Pidätköhän sinä mies läheisyydestä/kosketuksesta?
Minä kaipaisin juuri nyt halausta, oikein tiukkaa rutistusta.
Minulla on paha olla
17
493
Vastaukset
- Anonyymi
Miehet ei sellaista ansaitse
- Anonyymi
Vain yksi ihana nainen kelpaa 🙏❤️ hänen läsnäolo ja halaukset saa sydämen väreilemään..
- Anonyymi
Kuka se nainen on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se nainen on?
Yks vaan... ei ole näille 40-50 naisille täällä.
- Anonyymi
Minä en ole ikinä halannut kaivattuani...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs vika meissä on elä sinä ketkale ala tekemään numeroista ikää kuule kuule
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole ikinä halannut kaivattuani...
En minäkään, mutta joka kerta tekis mieli kun näkee. Halata oikein lujasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään, mutta joka kerta tekis mieli kun näkee. Halata oikein lujasti.
Niin haluisin minäkin, mutta taitaa jäädä haaveeksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä siis joku 20-30v pitäis olla
- Anonyymi
Nyt kyllä pitäisi olla selvillä jo. Käsien harominen ilmaan on niin turhaa, rakkausenergian täydellistä hukkaamista.
- Anonyymi
Tykkään hellimisestä. Halaan ja sumpittelen. Mieheltä tämä.
- Anonyymi
Keitätkö sumpit ite vai ootatko valmista?
Halaaminen on mukavaa ja lähellä oleminen.
- Anonyymi
Olisi kieltämättä kiva halata nyt jotain sitä tarvitsevaa.
iltaa rakas ystäväiseni 🥰 oikein paljon kiitos ihanan lämpimästä sydämmellisestä viestistä 💕 kaipaan sinua nyt rakas ystäväin 😥 ikävä on sanoinkuvaamaton 💔 olet mulle tärkeä ja rakas 💖 ei ole toista kaltaistas 💝 oikein iso hali 🤗 paljon voimia ja siunausta 😇 sulle nainen ihanin, ehkä vielä joskus tavataan 💗
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18290790
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1787202Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa793700"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1223619Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma762898Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.462459Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni762344- 1341950
- 541348
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3761313Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a591280