Outlook express 6 lykkää tällaista virheilmoitusta, kun yritän lähettää viestiä.
Viestien vastaanotto kyllä onnistuu. Voiko ketään hjelppiä kiitos?
------------------------------------------------
Viestiä ei voi lähettää, koska palvelin hylkäsi yhden vastaanottajista.
Hylätty sähköpostiosoite on [[email protected]]. Aihe 'testi',
Tili: 'pop3.taajama.com', Palvelin: 'smtp.taajama.com', Protokolla: SMTP,
Palvelimen vastaus: '550 5.7.1 ... Relaying denied. Proper
authentication required.', Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Palvelinvirhe: 550,
Virhenumero: 0x800CCC79
Outlook express lähetys virhe.
10
9529
Vastaukset
- oksajo-m
Kokeile tätä. Avaa outlook ja sieltä paikalliset kansiot, avaa lähtevät kansio ja poista siellä oleva viesti. Pitäisi toimia sen jälkeen on ainakin minulla toiminut.
- Heli
Ei auttanut tuokaan vinkki..
- Olli
Tilit sieltä lisäasetukset porttien numerot että ne ovat oikein em: itselläni on lähiverkko, ja luvut ovat siellä pop 3:messa 25 ja smtp:ssä 110.
- .. .. ..
minullakaan ei auttanut viestin poistaminen lähetetyistä ja porttien numerot olivat samat?
Muita ideoita? .. .. .. kirjoitti:
minullakaan ei auttanut viestin poistaminen lähetetyistä ja porttien numerot olivat samat?
Muita ideoita?... poistaa _osoitetiedoista_ kaikki scandinaaviset merkit, esim. Liisa Hänninen -> Liisa Hanninen.
Minulla on tuo tepsinyt.
- ratkaisu minulla
Itselläni oli seuraavanlainen lähtötilanne:
DNA Finlandin Adsl-yhteys ja Saunalahden sähköposti & Outlook.
Viestit tuli kyllä perille, mutta kun yritin itse Outlookista lähettää sähköpostia, tuli kyseinen otsikon "eksoottinen" virheilmoitus.
Ratkaisu (tässä minun tapauksessa) oli laittaa:
Incoming mail (POP3) pop.saunalahti.fi
Outgoing mail (SMTP) smtp.dnainternet.net
Eli jos minulla olisi siis ollut myös Saunalahden
Adsl-yhteys, niin SMPT-palvelimena olisi ollut ¨
silloin posti.saunalahti.fi
Eli tästä nyt sitten vaan soveltamaan, kuka
on Internet yhteyden palveluntarjoasi ja
kenen sähköpostia käytät?
terv. Mr. Morden- nabby
Lähetettäessä sähköpostia sähköpostiohjelmalla, lähtevän postin palvelimeksihan tulee aina se, jonka palveluntarjoajan internet-yhteys sinulla on käytössäsi.
Muita syitä tuohon virheeseen voi olla palomuurin tai roskapostiskannaajan liian tiukat asetukset. - SirkkaElina
Mikähän SMTP palvelin osoite on, kun minulla on yhdistelmänä Soneran internet yhteys ja Saunalahden sähköposti & Outlook?
Sama ongelma kuin muillakin; posti tulee, mutta ei lähde. Portit ovat oikeat.
T: SirkkaS - ohhoijakkaa....
SirkkaElina kirjoitti:
Mikähän SMTP palvelin osoite on, kun minulla on yhdistelmänä Soneran internet yhteys ja Saunalahden sähköposti & Outlook?
Sama ongelma kuin muillakin; posti tulee, mutta ei lähde. Portit ovat oikeat.
T: SirkkaSkannattaa varmaankin tuollaista kysellä YHDEKSÄN VUOTTA VANHASSA ketjussa...
Oletko lukenut soneran omat ohjeet?
http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sähköposti
- Et sillee...
Jonkun vastaanottajan osoite on väärä, tai sitä ei ole olemassa. Etsi se virheellinen osoite (vastaanottaja) ja poista se vastaanottajien listasta. Sitten pitäisi toimia !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2556533Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2076103Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai295602Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1354882Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1733635Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313415Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi153245HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok323117Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2972664Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan192552