Tilastokeskuksen tutkimus

Anonyymi-ap

Oletko saanut vastattavaksi tutkimuksen: Tulo- ja elinolotutkimus?
Ystävätär heti epäluuloisena: joo kyselevät eläkeläisiltä ja jos laittaa että menee hyvin ja rahat riittävät niin ettei tarvitse velaksi syödä, pääsevät leikkaamaan, älä vaan mene vastailemaan.
No katsotaan vastaanko. Siinä ei sanota että kysely olisi pelkästään eläkeläisille, mutta voihan se olla. Siis aloin itsekin epäille, en osaa vastata mitä sattuu vaan laitan rehdisti jos laitan.

12

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täytin sinne tulot ylä kanttiin ja verot vielä enemmän ja lähettivät lisää veronpalausta antreeksipyyntökirjeen kanssa

      • Anonyymi

        Ja sitten otit 10:nnen ryypyn ja sanoit antreeksi vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten otit 10:nnen ryypyn ja sanoit antreeksi vaan.

        Mikä tossa ryyppäämisvihjsilussa on liinnostavaa tai typojen etsinnäsdä kun palstsllan on täydin selvä valehteleva sairaalloinen mulkkudemaripostaaja ja apukoulutasoinen kirjoittaja joka ei oikeasti osaa olla- verbiä eikä erota k,g, c - kirjainta


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­N­y­­­m­f­o­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Laita linkki ja tarkastellaan.

      • Anonyymi

        Kysely tuli kirjeenä kotiin. Linkkikin on, jos alkaa vastaamaan, pitää kirjautua. Ennen kirjautumista ei näe mitä kysytään. Joten ei voi tarkastella ja olla sitten vastaamatta. Aloittaja


    • Sattui joku päivä sitten joku tilastoa tekevä soittaa, ei kysyny olenko demarimulkero, kysymykset ei kiinostavia vastailin kyselijän mieleen.
      Harvemmin nykyään ulkopuoliset soittelee kalliiseen puhelin liittymään kaupatakseen jotain.

      Sitoutumaton mulkero.

    • Anonyymi

      Ajattelin ensin että joku roistofirma niitä kyselyjä tekisi rikokset mielessään, mutta kyllä se tosi on että tilastokeskus asialla. Kyselyyn voi osallistua muutkin kotitalouden jäsenet kuin vaan kirjeen saaneet.
      "Tulo- ja elinolotutkimukseen kutsutaan vuosittain yli 10 000 kotitaloutta. Samat vastaajat ovat mukana tutkimuksessa neljänä peräkkäisenä vuotena aina keväisin.
      Kyselyn tuloksista syntyy tilasto, joka on meidän kaikkien käytettävissä – ja yhteiskuntaan vaikuttavien päätösten tukena. "
      https://www.stat.fi/kyselyt/tuel
      Joten kyllä aloittajan ystävätär osaltaan on oikeassakin.

      • Anonyymi

        Joo realisti on tämä ystävätär, vähän kyyninenkin. Mutta kaikenkaikkiaan uskottava ihminen, kannattaa hänen näkemyksiään kuunnella. Aloittaja.


    • Anonyymi

      Not.

      Olen ollut tilastokeskuksen kyselylistoilla monet kymmenet vuodet. Osallistun mielelläni tutkimuksiin, myös muidenkin tekemiin. Syy, pitää saada "oikeitakin" vastauksia tutkimuksiin mukaan.

      Mulla vaihtui meili ja oli paussi tilastoleskuksen kyselyissä, just mennä viikolla ilmoittauduin halukkaaksi vastaajaksi. Aikanaanhan kyselyt tuli paperilla tai kotona kulkivat kyseleen, nykyisin taitaa liki kaikki olla nettikyselyitä. Heh, lupailivat jotain rihkamapalkintojakin, jos aktiivisesti osallistuu. Näiden vuosikymmenten aikana, kun olen osallistunut, olen saanut muutaman kynän pummatuksi ja kerran taisin saada jääkaappimagneetin :D

      Mutta juu, mun mielestä tutkimuksiin kannattaa osallistua, ettei tulokset vääristy. Tokihan kysymykset on usein johdattelevia ja sopiva vastausvaihtoehto puuttuu, lisäks kohderyhmävalinnat vaikuttaa tuloksiin. Oli tutkimus kuitenkin mikä tahansa, tärkeetä osallistua, ettei tuloksia vedellä hatusta. Tutkijat tarvitsee materiaalia homminsa. Eikä kaupallisetkaan tutkimukset hukkaan mene, iso hyöty toimijoille niistäkin.

      Joops, tohon tutkimukseen en ole osallistunut, koska ei ole kutsuttu.

      =DW=

    • Anonyymi

      Vuosikausia ollut listoilla, ja vastaillut sekalaisen ahkerasti myös puoluekyselyihin.
      Osa kulutuskyselyistä rasittavia, joskus huitassut mitä sattuu tai vain mäkeen.

    • Anonyymi

      Tuli eläkeläisille kohdistettu kysely.
      En voi sietää noita kyselyitä.
      Oli aihe. Mutta aihe oli kuin jokin sivujuonne.
      Kaikkea utsittiin.
      Itse asiassa kyseltiin, tulot, omaisuus, neliöt.
      En voi sietää.
      Vastasin niin päin pestä kuin voi. Eli voin vastata, mutta kysyjä ottaa vastuun.
      Beng
      Voisiko kyselyistä tehdän ihan vain aiheesta.
      Tätä ennen kysyttiin eläkkeiden leikkaamisesta. No taas sama urkinta.
      En voi sietää.
      Grrrr.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1573
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      69
      1263
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1198
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      998
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      862
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      764
    Aihe