjoittajavaltiot. Niiden avulla ei Venäjän miehittämiä alueita oteta takaisin, arvioi analyytikko Franz-Stefan Gady saksalaislehti Die Zeitin mukaan. Samaa mieltä on Kiovan pormestari Vladimir Klitshko.

        – 20 tai 40 Leopard-vaunua ei riitä 2000 kilometriä pitkälle rintamalinjalle, Klitshko sanoi Welt-tv:lle viime viikolla die Zeitin mukaan.

        No kun katso vastahyökkäyksen menoa kun vauniukka veredään paskarinkiä pellolla. Ei se ole sodankäyntiä.

        Nyt Medisaas ei puhuta kuin ammusnälästä, Mutta sotilailla ei ole ruokaa syötäväksi.
        Siittä on tuhansia sosiaalisen median julkaisuja. Ammuksia jätetään teiden varsille kun autot ylikuormataan. Näkiintynyt ja sairas sotilas ei kykene nosteleen 45kg tykinammuksia.
        Ukraina kaatuu huollon puutteeseen, ei ruokaa, ei juomaa, ei vaatteita.
        Aseita ja ammuksia kyllä on ja huumeita, Sotilas vaan ei jaksa huumeillakaan loputtomiin ja nyt on tulossa se piste.

        Jos vastahyökkayksen kenttäjohto oli kokoajan kännissä, sekoilivat nauroivat ja mesoivat.
        Nyt fiilis on ihan muu. Menis monia kuukausia vierottaa nää huumeista, jotta olisivat taistelukykyisiä, osasta ei enään tule koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun katso vastahyökkäyksen menoa kun vauniukka veredään paskarinkiä pellolla. Ei se ole sodankäyntiä.

        Nyt Medisaas ei puhuta kuin ammusnälästä, Mutta sotilailla ei ole ruokaa syötäväksi.
        Siittä on tuhansia sosiaalisen median julkaisuja. Ammuksia jätetään teiden varsille kun autot ylikuormataan. Näkiintynyt ja sairas sotilas ei kykene nosteleen 45kg tykinammuksia.
        Ukraina kaatuu huollon puutteeseen, ei ruokaa, ei juomaa, ei vaatteita.
        Aseita ja ammuksia kyllä on ja huumeita, Sotilas vaan ei jaksa huumeillakaan loputtomiin ja nyt on tulossa se piste.

        Jos vastahyökkayksen kenttäjohto oli kokoajan kännissä, sekoilivat nauroivat ja mesoivat.
        Nyt fiilis on ihan muu. Menis monia kuukausia vierottaa nää huumeista, jotta olisivat taistelukykyisiä, osasta ei enään tule koskaan.

        Yksi sosiaalisen meidan juttu oli että Zelenskyi käski syödä lihaa maastosta. Kannibalismiako? asiaa selitettiin että eläimmiä. mutta ei siellä ole eläimmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö,höpö. Kun ei kysy, niin ei kysy.

        Windows -intialainen takapuolesta tullut käyttis
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        Asensit sitten winkuran ja ihmettelet miksi haisee? No haisee tietenkin, koska kyseessä on takapuolesta tullut kurttaus. Mikä hauskinta, niin sen on toimimatonkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avoimien lähteiden Oryx-sivuston mukaan Ukraina olisi menettänyt kahdeksan Leopard 2A4 -vaunua tuhoutuneina. Yhdeksästä vaurioituneesta vaunusta neljä olisi hylätty taistelukentälle. Viisi 2A6-mallin Leopardia on sivuston mukaan tuhoutunut ja kuusi vaurioitunut. Viimeksi mainituista kolme olisi jouduttu hylkäämään. Yksi 2A6 on kirjattu hylätyksi. Ruotsin lahjoittamista Stridsvagn 122 -mallin Leopardeista yksi olisi tuhoutunut, kolme vaurioitunut ja hylätty. Yksi on kirjattu hylätyksi, Oryx raportoi.

        Rintamakäytössä Ukrainassa on tällä hetkellä vain vähän toimintakuntoisia Leopardeja. Kuinka monta, sitä ei Ukrainan asevoimat kerro, eivätkä myöskään lahjoittajavaltiot. Niiden avulla ei Venäjän miehittämiä alueita oteta takaisin, arvioi analyytikko Franz-Stefan Gady saksalaislehti Die Zeitin mukaan. Samaa mieltä on Kiovan pormestari Vladimir Klitshko.

        – 20 tai 40 Leopard-vaunua ei riitä 2000 kilometriä pitkälle rintamalinjalle, Klitshko sanoi Welt-tv:lle viime viikolla die Zeitin mukaan.

        Vapuseen hermonsa menettäneitä ei voi automaatisesti laskea häiriköiksi!

        Kollivapusenoudoksuvanmalairen maine täysin mennyttä! 🙊

        Kukas muukaan kuin k_o_l_l_i_m_a_a_t_t_o_r_i !!! Multinic trölli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole höpö höpö..

        Winkura on persiistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun katso vastahyökkäyksen menoa kun vauniukka veredään paskarinkiä pellolla. Ei se ole sodankäyntiä.

        Nyt Medisaas ei puhuta kuin ammusnälästä, Mutta sotilailla ei ole ruokaa syötäväksi.
        Siittä on tuhansia sosiaalisen median julkaisuja. Ammuksia jätetään teiden varsille kun autot ylikuormataan. Näkiintynyt ja sairas sotilas ei kykene nosteleen 45kg tykinammuksia.
        Ukraina kaatuu huollon puutteeseen, ei ruokaa, ei juomaa, ei vaatteita.
        Aseita ja ammuksia kyllä on ja huumeita, Sotilas vaan ei jaksa huumeillakaan loputtomiin ja nyt on tulossa se piste.

        Jos vastahyökkayksen kenttäjohto oli kokoajan kännissä, sekoilivat nauroivat ja mesoivat.
        Nyt fiilis on ihan muu. Menis monia kuukausia vierottaa nää huumeista, jotta olisivat taistelukykyisiä, osasta ei enään tule koskaan.

        Windows nyt kaatuilee miten sattuu!. Paskat päivitykset!

        T. Tri.Windows.Persläpi
        -------------------------------


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        UKRAINALAISET ovat muuten suhteellisen tyytyväisiä Leopard 2 -vaunuihinsa. Vaunun pimeänäkölaitteisto ja lämpökamera ovat hyviä ja kanuuna on tarkka, kertoo lehden haastattelema ajaja, taistelunimeltään Arfa.

        Arfan mukaan suurin vaara taistelutehtävissä ovat dronet. Ensin taistelukentän yläpuolelle tulevat tiedustelulennokit ja niiden perässä hyökkäysdronet.

        Jatkuva ilmavaara hermostuttaa miehistöjä.

        – Se on psykologinen ongelma. Monet vaunukuskit pelkäävät, sanoi Arfa lehdelle.

        Ukrainalaiset ovat myös löytäneet Leopardista haavoittuvuuden. Tornin ja alustan välissä on ”klappia” – rako, joka olisi Arfan mukaan suljettava. Bradley-rynnäkkövaunuissa tätä haavoittuvuutta on paikattu lisäpanssaroinnin avulla.

        – Vaikutus oli havaittavissa heti. Tappioita ei sen jälkeen juuri tullut. Miehistö jää henkiin, ja vaunu voi jatkaa matkaa, Arfa sanoi.

        Ukrainan tukeminen on järjen köyhyyttä!!!!!
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


    • Avaaja: Oletko ihan varma ettei kyseessä ole esim. kannettava ja laitoit päälle myös Windows Hello:n naamantunnistuksella joka toimii *useimmiten* avaten sen?

      • Anonyymi

        Ei ole kanntteva vaan pöytämasiina ilman mitään nassutunnistuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kanntteva vaan pöytämasiina ilman mitään nassutunnistuksia.

        Ja miksi tuo tunnistusmenetelmä ei sitten toimisi koneelle palattaessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kanntteva vaan pöytämasiina ilman mitään nassutunnistuksia.

        "Ei ole kanntteva vaan pöytämasiina ilman mitään nassutunnistuksia."

        Monessa webcamissa ja parissa muussa laitteessa on sisäänrakennettuna Windows Hello-yhteensopiva kasvontunnistus.

        "Ja miksi tuo tunnistusmenetelmä ei sitten toimisi koneelle palattaessa."

        Mikäli kone on lukittunut ja herännyt sillä aikaa kun olit poissa, se yrittää pienen aikaa tunnistaa henkilö'. Jos henkilöä ei esimerkiksi löydy, lukitsee se naamantunnistuksen ja se kysyy seuraavaksi PIN-koodia.


      • Anonyymi

        Sulla varmaan ei ole uutta w11 konetta. asia on kuin avauksessa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla varmaan ei ole uutta w11 konetta. asia on kuin avauksessa.

        On ollut W11 käytössä alusta saakka useammalla koneella jo, sen vuoksi tiedänkin neuvoa asiasta koska joskus kasvontunnistus lukittuu ja kysyy pin-koodia tai salasanaa jos et ole ollut koneen edessä siinä kun se käynnistyy. :)


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        On ollut W11 käytössä alusta saakka useammalla koneella jo, sen vuoksi tiedänkin neuvoa asiasta koska joskus kasvontunnistus lukittuu ja kysyy pin-koodia tai salasanaa jos et ole ollut koneen edessä siinä kun se käynnistyy. :)

        Juupajoki Jyväskylä keski-suomi vai keskinen Suomi Oy ab Olari Espoo Blues

        ░░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄░░░░░░░
        ░░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄░░░░
        ░░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█░░░
        ░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░░█░░
        ░▄▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░░█░
        █░▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒░█
        █░▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
        ░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█░
        ░░█░░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█░░
        ░░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█░░░
        ░░░░█░░░░▀▀▄░█░░░█░█▀██████░█░░
        ░░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█░░
        ░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░▒░░░█░
        ░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░█░
        ░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░░░░█░░


    • Anonyymi

      Miä en tykkää noista w11 piippeelikoodeista.

    • Anonyymi

      Ukrainassa ei ole ennää asevoimia. armejaa. On vaan joukko pellejä.
      Osaamattomia siviilejä ja hulluja ylimielisiä johtajia, jotka yhdessä on sellainen yhtälö jolla ei ole mitään toivoa.
      Zelenskyn sodanjohdosta kuvista, yhtäläisyys pohjoiskoren kuviin on ihan samallainen.
      Aseta vaan Kim ou Uninin Zelenskyn paikalle, eroa ei huomaa tai toisinpäin.

      Henkilömäärässä mahtava ukraina ei ole enään edes Ruotsin kokoinen valtio.
      Erona vaan että Ukrainan väestöstä on 50% eläkeläisiä vanhuksia.

      Lisäksi Ukraina valehtelee. kaikessa. Miksi?

      • Anonyymi

        Yhdysvaltoja ainakin vituttaa Zelenskin valehtelu, he ovat sen ilmaisseet, sanomalla että heidän tiedustelunsa on kyllä ajantasalla hänelle suoraan. Kongressilla on siellä hyvin ylimielisen idiootin kuva.

        Miksi EU johtajat antaa Zelenskin puhua paskaa edelleen? Vaihaka Naton kautta EU-maat on hyvin perillä kaikista luvuista Ukraina sodassa.


    • Anonyymi

      Mittee vikkoo on pimeli pompeli kirjautumisessa.

      • Anonyymi

        Mene muutamaksi viikoksi selvittämään sitä, olet varmasti kaikista joutavin tekemään sitä. Hei hei, älä turhaan pidä kiirettä paluullasi.


    • Anonyymi

      Outo Pimpelikoodi, on se.

    • Anonyymi

      windows aina hankala

    • Anonyymi

      Ukraina sotilaat luikkii karkuun kuin rotat!

      Keskiviikkona kuultiin jälleen kolmen asutusalueen siirtymisestä Venäjän hallintaan, erityisesti strategisen Orlovlan vapautus on huomattava uusi edistyminen, siirtäen rintamia yhä kauemmas Donetskin pääkaupunkialueelta. Ulkoministeriö totesi, että Ukrainan tilanne etulinjalla on "katastrofaalinen".

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe