SD-homot YLE areenassa

Anonyymi-ap

YLE Areena selaillessa törmäsin tälläiseen 3 osaiseen dokumentti sarjaan.

Ruotsidemokraatteja kannattavat homot on ollut pitkään ilmiö, josta Ruotsissa on vaiettu. Nyt SD-homot tekevät kuitenkin itsensä tunnetuksi yhteiskunnan kaikilla tasoilla aina EU:ta ja Ruotsin valtiopäiviä myöten.

https://areena.yle.fi/1-67019726

20

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole niissäkään persuis lopullisen ratkaisun aika .

    • Anonyymi

      No niinhän se on joka maassa että homoja on. , ei mitenkään niin eriskummallista kun suomalaiselle miehelle ainoastaan joka yhdistää sanan homoseksuaali sanaan seksi . Niin typerä on pieni pohjan poika .
      Niille on tosi jännittävä asia josta pitää puhua joka päivä , ja jännistys kasvaa kunnes on ihan pakko mennä nettiin jotakin kirjoittamaan. Muualla Pohjoismaissa ei ole enää tätä ilmiötä tasa- arvo on sana miksi muualla ei huudella siitä että joku on syntynyt homoseksuaalisella suuntauksella.
      Koska ero heteron kanssa on ainoastaan niin pieni asia kun että valitsee puolisokseen samaa sukupuolta olevan ihmisen . Joten saas nähdä kuinka monta vuotta ottaa ennekö näiden hihhulien päähän on uponnut se tosi asia etteivät he ilkeyksillään voita mitään ja kukaan homo ei muutu heteroksi vaikka miten inttävät

    • Anonyymi

      Ihan yhtä hyvin YLE olisi voinut itse tehdä vastaavan dokumentin nimellä PS-.homot. Mutta ilmeisesti YLE ei halua antaa PS:lle mitään positiivista julkisuutta tai antaa ääntä homoille jotka ajattelevat eri tavalla kuin SETA.

    • Anonyymi

      Samaistuin dokkariin, koska olen itsekin SD-homo (Suomi-demokraatti-homo) vai pitäisikö olla SFD-homo. Kaikki homot eivät rakasta homoja vihaavia muslimeja eikä roadmaneja eivätkä ole dildo p*****ssä pride-kulkueissa pinkkiin mekkoon pukeutuneena. En ole myöskään vegaani enkä voi sietää femakkoja. Kävin vuosi sitten SETA. n bileissä. Oli jonkin sortin naamiaiset ja paras puku palkittiin tai siis niin oli tarkoitus. Paikalla oli paljon eri asuihin pukeutuneita varsin upeita ilmestyksiä, mutta parhaan pukupalkinnon voitti ulkomaalaistaustainen jätkä, joka ei ollut pukeutunut mitenkään eli oli ihan perus kuteet. Meidän seurue huusi yhteen ääneen, että "hei mitä v*****a! Mutta woke woke woke.. Mukava jätkä kyllä, että ei siinä mitään, mutta oli itsekin sitä mieltä, ettei ansainnut palkintoa, mutta tämä hattupäinen femakko päätti uhriutua voittajan puolesta ja tehdä itsestään pyhimyksen.. Minun silmissäni ämmä teki itsestään pökäleen, josta kukaan ei välitä. The end!

      • Anonyymi

        Muijalla oli selvästi just tuolla lajityypille tavallinen "valkoinen pelastajakompleksi" "white saviour complex".


    • Anonyymi

      SETA:n bileitä on isommissa kaupungeissa. Arki ei pyörisi ilman homojen fyysistä työskentelyä ravintola-alalla, vartijoina ja jätekuskeina.

      • Anonyymi

        homot fyysisillä aloilla? Hoitoalalla, asiakaspalvelussa ja partureina on kyllä monta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        homot fyysisillä aloilla? Hoitoalalla, asiakaspalvelussa ja partureina on kyllä monta.

        Ei kaikki ole neitihomoja, eihän niistä oikeisiin töihin ole, naisten hommiin vaan ja suojatyöpaikkoihin vaikka eduskuntaan räkyttämään.


    • Anonyymi

      Ernst Röhmin hengessä mennään!

    • Anonyymi

      Ovat ihan samanlaisia ihmisiä kun muutkin . Pohjan poika se on jotenkin käsittänyt omalla pikku tavallaan tämänkin asian.ei homot ole mitenkään ihmeellisiä heitä on ollut niin kauan kun ihmisiä on ollut maan päällä.
      Ja heitä on joka ammateissa. .
      Mistä tuo yksikin sai päähänsä että ” naisten töitä”halveksiiko naisia jotenkin raukka.
      Pankeissa on homoja, lääkäreissä myös, putkimiehiä, sähkömiehiä, rekkakuskeja, asianajajia, toimitusjohtajia, jalkapallon pelaajia, jne joten ei homot mitenkään naismaisia ole , joten ei tartte yleistää mitenkään. Heillä on normaali äo joten joten. Miten ihmeessä pohjan poika on käsittänyt tämänkin asian. Vihataan ihmistä joka syntyy erilaisella suuntauksella ..ei päättänyt itse millaisena syntyy maailmaan . Häpeäisitte kaikki juntit tyhmyyttänne. Ja ivaamisianne ihmisistä jotka eivät ole kellekkään pahaa tehneet. Tyhmyys on ainoa selitys siihen että mielikuvitellaan asioita joita ei välttämätä ole edes homojen elämässä .

      • Anonyymi

        Onko ek-persulahtarius siis synnynnäinen ominaisuus, onneksi homoina eivät lisäänny :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ek-persulahtarius siis synnynnäinen ominaisuus, onneksi homoina eivät lisäänny :D

        On homoilla paljon jälkeläisiä vaikka toki uusiutuvuusluku varmaankin jää heteropopulaan alemmaksi.


    • Anonyymi

      On se kyllä tuo ylen saatana sellainen.. Oikein oksettaa.

      • Anonyymi

        Mikäs nyt noin riepoo? Oli aika tylsä sarja tuo, mutta ihan mielenkiintoista oli kuitenkin kurkistaa "kulissien taakse".


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe