Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Micra 1.0 GL -88

m1cr4

Pitääkö tuollaisessa 1.0 GL vm. 1988 käyttää 98:sia vai 95:sta polttoaineena? Auto on ollut minulla nyt käytössä pari kuukautta ja olen tankannu 95:sta ja hyvin on toiminut. Kumpaa kannattaa tankata?

Muuten, onhan tuo micra kokoisekseen aika tehokas; painoa joku 700kg ja tehoa 55hp. Hyvin liikkuu vaikka kone on vain litranen!!

6

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep.

      oma autoni on 900kg ja 135hv. Ime varpaita micrassasi

      • m1cr4

        vituttaa tommoset apinat jotka kirjottelee kaikille palstoille mitä sattuu! Oikeesti oot joku 16v. ammari joka ajaa jollai 50cc skootterilla :D


      • Musta ei kovin järkevää ole heitellä mitä sattuu toiste kyssäreihin etenkin jos on asiallinen kysymys. Olen mielenkiinnosta lueskellu näitä sivuja koska haluan tietää mitä esim.tyyppivikoja on erimerkeissä.Siitä on sitten hyötyä kun ostaa seuraavaa autoa osaa varautua kyseisiin vikoihin. Kannattas huuhaa vastauksien lähettelijöitten ajatella onko järkevää tommonen?????? Mä ainakin vastaan jos tiedän jostain automerkistä! Voi olla
        et teinit lähettelee noita viestei varmasti löytyy aikuisistakin joitain jotka pönkittää itsetuntoa toisia/toisten autoja arvostelemalla.


    • taitaa

      ihan 95:lla liikkua, kuten olet huomannut.

    • Sytytyksen säätöä johonkin suuntaan, ite käytän 95
      oktaanista ja hyvin kulkee.

    • micrailija

      samanlaisessa micrassa 98 oktaanista. En ole huomannut mitään haittaakaan. Ohjekirjassakin oli jotain siihen suuntaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe