Kauneimmat naiset hämeenlinna.

Anonyymi-ap

Missä kaupunginosassa asuu eniten kauniita naisia hämeenlinnassa? Olen yrittänyt kartoittaa tilannetta. Tutkimus on osoittautunut hankalaksi. Kaunottaret ovat jotenkin onnistuneet levittäytymään tasaisesti vähän kaikkialle. Appara ja hämeensaari erottuvat kesäisin, se ei kuitenkaan kerro missä kaunottaret todella asuvat. Keskustassa ollaan kanssa usein niin viimeisen päälle, se selittyy laittautumisella. Kun on lähdetty oikeen asioille. Kuulisin mielellään mielipiteitä ja vinkkejä. Harkitsen muuttoa kaupungin sisällä ja haluaisin valita uuden asuinpaikkani kauneus edellä.

28

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tykkää hieman pullukoista blondatuista tissiposkista niin Jukola.

      • Anonyymi

        Tässä puhutaan naisista, ei miehistä.


    • Anonyymi

      Renkossa näin kerran oikein synnyttäjän lanteet

    • Anonyymi

      Kerrotko nyt ensin reunaehdot käsitteelle ”kauneus”.

    • Anonyymi

      Osta poppajoelta miestenlehtiä, tai selaa instaa, tulee halvemmaksi.

    • Anonyymi

      Idänpää ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Katuma .

    • Anonyymi

      Hämeenlinnan Naisvankilasta

    • Anonyymi

      Rumia lorttoja löytyy etsimättäkin.

      Kauniit naiset täytyy etsiä ulkomaita myöten.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos ei pelkkä virtuaali ja nyrkkikyllikki riitä

    • Anonyymi

      Katumalla paljon polakkinaisia, tummia ja tulisia. Ihan hyviä kun viikset on ajettu, tosin nenät on kuin kombi-kolmiot.

    • Anonyymi

      Naisvankilassa on kiihkeitä mimmejä. Johtajakin sanoi että heti alkaa ehtoolla tapahtua kun valot sammutetaan.

    • Anonyymi

      Reginaa olis kiva painnaa kun muut naisvangit kuuntelis kateellisina lätinää.ja Reginan voihkimista

    • Anonyymi

      Naisvankilassa alkaa lätiseen kuulemma johtajan mukaan kun valot sammuu. Läpsytteleeköhän tytöt käsiään yhteen?

    • Anonyymi

      Yövuorossa miespamput niitä vankeja paneskelee kun johtaja on lähtenyt kotiin päivävuorostaan. Pampuks menee just nää viriilit sinkkumiehet. Naisvankilassa on varma saanti, ovat asiakkaat ihan puutteessa.

    • Anonyymi

      Tarvasmäen ja Käikälän lukiolaistytöt, ei ole niiden vertoa.

    • Anonyymi

      Punken sisko Katumalla 90- luvulla

      • Anonyymi

        Oliko sinun nuoruuden rakkautesi Katuman lavalta vai otk:n taloista. Vieläkö punken sisko siellä suunnassa touhuaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinun nuoruuden rakkautesi Katuman lavalta vai otk:n taloista. Vieläkö punken sisko siellä suunnassa touhuaa.

        En tiedä, kun nain ei kun näin häntä vaan keskustassa


    • Anonyymi

      Minun naiseni on Kyllikki. Aina valmis kun sitä pyytää.

    • Anonyymi

      Kauneimmat naiset löytyy Hauholta.

    • Anonyymi

      Olen ketjun aloittaja. Paljon on tullut hyviä vinkkejä kiitos siitä. Kovasti on vaan hajontaa ympäri kaupunkia. Olen kiinnittänyt tähän aina itsekin huomiota. Täytyy kai valita asuinpaikkani muuten kuin pelkkä kauneus edellä. Missäköhän päin hämeenlinnaa asuu eniten naimattomia? Missäköhän oltaisiin eniten halukkaita?

      • Anonyymi

        nummi voutila alueella on aina varma saanti koska siellä on paljon giimaisia yh-äitejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nummi voutila alueella on aina varma saanti koska siellä on paljon giimaisia yh-äitejä

        Jos saa seisomaan läskien ja tatuointien seassa.


    • Anonyymi

      En edes tiedä onko kyseessä ulkoinen vai sisäinen kauneus vai jokin muu asia, mutta olen ollut ihastunut erääseen "Julia" nimiseen nuoreen naiseen, jota en ole ikinä tavannut livenä, ja hän on pyörinyt mielessäni ehkä vuodesta 2016 lähtien. Kyseessä on siis aivan sattumalta internetissä kohtaamani henkilö

      Asumme noin 100 kilometrin etäisyydellä toisistamme, enkä ole ikinä ollut kiinnostunut luomaan henkilökohtaisia kuvallisia profiileja esimerkiksi instagramiin tai facebookiin, joten hän ei tarkalleen edes tiedä, minkä näköinen olen

      Viime syksynä Julia oli instagram päivityksessään ilmoittanut työskentelevänsä eräässä Hämeenlinnassa sijaitsevassa kahvila- ravintolassa, joten eilen perjantaina ajattelin edistäväni asiaa ja päätin lähteä käymään Hämeenlinnassa ja samalla kävin pyörähtämässä kyseisessä kahvila- ravintolassa, mutta en omasta mielestäni nähnyt Juliaa siellä. En siis ole varma työskenteleekö Julia enää siellä, mutta ainakin viime syksynä.

      Joka tapauksessa, jos Julia haluat tietää minkä näköinen olen, ja jos olet vielä töissä kyseisessä kahvila- ravintolassa, niin näin siellä ainakin 5-6 työntekijää, yksi heistä oli noin 20-25 vuotias mies, joka tuijotti minua jostain syystä hyvin tarkkaavaisesti. Voin kertoa itsestäni tuntomerkit, eli minulla oli musta lippis ja sininen takki sekä mustat housut. Jos kysyt siltä nuorelta mieshenkilöltä minkä näköinen olen, niin hän muistaa minut varmasti.

      Onhan se tyhmää ajella melkein 200 kilometriä päivässä, nyt kun tiedät miltä näytän niin voimme kokeilla jos kohtaisimme ihan oikeasti kahden kesken

    • Anonyymi

      Hoono soomi Juliat vie ukoilta rahat. Juliat on nigerialaisia kenenereitä.

      • Anonyymi

        Tietenkin olisi ollut kaikista yksinkertaisinta, jos olisin kysynyt kahvila- ravintolan työntekijöiltä, että onko Julia täällä töissä. Olen toisaalta niin ujo, etten uskaltanut tietenkään sitäkään kysyä. Mutta Julia jos olet vielä töissä siellä kahvila- ravintolassa, niin luulisin että useampi työntekijä muistaa minut, en siis ostanut mitään vaan seisoin siinä keskellä ravintolaa ja katsoin sitä mustaa taulua, jossa lukee päivän ruokalista, keittiössä oli töissä joku vietnamilaisen näköinen nainen, ja kahvilan kassalla oli ulkomaalainen mies


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe