Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko sinulla ollut yliluonnollisia tai selittämättömiä kokemuksia tai outoja unia ?

Anonyymi-ap

Niille kaikille voi löytyä luonnollinenkin selitys.
Onko kokemuksia tai mielipiteitä tällaisesta?

15

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On joskus ollut kummallisia unia, joita olen jäänyt miettimään, tarkoittavatko
      ne jotain vai yrittävätkö ne kertoa minulla jotain. Ufoja en ole nähnyt.

      • Anonyymi

        Ihminen käsittelee unessa kokemuksiaan. Niitä jotkut osaavat tulkita.


    • Anonyymi

      Näin kerran todennäköisesti meteoriitin putoavan syysyössä. Koko tienoo
      valaistui laajasti ja kirkkaasti hetkeksi. Se jäi ikuisesti mieleen.

    • Anonyymi

      Nuorena asuin vanhassa kerrostalossa, ja usein kuulin iltamyöhällä, kuinka vuokraemtänäni avasi oven avaimillaan ja laski avaimet kädestään eteisen pöydälle. - Sitten ei mitään. Eteinen pimeänä! Puolen tunnin kuluttua hän tuli oikeasti.
      Tämä tapahtui niin usein, että opin tulkitsemaan, oliko etiäinen, vai emäntä itse.
      Mkr.

      • Anonyymi

        Käviköhän emäntä tarkistamassa onko sinulla mahdollisesti yö vieraita.
        Aika ikävää että emäntä tulee omilla avaimillaan nuoren naisen huoneeseen ilta myöhällä.
        t.tepa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käviköhän emäntä tarkistamassa onko sinulla mahdollisesti yö vieraita.
        Aika ikävää että emäntä tulee omilla avaimillaan nuoren naisen huoneeseen ilta myöhällä.
        t.tepa

        Heko, en asunut eteisessä. Ja minähän se kävin tarkistamassa, oliko hän siellä vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heko, en asunut eteisessä. Ja minähän se kävin tarkistamassa, oliko hän siellä vai ei.

        Sanoo Mkr. . ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo Mkr. . ...

        Kyllä minua nyt naurattaa oma hölmöyteni. Totta kai emäntä tuli asuntoonsa omilla avaimillaan, sinähän se vuokralainen olit hänen asunnossaan!
        Omakotiasujana on kerrostalon huoneisto minulle näköjään huonosti hahmotettava kokonaisuus.
        Anteeksi Mkr toivottavasti sinäkin sait oikein hyvät naurut hölmöilystäni.
        Minua naurattaa yhä vedet silmissä, kun mainitsit ettet asu eteisessä!
        Onneksi olet humoristi ja ymmärrät vanhaa höppänää!
        t tepa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minua nyt naurattaa oma hölmöyteni. Totta kai emäntä tuli asuntoonsa omilla avaimillaan, sinähän se vuokralainen olit hänen asunnossaan!
        Omakotiasujana on kerrostalon huoneisto minulle näköjään huonosti hahmotettava kokonaisuus.
        Anteeksi Mkr toivottavasti sinäkin sait oikein hyvät naurut hölmöilystäni.
        Minua naurattaa yhä vedet silmissä, kun mainitsit ettet asu eteisessä!
        Onneksi olet humoristi ja ymmärrät vanhaa höppänää!
        t tepa

        Kuule, se hiippailija oli muillekin tuttu, vuokrsemännälleni myös. Etiäiseksi häntä sanoimme. Talo on pystyssä vieläkin. Tekisi niin mieleni soittaa joskus ovikelloa ja kysyä, vieläkö hiippailu jatkuu.
        Mkr.


    • Anonyymi

      Kaikki vähänkään yliluonnollisen tuntuinen on pelottavaa.

    • Olen kokenut sellaista mitä en osaa selittää järjellä.
      Kuitenkaan en usko mihinkään yliluonnolliseen joten en vaivaa päätäni asialla.
      En ainakaan halua uskoa, sain tarpeeksi henkimaailmoista helluntailaisessa kodissani lapsena.

      • Minä näen asian niin, että mitään yliluonnollista ei ole olemassakaan
        On vain asioita, joita ihminen ei ymmärrä.


    • Anonyymi

      Ei ole ja jos tulee niin olisin huolestunut mielenterveydestäni ja ottaisin heti yhteyttä terveyskeskukseen.

    • Anonyymi

      Näin kaverini kanssa heinäkuun öisellä taivaalla , seitsemän lentävää kohdetta ryhmänä, joka pysähtyi hetkeksi paikalleen, jatkaen erittäin nopeasti paikkaansa. Näyttivät oransseilta palloilta.
      Selittämätön ilmiö meille, koska eivät olleet lentokoneita. Tapahtumasta on jo yli 50 v.

    • Anonyymi

      Etiäinen käkiää toisinaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1773
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1460
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1394
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1331
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1318
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe