Hyvää karkauspäivää sinkut

Vavisuttaako, jännittääkö,m pelottaako, puistattaako?

Vahvuudet, heikkoudet mahdollisuudet ja uhat tähän päivään?

43

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muutaman vuoden takainen sähköhammasharja vetelee viimeisiään🥲

      • Mitä teet ongelmalle? Koita ladata täyteen.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Mitä teet ongelmalle? Koita ladata täyteen.

        Täytyy useammin ladata, eivätkä osatkaan enää pysy hyvin kiinni🥲 Täytyy pikkuhiljaa uutta katsella, mutta täytyy tuntua hyvältä kädessä ja olla oikean värinen jne….


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy useammin ladata, eivätkä osatkaan enää pysy hyvin kiinni🥲 Täytyy pikkuhiljaa uutta katsella, mutta täytyy tuntua hyvältä kädessä ja olla oikean värinen jne….

        No aika löysältä vaikuttaa? Onko osia muitakin kuin harjaspää?


      • Siili2 kirjoitti:

        No aika löysältä vaikuttaa? Onko osia muitakin kuin harjaspää?

        Siis akkupää?

        Eipä heti tulis mieleen että joku aikoo kosia sähköhammaarjaa tai pelkää sen kosivan 🤣


      • Siili2 kirjoitti:

        Siis akkupää?

        Eipä heti tulis mieleen että joku aikoo kosia sähköhammaarjaa tai pelkää sen kosivan 🤣

        Ja ongelmako on siinä että sähköhammasharja ei pysy laturissa löysyyden takia?


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Siis akkupää?

        Eipä heti tulis mieleen että joku aikoo kosia sähköhammaarjaa tai pelkää sen kosivan 🤣

        Aloituksessa kyllä kysyttiin uhkia, pelkoja ym. No, minulla se on, jos vanha sähköhammasharja hajoaa.

        Ukoista en välitä pätkääkään!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa kyllä kysyttiin uhkia, pelkoja ym. No, minulla se on, jos vanha sähköhammasharja hajoaa.

        Ukoista en välitä pätkääkään!

        Ok. Oletin että tuo otsikko rajaisi jotenkin aihetta mutta ei haittaa.

        Minäkin vasta oletin että s-hammasharja sanoi sopimuksemme irti mutta sitkeästi annoin sen olla laturissa kauan niin jopa taas alkoi pelittää. Mun harja noin 2v vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy useammin ladata, eivätkä osatkaan enää pysy hyvin kiinni🥲 Täytyy pikkuhiljaa uutta katsella, mutta täytyy tuntua hyvältä kädessä ja olla oikean värinen jne….

        Minulla on koko ajan hammasharja virrasa edellinen keksi kahdeksan vuotta vaikka oli kytketty laturin koko ajan,


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­N­­­y­m­f­o­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ei mitään uhkaa eikä pelkoa. Kuuskymppisille tuskin paljon kosintoja tulee.

      • Anonyymi

        Mitä jos kosisin tuota naapurin ukkoa ja hän antaisi pakit, niin hamekankaanko hälle ostaisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos kosisin tuota naapurin ukkoa ja hän antaisi pakit, niin hamekankaanko hälle ostaisin?

        Eiku hänenhän se pitäisi sulle ostaa.


      • No jotku voivat olla vaarassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos kosisin tuota naapurin ukkoa ja hän antaisi pakit, niin hamekankaanko hälle ostaisin?

        Siis korjaan, jos tuo ukko kosii ja mä tottakai annan pakit,niin hamekangasko ukolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis korjaan, jos tuo ukko kosii ja mä tottakai annan pakit,niin hamekangasko ukolle.

        Mikä ettei! Kyllä hametta voi ukkokin pitää👗👍🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis korjaan, jos tuo ukko kosii ja mä tottakai annan pakit,niin hamekangasko ukolle.

        Joo. Kilttiä varten😃.


    • Anonyymi

      Eipä eroa muista päivistä, harrastusten parissa menee niinkuin muinakin torstaina. Ei tarvitse kosimaankaan lähteä kun ei lähistöllä varteenotettavia kosittavia ja kaukosuhdetta en huoli vaikka pari ehdokasta ollut jo vuosia tyrkyllä.

      • Mielenkiintoista.
        Miten se "vuosia tyrkylläolo "on ilmennyt?


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Mielenkiintoista.
        Miten se "vuosia tyrkylläolo "on ilmennyt?

        Kyllä se on puheissa ja käytöksessä ilmennyt aina kun on esim samaan tanssipaikkaan eksytty


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on puheissa ja käytöksessä ilmennyt aina kun on esim samaan tanssipaikkaan eksytty

        Ai että naimisiin haluaisi?


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Ai että naimisiin haluaisi?

        No ainakin ilmaista piikaa ovat ilmeisesti vailla kun niin kehutaan talo, mökki (jotka tarvitsisivat naisen käden jälkeä) ja muu omaisuus. Olen suoraan sanonut että minulla ei ole pienintäkään halua muuttaa nykyiseltä kotipaikkakunnalta mihinkään.


    • Anonyymi

      En uskalla mennä kosimaan noita kahta sinkkumiestä jotka asuvat tässä huoneistotalossa. Hetihän he hyväksysivät kosintani.

    • Anonyymi

      23centtiseni on jo valmiina

      • Tuollako meinaat kosia? Aika mitätön kosinta


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Tuollako meinaat kosia? Aika mitätön kosinta

        Kaluni on kovana 23cm, enkä ole kosinut ketään koskaan enkä aio


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaluni on kovana 23cm, enkä ole kosinut ketään koskaan enkä aio

        Lienee hyvä asia kosittavien kannalta katsottuna.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Lienee hyvä asia kosittavien kannalta katsottuna.

        Ok.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok.

        Jos aikoisit oikeasti kosia niin sanoisin neuvon. Monikaan nainen ei katso aviomiesainesta olevalle eduksi senttien esittelyn.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Jos aikoisit oikeasti kosia niin sanoisin neuvon. Monikaan nainen ei katso aviomiesainesta olevalle eduksi senttien esittelyn.

        Jotkut katsoo ja se riittää minulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut katsoo ja se riittää minulle

        Siis aiot kuitenkin kosia?


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Siis aiot kuitenkin kosia?

        Kunnon orgasmi riittää


    • Anonyymi

      EI uskalla kosia, pian saa myöntävän vastauksen,,,,,, heh heh

      kuinkas sitten suu pantaisiin,,,,,,,,,,


      kuinka perua myöntävä vastaus, heh,,,
      pitäskö heti pistää omaisuus jakoon,,,, hehh hehhe,

      • No eikö kosinta tehdä tositarkoituksella?
        Jos kosit, tee avioehtosopimus ennen häitä.


    • Anonyymi

      Ei pelota eikä vavisutti, kaupan kassalla ei voinut maksaa kortilla ostoksiaan tänään data ei tunnistanut päivää la oli stopissa . Ihmiset kiukkuisia ja kassa sai haukut heiltä, vaikka en usko että ne kassat mitenkään ovat ohjelmoineet atk systeemiä

      • Anonyymi

        Jopas teilläpäin huonosti hommat toimi. Minä vingutin korttia monessa paikassa päivän aikana eikä mitään ongelmia. Summat tosin oli kaikki niin pieniä että meni lähimaksulla läpi.


    • Anonyymi

      Hyvin meni karkauspäivä. Yksi nainen kävi, sekin varattu.
      Muita ei mailla halmeilla.
      Nyt saa neljä vuotta olla rauhassa, ei tarvitse tuhlata rahaa hamekankaisiin eikä meikkeihin ja hajuvesiin.
      (On niissä hajuvesissä kyllä hyväntuoksuisia)
      No, kauniitahan naiset on.
      K-kotton

      • Nii. Mut toisaalta sanotaan et moni kakku päältä kaunis mut silkkoa sisältä.😊


    • Anonyymi

      "SAMAA SINNE"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Se meni jo. Eläkä huua.


    • Anonyymi

      Olenpa pannut merkille, että kun kohtelee naista hyvin, kuuntelee keskittyneesti juttelee humoristisesti ja arvostavasti niin ne ottaa heti etäisyyttä. Näin olen ollut hyvissä väleissä naisten kanssa ja saanut olla rauhassa

      • No onpas sulla kokemus. Itse kuvittelisin ihan asian olevan päinvastoin. Vaikka yoisaalra eihän jokaista mukavaa voi kokea kosittavaksikaan 😚.


      • Siili2 kirjoitti:

        No onpas sulla kokemus. Itse kuvittelisin ihan asian olevan päinvastoin. Vaikka yoisaalra eihän jokaista mukavaa voi kokea kosittavaksikaan 😚.

        Siis toisaalta.....


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe