Kyllä kansa tietää?
https://usercontent.one/wp/fuengirola.fi/wp-content/uploads/2024/02/lehti_684.pdf?media=1708363846
Kukas tämä Aurinkorannikolla pidätetty pitkän linjan tunnettu yrittäjä on?
9
945
Vastaukset
- Anonyymi
Tää miäs tietää mut ei oo ite
”Minä en ole kyseessä”
Some-videon tekstinä on ”Nyt on paha. Tunnelmat sellistä tästä.”
”Suomalaisyrittäjä pidätettiin Aurinkorannikolla… lukee Fuengirola.fi-lehdessä. Ja aika monessa paikassa on sitten kerrottu, että se olen minä”, Henkka virnistää vinosti videolla.
”Haluan henkilökohtaisesti lähettää terveisiä täältä vankeudesta”, Henkka vitsailee ja kuvailee sarkastisesti, kuinka istuu kahden neliön sellissä ja öisin hänelle soitetaan ”kidutusmusiikkia”.
”Kiitos kaikille huolenpidosta. Täällä on kaikki hyvin”, Henry rauhoittelee ja naurahtaa.- Anonyymi
Aina ei mene nuottien mukaan.
- Anonyymi
Vieläkö se kebakkokeisari huseeraa rannikolla?
- Anonyymi
Onkos siellä se entinen musiikkifestarien tuottaja ja nykyinen ravintelikokkaaja vielä?
- Anonyymi
Kaikkihan sen tietävät, mutta nimeä ei uskalleta julkistaa?
- Anonyymi
Saisko etukirjaimet?
- Anonyymi
Olisko AA, AL, ME, LM, ML, tai EA
- Anonyymi
Liijan monta.
- Anonyymi
Selvisikö tämän asian laita koskaan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882