Mistä johtuu hiusten oheneminen? syön monipuolisesti ja terveellisesti (paljon kasviksia). Olisiko kellään mitään hyviä vitamiini vinkkejä hiustenlähtöön?? esim. onko HAir Pros:ta kenellekkään ollut apua?
HIUSTEN OHENEMINEN ??
17
17865
Vastaukset
- emilia
Hiusakatemiassa suoritettavassa hiusjuurentutkimuksessa selviää, miksi hiukset ohenevat. itselläni oli kerääntynyt hiusjuureen talia yms. Hoidot maksavat, mutta ovat hintansa veroisia, sillä hiukset palautuvat ennalleen sellaisiksi, kuin ne olivat ennen kuin alkoivat ohentua. Vitamiineista sen verran, että jos sulla on päänahassa täysin hiuksettomia, pyöreit äalueita, magnesium auttaa siihen. Muuten vitamiinien syönti on hiusten hyvinvoinnin a ja o.
- silikonit off
Mä lopetin silikonia sisältävien shampoiden käytön ja kaikki taliköhnä ym hilseet ja kutina lähti. Kannattaa kokeilla sitäkin ennen kuin maksat itsesi kipeäksi.
- troll
silikonit off kirjoitti:
Mä lopetin silikonia sisältävien shampoiden käytön ja kaikki taliköhnä ym hilseet ja kutina lähti. Kannattaa kokeilla sitäkin ennen kuin maksat itsesi kipeäksi.
kokeilin minäkin mut ei toinunu pahentu toi hilseily vaan-.-
- maallikko
Hiuksen rakenne muuttuu luonnollisesti ihmisen ikääntyessä. Lapsella on omantyyppinen hius, nuorella ja vanhalla omansa.
Toisaalta hiusten ohenemiseen voi olla syynä esimerkiksi hiustenpesuveden korkea rautapitoisuus tms. Käy toki lääkärissä tarkistuttamassa terveydentilasi. Hiuikset ja kynnet ovat hyvä indikaattori ihmisen kunnosta.- Anceliquelita23v
Ostin nyt apteekista sitä mainostettua Priorinia. Lisäksi multitabseja. Mutta hyvän hoitotuloksen saamiseksi sitä Priorinia pitäs kai käyttää 3-6kk. Tossa pakkauksessa on vaan 30 kapselia. Se on siis jonkinlainen hiusten täsmäravinne ja apteekissa sanottiin että on ollut suosittu.
- voipi olla
kilpirauhasen vajaatoiminta
- Anceliquelita23v
Itsellä sama ongelma. Nyt yhtäkkiä huomannut että hiukset ohentunut ainakin puolella! Mulla on aina ollut luonnonkiharat paksut hiukset. Nyt ohuet ja hauraat. Voiko tää johtua stressistä, alkoholista ja yhtäkkisestä painon tippumisesta? Auttasko vitamiinit vahvistamaan hiuksia? AUTTAKAA!
- IWantMyHairBack
Anceliquelita23v kirjoitti:
Itsellä sama ongelma. Nyt yhtäkkiä huomannut että hiukset ohentunut ainakin puolella! Mulla on aina ollut luonnonkiharat paksut hiukset. Nyt ohuet ja hauraat. Voiko tää johtua stressistä, alkoholista ja yhtäkkisestä painon tippumisesta? Auttasko vitamiinit vahvistamaan hiuksia? AUTTAKAA!
Mulla oli vielä viime keväänä ihanan paksut ja luonnonkiharat hiukset..sitten aivan yhtäkkiä huomasin, että ne olivat ohentuneet puoleen..kevät oli erittäin stressaavaa aikaa, joten en tiedä, olisiko sillä ollut vaikutusta asiaan..ennen tuskailin aina luonnonkiharuuden kanssa, nyt antaisin mitä vain, että saisin vanhat, ihanat hiukseni takaisin..=(
- ennen niin paksut ja ihanat...
IWantMyHairBack kirjoitti:
Mulla oli vielä viime keväänä ihanan paksut ja luonnonkiharat hiukset..sitten aivan yhtäkkiä huomasin, että ne olivat ohentuneet puoleen..kevät oli erittäin stressaavaa aikaa, joten en tiedä, olisiko sillä ollut vaikutusta asiaan..ennen tuskailin aina luonnonkiharuuden kanssa, nyt antaisin mitä vain, että saisin vanhat, ihanat hiukseni takaisin..=(
minulla oli myös ihanat ja paksut hiukset jotka ovat myöskin ohentuneet puolella!
johtunee varmasti myös siitä että stressaan aika paljon (käytin ennen myös todella paljon alkoholia) minulla on kaikenlaisia mielenterveyteen liittyviä ongelmia (siksi en syö juuri lainkaan paino tippui nopeasti 10 kg.) yms yms, kertokaa millä saan vanhat ihanat hiukseni takaisin! - Hansikku
ennen niin paksut ja ihanat... kirjoitti:
minulla oli myös ihanat ja paksut hiukset jotka ovat myöskin ohentuneet puolella!
johtunee varmasti myös siitä että stressaan aika paljon (käytin ennen myös todella paljon alkoholia) minulla on kaikenlaisia mielenterveyteen liittyviä ongelmia (siksi en syö juuri lainkaan paino tippui nopeasti 10 kg.) yms yms, kertokaa millä saan vanhat ihanat hiukseni takaisin!Hiuksia tippuu täälläkin! Epäilen että syynä on e-pillerit joita olen popsinut jo vuoden ajan.. Toisaalta käytän myös paljon suoristusrautaa mikä varmaankaan ei tee kovin hyvää hiuksille :/
- tämä topicci..
Hansikku kirjoitti:
Hiuksia tippuu täälläkin! Epäilen että syynä on e-pillerit joita olen popsinut jo vuoden ajan.. Toisaalta käytän myös paljon suoristusrautaa mikä varmaankaan ei tee kovin hyvää hiuksille :/
Itsekin kärsin samasta ongelmasta, olisi kiva kuulla jos joku on löytänyt apua tähän vaivaan?
- Kyllä tämä toimii
tämä topicci.. kirjoitti:
Itsekin kärsin samasta ongelmasta, olisi kiva kuulla jos joku on löytänyt apua tähän vaivaan?
http://www.lrworld.com/lrweb/index.php?id=12619
Ite käytän molempia ja hyvin toimii! On vahvistunut!
- Apua tarvitseva!!
Hei! Olen alle 15-vuotias tyttö ja minulta alkoi vähän aikaa sitten tippua hiuksia.
MIKSI?!
Haluan tietää miten voisin estää hiusten putoamista.- troll
anoreksia oisko..
- Whereismyhair?
Mulla on kanssa samanlainen ongelma. Hiukset on ohentuneet ja niitä tippuu ihan koko ajan. Sain ohemisen syyt perheeni kanssa selville. Minulla oli ollut täitä. Hiukseni ovat kärsineet siitä. Sain täit pois ja edelleen hiuksia irtoilee.
Ja olen vasta 13. - 50µg
Tulee takasin aikanaan.
Syökää monipuolisesti välttäen margariinia.
Muistakaa D-vitamiinia 50µg syyskuusta toukokuuhun. - TiinaTu
Moi. Myös koodilla NEN425 saa tuon 5$ alennuksen ensitilauksesta iherb.comista.
http://www.iherb.com/?rcode=NEN425
Kiitos jos käytät tätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849