Stubb Stubb Stubb

Vihreiden kakkoseksi jäänyttä Haavistoa kyrsii?

52

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eniten se kyrsii näitä homo trans lespo vouhottajia joita on Kajaanissakin.

      • Anonyymi

        Ajattele,,nuorilta kysyttiin niin Kajaanissa on n, 30% nuorista miehistä homoja ja lesboja vain alle 5%
        Ei tarvitse ihmetellä jos lapsia ei synny?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele,,nuorilta kysyttiin niin Kajaanissa on n, 30% nuorista miehistä homoja ja lesboja vain alle 5%
        Ei tarvitse ihmetellä jos lapsia ei synny?

        Vuosia jatkunut aivopesu vaikuttaa juuri lapsiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele,,nuorilta kysyttiin niin Kajaanissa on n, 30% nuorista miehistä homoja ja lesboja vain alle 5%
        Ei tarvitse ihmetellä jos lapsia ei synny?

        Missä olit, kun aivoja jaettiin? Satuloita nuuhkimassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olit, kun aivoja jaettiin? Satuloita nuuhkimassa?

        Mieti sitä?


      • Anonyymi

        No itkettää vielä kun alkaa kovat ajat ja jos kuuntelette zupin TV puheen globaalista uudesta maailman järjestyksestä ja liittovaltiosta ALATTE itkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele,,nuorilta kysyttiin niin Kajaanissa on n, 30% nuorista miehistä homoja ja lesboja vain alle 5%
        Ei tarvitse ihmetellä jos lapsia ei synny?

        Kyllä homoilla lesboilla on lapsia hekin ovat jonkun lapsia lestoilla HELLAREILLA on myös lapsettomia ja homoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia jatkunut aivopesu vaikuttaa juuri lapsiin

        YLE areenassa on dokumentti helluntaihomo pojasta


      • Anonyymi

        Muslimit vie sun työpaikan judet varastelee lähiöissä narkkarit


      • Anonyymi

        Sohvi vie haaviston allasbileisiin, johon on otettu mukaan vihreiden nuoret miehet(kaikki neljä).


    • Anonyymi

      Tuskin kyrsii?
      Näyttäs kyllä Jussia enemmän kyrsivän kun ei haastattelua antanut asiasta.

      • Anonyymi

        Helluntaissa on paljon homoja muslimien judejen kanssa tehtyä ja romaneille on myös


    • Anonyymi

      Biseksuaalisuus
      sehän on Stupp aikoinaan myöntänyt, ei se Haavistoon mitenkään vaikuta, mutta aloittajaan näköjään vaikutti.

      • Anonyymi

        Junk vaan aloittajalle , vintille nopsaan ja telkku auki, Saat tälle päivälle hyvän mielen🤗🤗🤗


      • Anonyymi

        Höpö höpö taas noita sun bi juttuja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      MESTARI piti päivän hienoimman puheen.

      • Anonyymi

        Kyllä.


      • Anonyymi

        Kyllä Niinistö oli hyvä.


      • Anonyymi

        Niin halla luki lauseita italialaisesta kirjasta


      • Anonyymi

        Mikä mestari ?


      • Anonyymi

        Mikä mestari ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Niinistö oli hyvä.

        Kainuulle Kekkonen oli paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kainuulle Kekkonen oli paras

        Kainuun tunnetuin narsisti.oikein minä minä tyyppi!


    • Anonyymi

      No harvoin kakkoseksi jäänyt iloitsee asiasta, oletko jotenkin tyhmä?

    • Anonyymi

      Homopari parvelta kurkistaa, luikkivat sitten pitkin nurkiaa. Kyselevät eduskunnan ämmiltä, että vieläkö on saunassa lämmintä? Sano huhhahhaa, sano hahhahhaa, vieläkö on saunassa lämmintä?! RÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄH!!!!

    • Anonyymi

      Kohta tulee lähtö punakaartille kun saatiin isänmaallinen presidentti. Äffdeepeestä ei koskaan ole tullut mitään hyvää. Kepukin on paska. Ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        No kyllä pressa on koko maan edustaja eikö jonkun yhden puolueen


      • Anonyymi

        Ihan vaan tiedoksi kyllä työntekijä on se joka työn tekee ja ansaitsee palkkansa turha yrittää sortaa ketään


    • Anonyymi

      Jeeeeee. Ihan oikein.

    • Anonyymi

      Sinua kyrsii kun viikset harvenee, meehän taas värjäämään hah hah

    • Anonyymi

      Stubbi on vain Stubbia äänestäneiden presidentti?

      • Anonyymi

        Aivan niin. Eliitin pressa.


    • Anonyymi

      Nyt ääniä jäänyt laskematta . Sumen posti ei ole entisensä

    • Anonyymi

      Suomi on vaarassa Stubbin tultua presidentiksi.
      Venäjän medioissa huomioitiin Suomen uuden presidentin Aleksander Stubbin virkaanastumispäivä. Uutisten keskiöön nousi Stubbin jyrkkä suhtautuminen Venäjään sekä erityisesti kommentit ydinaseista.
      Stubbin historiallinen tiedotustilaisuus päättyi yllättävään kysymykseen
      Venäläismedioissa tartuttiin hanakasti Stubbin ensimmäisessä tiedotustilaisuudessaan esittämään kommenttiin koskien ydinaseita.

      Verkkolehti Gazeta.ru kirjoitti, että heti virkaan astuttuaan Suomen uusi presidentti ilmoitti haluavansa maahan ydinaseita.

      Gazetan haastattelema politiikan tutkija Timofei Bordatšev uskoi, että Moskovan ja Helsingin väliset suhteet huononevat entisestään Alexander Stubbin tultua valituksi Suomen presidentiksi.

      Lukekaapa nyt Stubbin fanit - Sitä saa mitä tilaa.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7af5f23e-4a6d-40b5-9386-7e8382a76eef

      • Anonyymi

        Pressa VAIHTOON .


    • Anonyymi

      Perussuomalaiset on paras puolue, sossut ALAS!

      Meiltä tulee iso äänipotti joka vaaleissa PERSUILLE ja seuraavaksi äänestetään Tynkkystä 😁

    • Anonyymi

      Stubb on työväen presidentti.

      • Anonyymi

        Kansa ei halunnut Venäjän ystävä Pekkaa presidentiksi, tai no roskaväki halusi 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa ei halunnut Venäjän ystävä Pekkaa presidentiksi, tai no roskaväki halusi 😁

        Pekka Haaviston koulutus on pelkkä ylioppilas ja ei ole myöskään käynyt armeijaa.
        Pekan viisaus oli heikkoa Caruna-kauppojen yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka Haaviston koulutus on pelkkä ylioppilas ja ei ole myöskään käynyt armeijaa.
        Pekan viisaus oli heikkoa Caruna-kauppojen yhteydessä.

        Paljonko Pekalla on osakkeita Carunassa?veikkaan että aika paljon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko Pekalla on osakkeita Carunassa?veikkaan että aika paljon!

        Pekalla ei riittänyt äly Caruna kaupoissa.


    • Anonyymi

      Stubbille patsas Kajaaniin. Mieluummin siihen teatteritalon viereen.

    • Anonyymi

      Pekka ja Paavo suunnittelevat jo seuraavia pressanvaaleja.

      • Anonyymi

        Stubin patsas vois olla wc-pönttö siihen voi tehdä tarvittavat rituaalit.


    • Anonyymi

      Kansa ei halunnut homopekkaa ja siitä ei tule ikänä presidenttiä.

      6 vuotta Stubbia riittää ja sitten vaihdetaan Mestari tilalle 😁

      • Anonyymi

        Halla-vako patsas vois olla pelkkä pää niin pulut voi kakkia siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-vako patsas vois olla pelkkä pää niin pulut voi kakkia siihen.

        Kyllä se on mestari sinullekin vaikka olet vähä-älyinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on mestari sinullekin vaikka olet vähä-älyinen.

        mestari sinullekin vaikka olet vähä-älyinen.Tynkkysen kaveri ja sen morsiammen hyvä ystävä pidät sitä kadestä salaa kiinni kun sebastian ei huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mestari sinullekin vaikka olet vähä-älyinen.Tynkkysen kaveri ja sen morsiammen hyvä ystävä pidät sitä kadestä salaa kiinni kun sebastian ei huomaa.

        Jonohan sinne Tynkkyselle on,persut menee kylään tiedä mitä saavat.


    • Anonyymi

      Pekka Haavistolla ei ole muuta koulutusta kuin ylioppilaaksi valmistuminen.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🍒 ­V­i­t­­t­­u­­­ ­­t­­ä­m­­­ä­­ ­­­k­­­u­­u­m­a­ ­­n­a­­r­­t­­t­­u­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe