Uurainen on ollut viimeaikoina uutisissa, milloin väestön kasvusta, milloin terveysaseman säilyttämisen kannalta. Tällä kertaa väkivallan vuoksi ksml.fi etusivulle päässyt Uurainen.
Taas otsikossa
7
989
Vastaukset
- Anonyymi
Kovaksi on mennyt kun tommosta tapahtuu. Väkivalta pahenee joka paikassa
- Anonyymi
Tänään vangittu 1980-luvulla syntynyt mies.
- Anonyymi
Siinäpä takapajulan juorusedille aihetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä takapajulan juorusedille aihetta
Juuri näin ei raukoilla ole muuta tekemistä. Asia ei kuulu yhdellekään sivulliselle joten kirjoittakaa Akista ja Helistä siinä teille sopivaa juttua riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin ei raukoilla ole muuta tekemistä. Asia ei kuulu yhdellekään sivulliselle joten kirjoittakaa Akista ja Helistä siinä teille sopivaa juttua riittää
Ihan hyvä, että nimi näkyi jo julkisena. Todella hyvä tietää tästä asiasta sivukkistenkin, rivitalo on muidenkin ihmisten koti. Toivottavasti jo sukunimeänsä kohti tie vie ja pitkäksi aikaa. Naiselle peukut, että on uskaltanut mennä väliin.
- Anonyymi
Itseasiassa Uuraisille muuttaa uuta väkeä koko ajan lisää, toisin kuin monella muulla paikkakunnalla tänä päivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa Uuraisille muuttaa uuta väkeä koko ajan lisää, toisin kuin monella muulla paikkakunnalla tänä päivänä.
Täytyy olla latvasta laho joka sinne muuttaa, lestadiolaiset niistä tulee paljon porukkaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161