Tiedättekö, miten vaikeata on naisena piilo homon kanssa

Anonyymi-ap

Välillä pieni halaus, sitten ei mitään- omissa oloisansa.
Tänään sanoin hänelle että "älä käytä minua kulissina".
Reaktio oli neutraali-meni omalle asunnolle.
En ymmärrä, miksi hän haluaa olla minuun yhteydessä, ehkä se, että maksaa laskunsa tällä tietokoneella...muita syitä en ymmärrä.

50

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanotaanko näin, että näen valehtelun.

      • Anonyymi

        Mutta kaikille mies-miehille...hienoa, että olette omia itsejänne, ettekä kiusaa naista :-( :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kaikille mies-miehille...hienoa, että olette omia itsejänne, ettekä kiusaa naista :-( :-)

        Kiitos sinulle 03-01-24.


    • Anonyymi

      Olen löytänyt todisteita hänen homoudestaan mutta ei mitään.

    • Anonyymi

      Minusta vain on väärin, että antaa pieniä merkkejä minulle naisena että hän vielä rakastaisi minua. Mutta hän ei ole sitä sanonut enää vuosiin, ei se minua tavallaan haittaa. Koska tiedän tilanteen.
      Kait tämä tästä :-)
      All the best to all who is truthful x

      • Anonyymi

        Miten naisen ongelmat biseksuaali miehen kanssa kuuluu homopalstalle?
        En ole vielä kuullut että homomies seurustelee naisen kanssa, on kimpassa naisen kanssa tai on jopa aviossa naisen kanssa, ne ovat bisseukkoja.
        Olisko bissejen palsta tälle tarinalle se oikea paikka tai jokin mt-keskustelu?
        Pysytään totuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten naisen ongelmat biseksuaali miehen kanssa kuuluu homopalstalle?
        En ole vielä kuullut että homomies seurustelee naisen kanssa, on kimpassa naisen kanssa tai on jopa aviossa naisen kanssa, ne ovat bisseukkoja.
        Olisko bissejen palsta tälle tarinalle se oikea paikka tai jokin mt-keskustelu?
        Pysytään totuudessa.

        Onhan noita vaikka miten paljon tarinoita naisten kanssa seurustelevista kaappihomoista.


      • Anonyymi

        Miksi lepakko pyörit koko ajan homopalstalla, jos väität olevasi hetero niin mene heteropalstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi lepakko pyörit koko ajan homopalstalla, jos väität olevasi hetero niin mene heteropalstalle.

        Sinä se näet lepakoita joka paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se näet lepakoita joka paikassa.

        Enemmänkin vain trolliviestejäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmänkin vain trolliviestejäsi.

        "Sinä se näet.." ei muuten ollut minulta. Terv. Alkuperäinen kirjoittaja.


      • Anonyymi

        No ei se nyt aina ole homoutta jos mielenkiinto loppuu tai tuntee vaan olevansa ystävä . Jos in homo niin on, voi myöskin olla löytänyt toisen naisen josta pitää mutta ei haluaisi sinuakaan menettää . Ole ystävä ja älä odota mitään häneltä , katsele sellainen kaveri joka täyttää ainun toiveesi .
        Entäs ikä teillä , siinä 50: jälkeen voi miehillä esiintyä kyvyttömyyttä myöskin ja ne on arkoja asioita miehille , joten syitä on niin paljon muitakin kun että olis homo .
        Monesti miesten on vaikea puhua näistä asioista ja eivät liioin mene lääkäriinkään vaikka saisivat sieltä apua vaivoihinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten naisen ongelmat biseksuaali miehen kanssa kuuluu homopalstalle?
        En ole vielä kuullut että homomies seurustelee naisen kanssa, on kimpassa naisen kanssa tai on jopa aviossa naisen kanssa, ne ovat bisseukkoja.
        Olisko bissejen palsta tälle tarinalle se oikea paikka tai jokin mt-keskustelu?
        Pysytään totuudessa.

        Äläpäs mene hänelle siitä huomauttelemaan mihin muualle hän menee asian kanssa jos ei juuri sille palstalle missä lukee homo koska luulee että mies on homo


    • Anonyymi

      Oli nyt homo tai hetero niin rakastaa varmaan sinua omalla tavallaan ja tuntee olonsa turvalliseksi lähelläsi .
      Jos hän ei kaipaa muuta kun läheisyyttäsin , monelle menee elämä niinkin vuosien varrella , sillekään ei voi mitään.
      Joten hän on varmaan kiitollinen kun autat häntä laskujen maksussa ja pitää sinusta ihmisenä.
      Puhut että olet huomannut homon merkkejä hänessä, ota asia puheeksi ja kysy häneltä ei kai hän sillekään voi mitään jos niin on. Silti hän on sama ihminen kuten aina. Mutta jos sinua tuskastuttaa hänen läheisyytensä niin paras silloin tehdä ystävyydestä loppu , ei ystävyys ja rakkaus ole koskaan ehdoilla mitenkään, niin että,kun autat laskujen maksamisessa niin silloin hänen pitäisi olla enemmän sinua kohtaan se kun vaan pienet halit . Asioista pääsee puhumalla , ja mitään ei voi toista pakottamalla luoda esille .
      Siis asiallinen keskustelu

    • Anonyymi

      Herätkää tähän päivään.

    • Anonyymi

      Miehesi ei ole täysin hyväksynyt homouttaan.

      • Anonyymi

        Etkö ole vieläkään hyväksynyt lepakouttasi, rohkeasti vaan lepakkopalstalle ja sitten lepakkopaikkaan hakemaan lepakkoseuraa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole vieläkään hyväksynyt lepakouttasi, rohkeasti vaan lepakkopalstalle ja sitten lepakkopaikkaan hakemaan lepakkoseuraa!

        Et näemmä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näemmä ole.

        Onko kaapissa tukalaa?


    • Anonyymi

      En todellakaan tiedä, suurin osa palstan lukijoista ei tiedä ja tuskin välittävät siitä yhtään, koska ovat miehiä jotka ovat homoja.
      Kun kerran haluat huomiota siitä kirjoita jollekin naisvaltaiselle palstalle voit saada huomiota.
      Tällä palstalla on lähes 100%:sti homomiehiä joilla ei ole vaimoja tai tyytöystäviä.
      Tietysti jos uskot, että homomiehillä on vaimo, niin miksi et kysy heiltä miltä tuntuu kun vaimo on lesbo tai biseksuaali nainen joka laukkaa naisissa?

      ps minulla ei ole vaimoa joten en voi vasta siihen viimeiseen, sillä olen homomies ;)

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä kukaan nainen tuhlaisi elämänsä jonkun kaappihomon vuoksi? Etsi nyt hyvä ihminen joku, jolta saat vastarakkautta ja joka haluaa sua naisena.

      • Anonyymi

        Kiitos sinulle 03-04-24.


    • Anonyymi

      Ei se niin selvää ole että on joku on homo. Ämiksi heti syytetään homoudesta kun on monia muitakin syitä esim monet miehet saavat erektio ongelmia ja siksi välttelevät liian läheistä kanssakäymistä etteivät tuottaisi pettymystä toiselle joka odottaa jotakin tapahtuvaksi . Monet miehet ovat niin häpeissään kun huomaavat ettei enää kaikki toimillaan kuten pitäisi, joten sekin voi olla yksi syy miki hän välttelee liiallista koskettelua . Siis kaikki ei ole homoutta mitenkään. Ja jos esim aletaan irvailemassa siitä ettei toinen pysty niin on lopullisesti sanonut sen ettei koskaan tule sen ihmisen kanssa pystymäänkään . Asioista voi todella puhua asiakannalla ilman mitään paineita, ja apuakin on olemassa . Joten syyt on moninaiset jos ajattelee sitä toistakin eikä vaan itseään.

      • Anonyymi

        Olet väärässä.
        Olen alkuperäinen kirjoittaja ja kyllä-nainen.
        Ja en ole lesbo enkä bi.
        Nyt oli kyse kumppanistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä.
        Olen alkuperäinen kirjoittaja ja kyllä-nainen.
        Ja en ole lesbo enkä bi.
        Nyt oli kyse kumppanistani.

        Miksi kaappilepakko tuhlaat aikaasi homopalstalla? Hanki miesseuraa heteropaikoista tai etsi ala rohkeasti lespoilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaappilepakko tuhlaat aikaasi homopalstalla? Hanki miesseuraa heteropaikoista tai etsi ala rohkeasti lespoilemaan.

        Lopeta jo, aloittaja on jo sanonut ettei ole lesbo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaappilepakko tuhlaat aikaasi homopalstalla? Hanki miesseuraa heteropaikoista tai etsi ala rohkeasti lespoilemaan.

        Anteeksi, mutta etkö osaa lukea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo, aloittaja on jo sanonut ettei ole lesbo.

        Kiitos. Kyllä olen aina ollut miesten kanssa. En ymmärrä, miksi minun pitää todistella täällä olevani hetero? Nyt poiketaan aiheesta josta kirjoitin.
        Ei tänne näköjään uskalla kirjoittaa mitään naisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo, aloittaja on jo sanonut ettei ole lesbo.

        Tietysti kun on kaapissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Kyllä olen aina ollut miesten kanssa. En ymmärrä, miksi minun pitää todistella täällä olevani hetero? Nyt poiketaan aiheesta josta kirjoitin.
        Ei tänne näköjään uskalla kirjoittaa mitään naisena.

        Silloin olisit väärällä palstalla, niin tosin lepakkonakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kun on kaapissa.

        Nyt on pakko jo itsekin sanoa että lopeta. Olen nainen mutta lopeta tuo vihamielisyys meitä kohtaan.

        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on pakko jo itsekin sanoa että lopeta. Olen nainen mutta lopeta tuo vihamielisyys meitä kohtaan.

        Kiitos.

        Mene naisten puolelle. Siivoojat uimahallissa myös!

        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene naisten puolelle. Siivoojat uimahallissa myös!

        Kiitos.

        Mene jo sinne, älä täällä vingu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene jo sinne, älä täällä vingu.

        Ei miehillä ole mitään tarvetta tunkea lepakkojen ja naisten puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehillä ole mitään tarvetta tunkea lepakkojen ja naisten puolelle.

        SInä lepakko sinne kuulut vinkumaan.

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Homojen rakkaus on esimerkkinä luokkaa raiskaus koska se on ns. "miehekästä". Koko homous pyörii noiden groteskien juttujen pakkosuorittamiasena vaikka homot voisi olla vaan normaalisti. Kaikki on vitun sekaisin niin topit kuin bottomit. Ei ihme että useille homoillekaan ei kelpaa homoelämä koska se on vailla päätä sekä häntää.

    • Anonyymi

      Homoilla ei ole rakkautta.

      Sillä luonnollinen rakkaus m+n ei sisällä omantunnon syytöstä.

      Mutta homosuhteessa m+m on omantunnon syytökset jatkuvasti paineena koska on kyyseessä luonnoton suhde. Siksi m+m rakkaus ei ole koskaan oikeaa rakkautta vaan suussa olevaa valhetta ja kulissia.

      • Anonyymi

        Onneksi ei ole itsesyytöksiä, enkä tarvitse halkihaaraisen syytöksiä.


    • Anonyymi

      Kukaan ei pakota sinua olemaan yhdessä. Tuohon tilaan päätyy moni hetorokin aikaamyöden. Ei aina jaksa vehdata vaikka kuinka rakastaa.

    • Anonyymi

      Aloituksesi sanamuoto "naisena" antoi minulle kysymyksiä, haluatko tietää vastauksen mieheltä joka asettuu naisen roolin ja vastaa "naisena"? Vai haluaako nainen tietää naisten vastauksia "naisena", siis että sinä olisit "naisena" vastaanottamassa naisten vastauksia? Oletko nainen? Haluatko olla nainen?

      En tiedä miten "naisena" on olla piilohomon kanssa.

    • Anonyymi

      Tein virheen kun tänne kirjoitin.

      T. Nainen.

      • Anonyymi

        Pitää näköjään paikkansa että homoseksuaalit vihaavat naisia.

        Mutta: Vielä mies tulee luokseni, siis haluaa olla kanssani. Mutta ei mitään kosketusta, ei mitään..jos kosketan, hän miltein säpsähtää. Ja tänään...katsoimme tv:tä. Hän sanoi, miltein kuin ns. apteekin hyllyltä (kommentoiden nimeltä mainitsemattomaan homoon tv:ssä) että:

        "On kolmenlaisia homoja. On nahkamieshomoja niinkuin Tom Of Finland, sitten neitimäiset homot ja kolmantena sellaiset kuin Pekka Haavisto".

        Olen niin varma, että hän tykkää miehistä.
        Onneksi olen alkanut elämään itselleni..pikkuhiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää näköjään paikkansa että homoseksuaalit vihaavat naisia.

        Mutta: Vielä mies tulee luokseni, siis haluaa olla kanssani. Mutta ei mitään kosketusta, ei mitään..jos kosketan, hän miltein säpsähtää. Ja tänään...katsoimme tv:tä. Hän sanoi, miltein kuin ns. apteekin hyllyltä (kommentoiden nimeltä mainitsemattomaan homoon tv:ssä) että:

        "On kolmenlaisia homoja. On nahkamieshomoja niinkuin Tom Of Finland, sitten neitimäiset homot ja kolmantena sellaiset kuin Pekka Haavisto".

        Olen niin varma, että hän tykkää miehistä.
        Onneksi olen alkanut elämään itselleni..pikkuhiljaa.

        En enää kirjoittele tänne etten aiheuta turhaa riitaa.
        T. Alkuperäinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää kirjoittele tänne etten aiheuta turhaa riitaa.
        T. Alkuperäinen

        P.s. Ja olen ihan nainen syntyjäni, omistan vaginan ja rinnat...kuukautiset loppuivat (luojan kiitos) kun täytin 50 v. Vaihdevuodet tosin vaivaavat ;-)

        Mutta kaikkea hyvää teille täällä :-)


      • Anonyymi

        Et tehnyt virhetta, tuo yksi on kaikki haukkunut täällä lepakoiksi, jotka ovat eri mieltä kanssaan. Ja osa homoista vihaa naisia, etenkin lesbojen kanssa eivät tule toimeen.


      • Anonyymi

        Teettekö naiset muuta kuin virheitä, et vaan löydä naisten puolelle millään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teettekö naiset muuta kuin virheitä, et vaan löydä naisten puolelle millään.

        Sinä sinne kuuluisit lepakkona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tehnyt virhetta, tuo yksi on kaikki haukkunut täällä lepakoiksi, jotka ovat eri mieltä kanssaan. Ja osa homoista vihaa naisia, etenkin lesbojen kanssa eivät tule toimeen.

        En enää kirjoittele tänne etten aiheuta turhaa riitaa.
        T. Alkuperäinen

        Etkö kirjoita? Lyhyt on muisti alle 12h
        Jopa osa naisista vihaa naisia, ei ole pelkästään homojen juttu.


    • Anonyymi

      Sanoisin aloittajalle, että kasva aikuiseksi! Jos miehesi kerran on homo, niin miksi hänen pitäisi antaa sinulle huomiota? Minua ei ainakaan homomiehenä voisi mikään kiinnostaa vähempää kuin huomion antaminen naisille.

    • Anonyymi

      Aloittajan tapauksessahan asiat ovat sitten vielä hyvin kun on omat asunnot molemmilla ja kaikkea. Toista se on kun olisitte olleet aviossa vuosia ja olisi muutama lapsi.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      287
      2596
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      95
      2050
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1437
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1278
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1195
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe