raiskaus

minä

Olin viettämässä yötäni kaupungilla ja lähdin kävelemään kotiin päin. Kun olin jo kerrostalon rappukäytävässä joku löi minua takaapäin jollakin puisella esineellä päähän.

Heräsin huoneesta, joka vaikutti olohuoneelta. verhot olivat ikkunoissa ja huoneessa oli kylmä ja nyt vasta älysin, että muuten alsti, paitsi että minulla oli stringit päälläni. yritin liikkua. Olin sängyllä ja käteni olivat kiinnitetty kaksilla käsiraudoilla sängyn päähän. Huusin. Nuori nainen tuli huoneeseen. Hän oli ehkä 20-vuotias ja kaunis. hänellä oli vaaleat hiukset ja kaunis vartalo. hänellä oli päällään läpinäkyvät stringit ja vaaleanpunaiset rintsikat. Hän käveli luokseni ja suuteli minua.
- Lopeta. päästä minut irti. huusin
- Älä huuda kulta pieni, hän sanoi
- päästä minut, kiljuin.
Hän läimäytti minua kovaa kasvoille.
- Olepa nyt hiljaa, ettei minun tarvitse toistaa tuota.hän huusi korvaani.
hän toi peilin naamani eteen ja sanoi:
- katso itseäsi... etkö olekkin sievä?
Katsoin peiliin. näin sieltä pitkät ruskeat hiukset ja naamani jota pisin myös itse nättinä. poskilleni oli valunut kyyneliä.
- Miksi minä? mitä aiot tehdä minulle? Päästä minut menemään, niin et saa kuulla tästä mitään ikinä. sopersin.
- Näin siunut vaan kaupungilla ja vaikutit sopivalta, joten päätin ottaa sinut käsittelyyni.
Olen muuten Noora, nainen selitti
- Monenkos vanha muuten olet? hän jatkoi.
- 19 sanoin.
Noora lähti pois ja tuli takaisin vielä kaksien käsirautojen kanssa. Hän otti stringit jalastani.
-lopeta! huusin.
Hän läimäytti minua uudelleen kasvoille, muttei sanonut mitään.
Potkin, koska jalkani eivät olleet kiinni misään.
- Tomi tule tänne Noora huusi.
Hetken päästä huoneeseen tuli n.20-vuotias lihaksikas mies pelkissä boksereissa. noora käski miestä pitämään jaloistani kiinni ja Noora laittoi käsiraudoilla jalkanikin kiinni sängyn toiseen päähän, sitten hän viittoi miehen pois.
kun tomi oli lähtenyt jäin taas kaksin tuon naisen kanssa. hän tuli taas luokseni ja suuteli minua. Käskin häntä menemään pois. hän lähti ja toi mukanaan laatikon. Hän otti laatikosta mustan ruoskan ja vetäisi sillä minua perseelle. kiljaisin.
- Ja lisää tulee jos haluat, hän sanoi.
hän alkoi nuolla nännejäni ja siirtyi sitten napaan ja nuoli sitä pitkään. Hän siirtyi alemmas ja nuoleskeli reisiäni. Lopulta hän alkoi nuolla klitoristani ja imaisi sitä pari kertaa
- lopeta, kiljaisin.
hän nousi otti ruoskansa ja läimäisi minua vatsalle viisi kertaa. Vatsaani jäi punaiset jäljet. Hän sanoi
- Tämä on viimeinen varoitus.
Hän jatkoi nuolemistani ja tyänsi kielensä sisääni. Hän oli taitava nuolia, mutta en nauttinut tilanteesta yhtään. Hän lopetti nuolemiseni ja otti laatikon sängylle. Hän riisui rintsikkansa ja stringinsä. sen jälkeen hän istui naamani päälle.
- Nuole minua ja teekkin se hyvin, hän sanoi ja läimäytti minua taas ruoskalla. aloitin vastahakoisesti nuolemaan hänen kosteaa pilluaan. hän voihki ja käski jatkaa. hän alkoi vapista ja voihkaisi lujaan ääneen ja hänen pillustaan valui nestettä naamalleni. Toivuttuaan orgasmista hän nousi naamani päältä ja otti laatikosta dildon. se ei ollut mikään pieni. ainaki 25 cm pitkä ja todella paksu. Hän sitoi suuni eteen liinan, ennen kuin ehdin sanoa mitään. Hän otti dildon käteensä ja siirsi sen häpyhuulteni väliin. Hän laittoi sen päälle ja vaimea surina täytti huoneen. Hän alkoi työntää dildoa sisääni. Tunsin, ettei se menisi sisään ja vaikersin liinan takaa ja yritin rimpuilla irti. Noora ei oolut huomaavinankaan vaan jatkoi dildon työntämistä sisääni.
- Onpas sulla kiva tiukka pikkupillu, hän sanoi ja survaisi kyrvän lujaa sisälleni. huusin niin kovaa, kuin pystyin, mutta liina jätti huudon taakseen
- ai haluat lisää, Noora sanoi ja alkoi työntää dildoa voimakkaasti edestakaisin. Hän lopetti hetkeksi ja kun luulin selvinneeni hän survaisi yllättävästi kyrvän todella lujaa sisääni ihan pohjaan asti. Olin revetä. Suljin silmäni ja kivun kyyneleet valuivat poskilleni...


jatkanko? te saatte päättää... eli palautetta kiitos!

16

5429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mandy

      jatka ihmeessä.. :)

    • minä vaan

      jatka vaan....mua kiinnostais, miten täs käy?

      • Anonyymi

        Paskaa koko satu


    • sinililja

      Hyvä oli kirjoituksesi.
      Jään odottamaan jatkoa!

    • ansku

      jatka vaa...ihan hyvä alku...

      • Anonyymi

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött


    • wau

      Jatka vaan se oli tosi hyvä!!!!!!!!!!

    • likka

      Jatka ihmees! Hyvä alku. Mut toivomuksena, et raiskattava nainenkin kiihottuisi tilanteesta, eikä mitään kamalaa väkivaltaa, ei esim. puukkoja, ehkä uhkailuna muttei muuten.. Noi piiskat ja semmoset on ihan hyvät!

    • ai fiil sik

      Miks jotkut kirjottaa jostain raiskauksesta, vaikka ei oo sitä kokenut itse?
      Sit joskus perskarvat käskee viel jatkaa tota stooria. Mä en ainakaan jatkais, enkä kysyis sitä keltään. Tuskin mä en ees kirjottais mistään raiskauksesta mitään vitun novellia. I feel sick...

      • varpunen

        Uuh.Toi on hyvä.Mahtavaa.Jatka.Uuuuuu.


    • Anonyymi

      Jatka, haluan kuulla tarinasi loppuun. Haluan myös tietää osoitteesi.

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää


    • Anonyymi

      Hönöllä taas sekottaa buaahaa

      • Anonyymi

        No otapa lääkkeesi nis sulla helpottaa buahaaaaaaaa.


    • Anonyymi

      Totta kai

    • Anonyymi

      Jstka

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe