Suurin osa opettajista on älyltään keskinkertaisia

Anonyymi-ap

Aikaisemmassa viestiketjussa se tulikin ilmi. Suurin osa maapallon ihmisistä älyltään keskinkertaisia ja siinä ei ole mitään vikaa. Suurin osa kuljettajista on keskinkertaisia...

Viisaasta on elää sen tosiasian kanssa ja suunnata opetuskin 7 ja 8 tasolle. Lisäksi ehkä arvostaa tätä keskinkertaisuutta.

7

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Me ollaan kaikki opettajat alle keskinkertaisen tason.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­­N­­y­­m­­f­o­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Keskinkertainen riittää.

• Anonyymi

Niinhän se opetus onkin kohdistettu normaalutasoisille koululaisille. Perusjaskoille ja perustiinoille. Kovin ihmeellistä ei vaaditakaan. Silti aivan liian moni puurtaa alle keskitason vaatimusten. Kansakunta tyhmenee ja taantuu ja rapaantuu.

• Anonyymi

Aloittaja: Itse uuvun helposti ja kaikkein hankalin oppilastyyppi on turhan haastajat ja valittajat. Aika usein heidän vanhempansa ovat samanlaisia. Helpompaa olisi arvostaa tavallisuutta ja olla inhimillisempiä. Hirvittää välillä lukea ihmisten analyyseja milloin älykkyydestä, persoonasta tai ammatinvalinnasta.

Itse ainakin huomaan, että luokassa on mukavampaa, kun nämä itsestään meteliä pitävät ääripäät ovat poissa. Milloin taas puhuttaisiin opetuksessa tavallisten ihmisten tarpeista?

• Huomattavan älykkäät eivät juuri opetusta tarvitse ja huomattavan tyhmät eivät siitä juuri mitään hyödy. Sen sijaan 80 %:a ihmiskunnasta näiden ääripäiden välissä hyötyy opetuksesta, vaikka sitä antaisikin oppilaan kanssa saman älykkyystason ihminen.

• Anonyymi

Sehän on hyvä asia, jos näin on. Yleensä lähdetään sen aineen opettajaksi, joka on ollut itselle tosi helppoa. Vaikea asettua sen oppilaan nahkoihin, jolla ei ole mitään mielenkiintoa tai on vaikeuksia ymmärtää esim. matematiikkaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 76
      1230
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1214
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      49
      1099
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1038
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1015
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      757
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      56
      673
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe