Pitääkö tuollaisessa 1.0 GL vm. 1988 käyttää 98:sia vai 95:sta polttoaineena? Auto on ollut minulla nyt käytössä pari kuukautta ja olen tankannu 95:sta ja hyvin on toiminut. Kumpaa kannattaa tankata?
Muuten, onhan tuo micra kokoisekseen aika tehokas; painoa joku 700kg ja tehoa 55hp. Hyvin liikkuu vaikka kone on vain litranen!!
Micra 1.0 GL -88
6
878
Vastaukset
- jep.
oma autoni on 900kg ja 135hv. Ime varpaita micrassasi
- m1cr4
vituttaa tommoset apinat jotka kirjottelee kaikille palstoille mitä sattuu! Oikeesti oot joku 16v. ammari joka ajaa jollai 50cc skootterilla :D
Musta ei kovin järkevää ole heitellä mitä sattuu toiste kyssäreihin etenkin jos on asiallinen kysymys. Olen mielenkiinnosta lueskellu näitä sivuja koska haluan tietää mitä esim.tyyppivikoja on erimerkeissä.Siitä on sitten hyötyä kun ostaa seuraavaa autoa osaa varautua kyseisiin vikoihin. Kannattas huuhaa vastauksien lähettelijöitten ajatella onko järkevää tommonen?????? Mä ainakin vastaan jos tiedän jostain automerkistä! Voi olla
et teinit lähettelee noita viestei varmasti löytyy aikuisistakin joitain jotka pönkittää itsetuntoa toisia/toisten autoja arvostelemalla.
- taitaa
ihan 95:lla liikkua, kuten olet huomannut.
Sytytyksen säätöä johonkin suuntaan, ite käytän 95
oktaanista ja hyvin kulkee.- micrailija
samanlaisessa micrassa 98 oktaanista. En ole huomannut mitään haittaakaan. Ohjekirjassakin oli jotain siihen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15013211Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729641Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969138Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207766Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386754Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486168Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri193145En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3951252Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71174YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl891027