Lääkärin tarkistus: 1 osa

Anonyymi-ap

Istun jännittyneenä odotustilassa. Olen juuri aloittanut uudessa työpaikassa ja työpaikalla vaaditaan lääkärintarkistus ennen töiden aloitusta. Jostain syystä koen olon kovin jännittyneeksi. Olen viimeksi ollut lääkärillä joskus lapsena. Työkaveri osasi kuitenkin kertoa, että lääkäri kyselee vain joitain perustietoja ja tarkastus olisi siinä. Olen omissa ajatuksissani, kun kuulen että nimeäni huudetaan. Käännän päätäni ääntä kohti. Huoneen oven suulla seisoo pitkä ja komea nuori mies. Silmäni tutkivat häntä tarkkaan. Hengitän syvään ja tunnen kuinka punastun hieman. Nousen seisomaan ja kävelen lääkärin ohi huoneeseen.

Istahdan lääkärin pöydän vierellä olevalle tuolille. Huoneessa on hieman kylmä. "Noniin, täällä näkyy että tulet työhöntulotarkistukseen. Työnantajasi vaatiikin nykyään hieman perusteellisemman tutkimuksen" lääkäri toteaa ja katsoo minua päin. Nyökkään sanomatta mitään. Mietin itsekseni, mitähän tarkoittaa perusteellinen tutkimus. Pitääköhän minun vastata pitkään listaan kysymyksiä. Lääkäri jatkaa kyselemällä perustietoja ja kirjaa niitä samalla tietokoneelle. "Voisit sitten riisua paidan ja farkut, niin aloitetaan tutkimukset" lääkäri toteaa. Jähmetyn hetkeksi paikoilleni. En kai oikeasti joutuisi olemaan pelkissä alusvaatteissa hänen edessään. En kuitenkaan uskalla väittää vastaan ja riisun hitaasti vaatteet. Otan ensin paidan pois ja sitten farkut. Seison nyt pelkissä mustissa rintaliiveissä ja alushousuissa lääkärin edessä. En uskalla katsoa lääkäriä päin, mutta tunnen hänen katseen. Poskeni menevät punaisiksi. Olen jo 29-vuotias, mutta minulla on ollut vain yksi poikaystävä. Erosimme jo 2 vuotta sitten ja siitä lähtien olen ollut sinkkuna. Vähissä vaatteissa seisominen tuntemattoman miehen edessä saa sydämeni hakkaamaan kovaa. Yritän kuitenkin miettiä, että hän on lääkäri ja nähnyt ja tutkinut monta naista. En ole yhtään sen erikoisempi hänelle.

Lääkäri aloittaa tutkimukset mittaamalla painon ja pituuden, kuuntelee sydämen ja tutkii korvat ja suun. "Voisit nyt ottaa nuo rintaliivit pois ja mennä tutkimuspöydälle makaamaan, niin tutkin rinnat seuraavaksi" lääkäri toteaa. Katson lääkäriä isoin silmin. "Ei kai siihen ole mitään tarvetta?" melkein huudan kovaan ääneen. "Se kuuluu tähän sinun tutkimuspakettiin enkä valitettavasti voi kirjoittaa sinulle todistusta ilman tekemättä kaikkia tutkimuksia. Älä turhaan jännitä. Tämä on ihan tavallinen ja erittäin tärkeä tutkimus jokaiselle naiselle". Tunnen kuinka posket menevät taas punaiseksi ja kädet hieman tärisevät. Pakko se on suostua. Poistan hitaasti rintaliivini ja laitan ne tuolille muiden vaatteiden kanssa. Isot rintani pompahtavat esille. Olen muuten hoikka, mutta rinnat ovat melko isot muuhun vartaloon verrattuna. Kylmä ilma saa nännini heti kovettumaan. Seison nyt pelkissä alushousuissa lääkärin edessä. Voi kuinka noloa. Huomaan kuinka lääkäri tutkii vartaloani silmillään. Yritän peittää rinnat käsilläni ja menen makaamaan tutkimuspöydälle. "Siirtäisitkö kädet sivulle" lääkäri käskee. Siirrän kädet sivulle vastentahtoisesti. Tuijotan kattoa kun lääkäri aloittaa tutkimuksen. "Tunnustelen nyt rintojasi vuorotellen. Tutkin ettei rinnoissa tunnu mitään poikkeavaa". Tunnen kuinka lääkärin isot ja lämpimät kädet koskevat vasenta rintaani. Hän aloittaa painelemalla rintaa pyörivin liikkein. Seuraavaksi tunnen, kun hän puristelee rintaa kovaa käsiensä välissä. Puristelu aiheuttaa kipua ja meinaan jo pyytää että hän lopettaisi, mutta lääkäri ehtiikin päästää rinnastani ensin. "Kaikki tuntuisi olevan kunnossa. Sitten tutkin samalla tavalla toisen rinnan." Nyt lääkärin kädet puristelevat oikeaa rintaani. Tuntuu, että tutkimus kestää ikuisuuden. Vihdoin hän päästää irti. Vihdoin tämä on ohi, mietin itsekseni. Olen jo nousemassa pystyyn, kun lääkäri nipistää kovaa nänneistäni. "Aaahh" voihkin kovaan ääneen. "Anteeksi. Tämä saattaa tuntua hieman epämukavalta, mutta nännien tutkiminen on erittäin tärkeää. Nänneistä tuleva erite voi olla merkki jostain vakavastakin." lääkäri toteaa ja jatkaa nännien puristelua ja vääntelyä. Nännini ovat herkät ja niiden puristelu saa minut kiemurtelemaan pöydällä. "Aaahh". Vihdoin lääkäri lopettaa ja siirtää kätensä pois. "Hienoa, rinnat tuntuvat hyvältä. Ei mitään poikkeavaa. Jos jäät vielä siihen makaamaan, niin tutkitaan vatsa seuraavaksi." Lääkäri laskee alushousujani häpykummulle asti ja aloittaa vatsan tunnustelun. Hän painaa kovaa pyörivin liikkein ja tunnustelee vatsaa eri puolilta. "Loistavaa, täällä myös kaikki hyvin." Vihdoin tämä on ohi. Nousen nopeasti istumaan. "Hyvä, voisit ottaa myös alushousut pois, niin tehdään vielä gynekologinen tutkimus ja sitten ollaankin valmiita" lääkäri toteaa rennosti. Jähmetyn paikoilleni. Ei missään nimessä. "Ei sille ole mitään tarvetta. Käyn säännöllisesti gynekologilla. Kaikki on ihan kunnossa" valehtelen. Lääkäri hymyilee tähän virnuillen." Tiedoissasi näkyy, että olet käynyt viimeksi 3 vuotta sitten tarkistuksessa. Pitääkö tämä paikkaansa?" "Kyllä" mumisen hiljaa.

14

2946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkanko?

      • Anonyymi

        Jatka pois, kirjoitat hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatka pois, kirjoitat hyvin.

        Spedellä tällä kertaa lääkäri leikit buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä tällä kertaa lääkäri leikit buaahaa

        Eiköhän spede lääkärit ole aika lähellä sua siellä niuvanniemellä. Eikä ne leiki ne yrittää pitää sut rauhallisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän spede lääkärit ole aika lähellä sua siellä niuvanniemellä. Eikä ne leiki ne yrittää pitää sut rauhallisena.

        Sää mää ja bää tietää buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää tietää buaahaa

        No pipipää kerros nyt lopultakin mitäs tiedät.


    • Anonyymi

      Spede mumisee taas mömmöissäån buaahaa

      • Anonyymi

        Ai tajuat tuon ihan itsestäsi buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tajuat tuon ihan itsestäsi buaahaa

        Sää mää ja bää tajuaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää tajuaa buaahaa

        Vitut sä mitään tajua pipipää olet ja pysyt. Jankutat tuota saamaa skeidaa kun et muuta osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää tajuaa buaahaa

        Hienoo tajusit jotain itsestäsi kun huomasit olevasi niuvanniemellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää tajuaa buaahaa

        Joko lopultakin tajusit millanen pipipää olet.


      • Anonyymi

        Otiko mömmöjäs yliannostuksen buaahaa.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe