Mikä näivetti Orimattilan?

Anonyymi-ap

Orimattila oli vielä 30 vuotta sitten aivan elinvoimainen paikkakunta. On täysin väärin syyttää 90-luvun lamaa alamäestä, sillä se sama lama kosketti muitakin paikkakuntia samalla tapaa. Tuo naapurikylä Mäntsälän kunta Uudeltamaalta on hyvä esimerkki pienen paikkakunnan elinvoimasta.
Miksi Orimattila ajautui näin pahaan alamäkeen?
Miksi täältä annetaan kaikkien palvelujen lähteä paikkakunnalta. Täällä oli vielä 20 vuotta sitten ammattikoulu, työkkäri, kela, poliisi, käräjäoikeus ym.

Paikkakunta on helppo ajaa alas ja lähes mahdoton nostaa sieltä ylös, ilman osaavaa johtoa ja järkevää politiikkaa. Olisiko Aaltosen Aulis koskaan päästänyt paikkakuntaa näin heikkoon kuntoon. Ei olisi.

T: Järkimies ennen niin elinvoimaiselta paikkakunnalta.

54

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Politiikka saattaa olla punikkia. Se tuhoaa minkä vaan. Ainoa tuottaja on yritykset. Jos ne tuottaa niin tulee muita oheispalveluja kyttäämään sitä rahaa. Jos taas yrityskulttuuri on vastenmielinen niin kuolkoon pois.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

💋 ­­N­­y­m­­­f­o­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Jos vastaa itselleen on suuri mahdollisuus, että vastaus tyydyttää.

• Anonyymi

Heh joo niin ehkä. Mutta tässä ei ollut kyse siitä. Minä vastasin ja joku muu kirjoitti alun. Mutta, punikki ei tykkää siitä.

• Anonyymi

30 vuotta sitten miehellä oli viisas nainen joka tajusi hyvin pian erota miehestään. Sittemmin mies on ollut katkera.

• Anonyymi

Punikki ja punikki ei se lahtarin firmakaan pyöri ilman punikkia.

• Anonyymi

Rakennemuutos on repinyt Orimattilaa. Väki lähtee kaupunkeihin ja Orimattilan monet palvelut ovat siirtyneet Lahteen.
      Orimattila sijaitsee huonossa paikassa liikenteellisesti, sillä moottoritielle tulee matkaa 15 kilsaa ja Lahteen 20 kilsaa.

• Anonyymi

Lisättynä vielä se, että Orimattilaan on valikoitunut kehnoja kuntapuolen johtajia, nykyiset mukaan lukien. Eikä päättäjissäkään ole hurraamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisättynä vielä se, että Orimattilaan on valikoitunut kehnoja kuntapuolen johtajia, nykyiset mukaan lukien. Eikä päättäjissäkään ole hurraamista.

Sinun tulisi lähteä ehedolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta vittu vaihtoon johto

• Anonyymi

Voi kun ihmiset käyttäisivät sitä tieto-taitoa ihmisten (hyväntahtoiseen) auttamiseen eikä aina vain kiristämiseen. Sitä energiaa stalgata ihmisiä ja vahtia heidän liikkeitään voisi käyttää johonkin hyväänkin. Miksi perehtyä ihmisiin vain aikeissa tuhota heidät?

On jotenkin älytöntä tajuta miten tarkkaa dataa tuolla on ja SILTI asiat on päin h*lvettiä! Joku siellä tietää miten asiat pitäisi olla, mutta päättää sitten tehdä toisin. Joku kaiken lisäksi päättää nimenomaan hankaloittaa toisen elämää.

Kaikenmaailman tuhoajatkin voisivat edes laittaa "lähdetiedot" mukaan eikä vain randomisti tuhota. Pelkkä tuho ei auta ketään. Siinä ei ole viestiä. Minua on aina kritisoitu siitä että "Taas sä puhuit liikaa!", muttei minulle ole koskaan tarkennettu mikä tämä nyt mahtoi olla. Näin varttuneempana olen päätellyt kyseessä olleen taas jotain rikollista -.- Se ei se rikollinen elämä vissiin kannata.

Orimattila on täynnä rikollisia ja korruptiota, ja koko kaupunki on valjastettu toisten virheiden peittelemiseen. Kestää sukupolvien ajan siivota tätä p*skaa pois... ja siis SIIVOTA eikä vain lakaista mattojen alle!

• Anonyymi

Orimattila kuuluu hävijöitten joukkoon. Vauras maaseutu on kadonnut ja väki on eläköitynyt ja ahtautunut nykyiseen keskustaan. Monet palvelut ovat loppuneet ja kaupat ovat vähentyneet. Orimattilaa voi verrata nykyiseen Kehräämöön, jota epätoivoisesti yritetään pumpata henkiin.

• Anonyymi

Näin on. Käyppä Smarketissa tai K-kaupassa katsomassa niin monet asiakkaat ovat eläkeläisiä. Nuorempi väki käy jo Lahdessa kaupoilla.

• Anonyymi

Holtitonta johtamista ja taloudenhoitoa. Siinä kaikki tiivistettynä. Kaipaan niin Osmo Pieskin aikoja.

• Anonyymi

Kysy kok/kesk miks O ei kelvannut
        Marengin parlamentti tietää, ei arvo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy kok/kesk miks O ei kelvannut
        Marengin parlamentti tietää, ei arvo

Jaa Marenkin ukkokäppänät. Ovat ulkona jo kaikesta elollisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa Marenkin ukkokäppänät. Ovat ulkona jo kaikesta elollisesta.

Kelle Osmo ei kelvannut sit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelle Osmo ei kelvannut sit?

Osmo oli aina niin lupsakka. Lapin poikia rehti ja tarmokas,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osmo oli aina niin lupsakka. Lapin poikia rehti ja tarmokas,

Miksi erosi tehtävästään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi erosi tehtävästään?

Ei viittiny olla ääliöitten seurassa. Kuulin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei viittiny olla ääliöitten seurassa. Kuulin.

Sonninlypsäjän korvia ei lasketa.

• Anonyymi

Joo Kalle viytuu

• Anonyymi

Se oli elämää, kun sai heltassa heilua humalassa. Nykyään portsarit erilaisia.

• Anonyymi

Yksi kielteisen ilmapiirin tekijä on kateus. Luottamushenkilöt olivat valmiita valitsemaan vaikka kaupungille kalliimman vaihtoehdon, ettei vaan kukaan yksilö saa etua, jota ei itselläkään ole. Tai huonomman vaihtoehdon, ettei vaan kenenkään palkka nouse, vaikka olisi valmis tekemään töitä enemmän.

• Anonyymi

Ei mikään kateus nyt tuollaista tee!!

Joku on mielisairas tai tekee päätöksensä ihan kiristysmielessä eli rikolliset taustat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään kateus nyt tuollaista tee!!

Joku on mielisairas tai tekee päätöksensä ihan kiristysmielessä eli rikolliset taustat.

...ORIMATTILAN tilannetta voisi todellakin auttaa että kaikki päättäjät ja firmojen omistajat/pomot ym asuisivat itsekin Orimattilassa. Tilanne on aikalailla sellainen että pitäisi jo tehdä joku sääntö tästä, mutta laillinen sellainen, kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...ORIMATTILAN tilannetta voisi todellakin auttaa että kaikki päättäjät ja firmojen omistajat/pomot ym asuisivat itsekin Orimattilassa. Tilanne on aikalailla sellainen että pitäisi jo tehdä joku sääntö tästä, mutta laillinen sellainen, kiitos!

Ei voi olla kaupunginvaltuutettu muussa kunnassa kuin siinä missä on kirjoilla. Pikku fakta sinulle. Dumb ass.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi olla kaupunginvaltuutettu muussa kunnassa kuin siinä missä on kirjoilla. Pikku fakta sinulle. Dumb ass.

Orimattilan Sanomat kirjoitti aiheesta (noin) 08.09.2022 ja itse viittasin jossain täällä Suomi24:ssä. En nyt kuollaksenikaan löydä näistä kumpaakaan. Ja kaupan omistaja nyt ei olekaan kaupunginvaltuutettu. Mieti nyt hei itse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orimattilan Sanomat kirjoitti aiheesta (noin) 08.09.2022 ja itse viittasin jossain täällä Suomi24:ssä. En nyt kuollaksenikaan löydä näistä kumpaakaan. Ja kaupan omistaja nyt ei olekaan kaupunginvaltuutettu. Mieti nyt hei itse!

- 15.09.2022 OS selvitti 33 johtajan ja päällikön kotipaikkakunnat. "Tulos oli murskaava: vain kahdeksan pomoa maksaa veronsa Orimattilaan."
        - Kolme neljästä kaupungin pomosta asuu muualla.
        - Orimattilan kaupungin sivistyspuolen pomoviisikosta yksikään ei asu Orimattilassa.
        - Orimattilan kaupungin toimintaa pyörittävät muualla asuvat johtajat ja pomot.

• Anonyymi

Parturilta pesää kerjäävä pindemies.

• Anonyymi

Orimattilan talous notkahti kun Osmo Pieski lähti. Olisi kannattanut neuvotella mutta eipä osattu.

• Anonyymi

Sääli ettet ollut mukana. Kysele tarkemmin tuosta tilanteesta kokoomukselta ja keskustalta.

• Anonyymi

Näin kävi. Osmolla oli ohjat käsissään ja hän ei veljeillyt persujen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin kävi. Osmolla oli ohjat käsissään ja hän ei veljeillyt persujen kanssa.

Muah!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muah!

Muah takaisin, kun postasin sen taas

• Anonyymi

30 vuotta sitten ei ollut vielä persuja sotkemassa asioita. Perustettu: 11. toukokuuta 1995

• Anonyymi

Nd persutko tääl yksin päättää? Idiootti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nd persutko tääl yksin päättää? Idiootti.

Joo, kunnallisdemokratia saattaa olla vaikea asia vähä-älyisille.

• Anonyymi

Vaino.

Minkäs teet kun pikkuk*lliset päättää porukalla että joku nyt ei saa olla siellä ja siellä ja tehdä sitä ja tätä.

Siellä PÄÄTETÄÄN että esim. jotain ei saa korjata. Se että se pitäisi korjata, ei täällä tarkoita mitään. Mitään ei siis korjata. Kun lopulta se käsky tulee, niin se on vain valjastetti stalgaamiseen (esim. korjausta lykätty ikuisesti, jotta voitaisiin tehdä se kun asukas ei ole paikalla). Ja kun korjataan, niin ei edes aina korjata, koska tarkoitus olikin HAJOTTAA, jotta voisivat tulla vielä uudelleen.

Se on jännä kun paikat lakkasi hajoamasta, kun rajoitin huoltomiesten käymistä kodissani. Mitä vähemmän huoltomiehiä, sitä vähemmän siis mikään menee rikki. Harmittaa että mitään ikinä edes "korjautin", kun pienestä ei-edes-tiputtanut-hanasta, tuli sen vaihto ja siitä hajosi pönttö ja siksi viikon härdelli näiden vaj*akkien kanssa. Se ironia, kun mikään ei edes ollut rikki alunperin.

• Anonyymi

...Nää on eri tapauksia todellakin, mutta kun meininki on se ettei mitään suostuta korjata ja sitten yhtäkkiä se onkin jotain maailman tärkeitä ja täytyy väkisin tulla asuntooni VAIKKA KIELSIN!!

Täysin kiireetön asia ja tätä siis aina mietin, kun mun vessanpönttö rähähti illalla, niin sitä EI SUOSTUTTU TULLA työajan ulkopuolella edes katsomaan. Vihaisena vain raivosi siellä puhelimessa mulle että mun täytyy lakata soittamasta heilla ja mun pitää vain sulkea päähana.

Ihanaa! Se antautuminen minä näillä on näihin hommiin ja sitten kun ei ole edes asiaa, niin ängetään kielloistani huolimatta sisään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Nää on eri tapauksia todellakin, mutta kun meininki on se ettei mitään suostuta korjata ja sitten yhtäkkiä se onkin jotain maailman tärkeitä ja täytyy väkisin tulla asuntooni VAIKKA KIELSIN!!

Täysin kiireetön asia ja tätä siis aina mietin, kun mun vessanpönttö rähähti illalla, niin sitä EI SUOSTUTTU TULLA työajan ulkopuolella edes katsomaan. Vihaisena vain raivosi siellä puhelimessa mulle että mun täytyy lakata soittamasta heilla ja mun pitää vain sulkea päähana.

Ihanaa! Se antautuminen minä näillä on näihin hommiin ja sitten kun ei ole edes asiaa, niin ängetään kielloistani huolimatta sisään.

...Siellä jokainen p*skaläjä tietää että tämä s**tanan Orimattila on läpimätä teidän takia. Kaikki on päin h*lvettiä, koska te sen itse niin välttämättä laitoitte.

Vissiin nyky"ongelmat" johtuu siitä että rahoitus puuttuu. Onko kuivasesonki vai jotain ton korruption kanssa käynyt? On nää firmat ennenkin pyörineet täysin ilman tuloja, miksi nyt olisi ongelmia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Siellä jokainen p*skaläjä tietää että tämä s**tanan Orimattila on läpimätä teidän takia. Kaikki on päin h*lvettiä, koska te sen itse niin välttämättä laitoitte.

Vissiin nyky"ongelmat" johtuu siitä että rahoitus puuttuu. Onko kuivasesonki vai jotain ton korruption kanssa käynyt? On nää firmat ennenkin pyörineet täysin ilman tuloja, miksi nyt olisi ongelmia?

...Tietokoneeni hajosi ja Näveri (tai hänen apulaisensa) sitten tuhosi koko koneen ja hävitti tiedostoni. Kiitos?

Seuraavalla kerralla halusin jonkun toisen tyypin asialle ja se VARASTI koko koneen. Asiaa selvitellessäni todellakin pääsin tutustumaan siihen korruptoituneeseen saat*nan h*orapoliisiin.

Tässä vaiheessa sitä ei ihmettele "MIKÄ NÄIVETTI ORIMATTILAN"!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Tietokoneeni hajosi ja Näveri (tai hänen apulaisensa) sitten tuhosi koko koneen ja hävitti tiedostoni. Kiitos?

Seuraavalla kerralla halusin jonkun toisen tyypin asialle ja se VARASTI koko koneen. Asiaa selvitellessäni todellakin pääsin tutustumaan siihen korruptoituneeseen saat*nan h*orapoliisiin.

Tässä vaiheessa sitä ei ihmettele "MIKÄ NÄIVETTI ORIMATTILAN"!!!!!!!

...Ja kun muutin Orimattilaan ja juttelin Marengin äijän kanssa ongelmista, niin se vain HYSSYTTELI minua.

Te olette p*skaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
        Kelvetonta s*ntaa ja TEIDÄN takia tämä kaupunki on läjä p*skaa.

Tosi "reilua" että kun meitä rehellisiä ja asioita yrittäviäkin on vielä, niin tehdään joku sadistinen vainokampanja ja minut mm. gyneraiskataan jne. On teillä tota asennetta ainakin! Tarmoa ja intohimoa ainakin johonkin, vaikkei esim. niistä hamppiaivoista uskoisi että jaksaisivat tehdä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ja kun muutin Orimattilaan ja juttelin Marengin äijän kanssa ongelmista, niin se vain HYSSYTTELI minua.

Te olette p*skaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
        Kelvetonta s*ntaa ja TEIDÄN takia tämä kaupunki on läjä p*skaa.

Tosi "reilua" että kun meitä rehellisiä ja asioita yrittäviäkin on vielä, niin tehdään joku sadistinen vainokampanja ja minut mm. gyneraiskataan jne. On teillä tota asennetta ainakin! Tarmoa ja intohimoa ainakin johonkin, vaikkei esim. niistä hamppiaivoista uskoisi että jaksaisivat tehdä mitään.

"HYSSYTTELI minua"

Mä olen teitä hyssytteleviä id*ootteja kuunnellut koko ikäni. Eri kontekstissa siellä toinen huijaa aina sossusta rahaa ja kun käy sellainen juttu että sossu vaatiikin selvityksen toisen KAIKISTA menoista, niin sitten ollaan pulassa ja SUUTUTAAN, kun yhteiskunta on muka niin ilkeä. Tämä selvityspyyntö siis oli muka VÄÄRYYS??? No, siihän siis kävi niin "ettei se voinut" sitä selvitystä antaa, koska se oli huijanntu ne aiemmat rahat vilpillä. Sen piti sitten odottaa karenssi että pääsi uudelleen hakemaan.

Id*ootti! Ja tätä siis hän MINULLE paasasi ihan kuin yhteiskunta olisi tehnyt sille jotian väärin. VÄÄRIN??? No, minä siinä kuuntelin, mutta halveksi toisen käytöstä. Se haki kai jotain sympatiaa, mutta kun sitä ei minulta yhtään tippunut, niin se SUUTTUI mulle. Taas ja taas on näitä hirveitä ja tunteettomia ihmisiä, kun ei ymmärrä toista, poloista rikollista :'(

Ihan tosissaan itkettää että miten se s**tanan sossu onkin noin ymmärtämätön että eihän rikollinen nyt h*ttovie pysty tehdä selvitysttä menoistaan. Ihan ääl*ö systeemi siellä virastossa. Miten nää rikolliset voisi saada lisää rahaa, kun joutuisi samalla palauttaa aiemmin varastetut? Häh?

• Anonyymi

Ajokorttia varten olin terveystarkastuksessa Lukiossa (Näinkö se todella meni että koulun terveydentarkastaja sen teki??). Minulla on yliliikkuvat nivelet ja siinä se terkka sitten vain kertoo että hän laittaa minulla paremmat tiedot sinne ettei ne haittaisi minun työllistymistä.

!!!

Koko tilanne tuli minulle niin puskista etten reagoinut siihen mitenkään, vaikka koin sen olevan väärin. Lamaannuin. En tarvitse moista mihinkään enkä olisi halunnut sitä enkä muutoinkaan VÄÄRENTÄÄ mitään minun terveysraporttejani!! Sanonpa vain että kun ihan tolleen AUTOMAATTISESTI ja jopa vastoin asiakkaan omaa tahtoa eri tarkastukset väärennetään. Niin onhan tämä s**tanan s**sta Orimattila ihan tehdasmaisesti luonut rikollisia. Koko surkean elämäni ajan olen joutunut vain tapella tuota koneistoa vastaan :(

Joo ja tosi mystinen toi terveysraportti. Olin jo kouluaikana saanut vapautuksen juoksusta huonojen polvieni takia, joten on varmaan outoa että siellä sitten myöhemmin lukee että olen ok ja sitten taas myöhemmin minulla on aina lääkärissä tästä yliliikkuvuudesta merkintöjä? Eikö se nyt vähän näytä oudolta?

Tuossa on pakko olla joku terveysvaarakin! Mieti vaikka että olisi syöpä, mutta terkkari väittää ettei sitä olisi, "jottei menettäisi jotain työpaikkaa" ja sitten potilas ei saa hoitoa, kun ei kuulemma mitään syöpää olekaan!

Minulla on todellakin ollut niin paljon ongelmia nivelieni takia että en tajua ollenkaan sitä minkä v*tun takia se terkkari väärensi sinne minun olevan muka terve! Miksi! Minä olen teini-ikäisenä yrittänyt saada apua mielenterveysongelmiinkin enkä ole ikinä kokenut ongelmaksi että sitä APUA SAISI! Miksi siellä ei saisi lukea esim. sitä.

Silti siellä levitetään (ironisesti) valheellistä tietoa etten muka olisi mielisairas. Seuraukset huomaa :(

• Anonyymi

...Ja kun ei siis työkkärin h*ora usko etten käytä huumeita ja levitteli valheellista tietoa minusta että olisin muka reputtanut YO-koneen, niin kyllähän sen tietää miten VÄÄRENNETTYJÄ IHMISTEN TIEDOT täällä on!!

Tässä on täysin tapella ja taistella koko ajan sitä vastaan että joku sekopää keksi omia houreisia mielipiteitään minusta.

Siellä on niiiiiiiiiiiin paljon läpi-mun-elämän sellaisia h*lvettejä ja farsseja, joita ei koskaan olisi tapahtunut, jos ihmiset kuuntelisivat minua. Jos minä jotain sanon, niin miksei muo uskota? Sitten siellä on taas ja taas ja taas joku s**tanan vaj*akki vääntänyt asiat farssiksi ja sitten se on muka MINUN vika, kun minä en todellakaan ole siis sitä mitä väitettiin. Miten s**tanassa se MINUN vikani olisi, jos en ole sitä mitä te t*hmät minusta juoruilette?!?!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ja kun ei siis työkkärin h*ora usko etten käytä huumeita ja levitteli valheellista tietoa minusta että olisin muka reputtanut YO-koneen, niin kyllähän sen tietää miten VÄÄRENNETTYJÄ IHMISTEN TIEDOT täällä on!!

Tässä on täysin tapella ja taistella koko ajan sitä vastaan että joku sekopää keksi omia houreisia mielipiteitään minusta.

Siellä on niiiiiiiiiiiin paljon läpi-mun-elämän sellaisia h*lvettejä ja farsseja, joita ei koskaan olisi tapahtunut, jos ihmiset kuuntelisivat minua. Jos minä jotain sanon, niin miksei muo uskota? Sitten siellä on taas ja taas ja taas joku s**tanan vaj*akki vääntänyt asiat farssiksi ja sitten se on muka MINUN vika, kun minä en todellakaan ole siis sitä mitä väitettiin. Miten s**tanassa se MINUN vikani olisi, jos en ole sitä mitä te t*hmät minusta juoruilette?!?!!!

...
        "Silti siellä levitetään (ironisesti) valheellistä tietoa etten muka olisi mielisairas."

"työkkärin h*ora usko etten käytä huumeita"

Näillä on todellakin ILMISELVÄ yhteys. Se on se sama. Miksi haluaisin ettei sitä kerrota mikä minussa on vialla? Onko tämä nyt muka parempi, kun joka s**tanan Liipolan Salen l*ehmä sitten käy mun päälle? Mitenkä todellakin se että olen post-traumaattinen pedofilian aiheuttaisi sen että jonkun halvan ä*män täytyy kaupassa käydä mun päälle???! Eiköhän me kaikki tiedetä että ne ei vain tiedä mun olevan mielisairas. Vain se on se ongelma, joten minkä s**tanan takia, mä en haluaisi että ihmiset tietää???

Mä tiedän silti ihmisiä, jotka EI HALUA että ihmiset tietää ja väittävät muuta. Heidän motiivejaan voi sitten ihmetellä :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...
        "Silti siellä levitetään (ironisesti) valheellistä tietoa etten muka olisi mielisairas."

"työkkärin h*ora usko etten käytä huumeita"

Näillä on todellakin ILMISELVÄ yhteys. Se on se sama. Miksi haluaisin ettei sitä kerrota mikä minussa on vialla? Onko tämä nyt muka parempi, kun joka s**tanan Liipolan Salen l*ehmä sitten käy mun päälle? Mitenkä todellakin se että olen post-traumaattinen pedofilian aiheuttaisi sen että jonkun halvan ä*män täytyy kaupassa käydä mun päälle???! Eiköhän me kaikki tiedetä että ne ei vain tiedä mun olevan mielisairas. Vain se on se ongelma, joten minkä s**tanan takia, mä en haluaisi että ihmiset tietää???

Mä tiedän silti ihmisiä, jotka EI HALUA että ihmiset tietää ja väittävät muuta. Heidän motiivejaan voi sitten ihmetellä :/

...Minä olen "aina" ollut vaikeasti mielisairas ja on tosi erikoista, jos joku muuta väittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Minä olen "aina" ollut vaikeasti mielisairas ja on tosi erikoista, jos joku muuta väittää.

...Mielisairauden on MUKA joku stigma!! V*tut! Kenelle? Kiusaajille kai?

Pahinta, sadistista syrjintää minä olen saanut ihmisiltä, jotka EIVÄT tiedä että olen mielisairas.

Ei minua mielenterveyspuolellakaan ole aina kauniisti kohdeltu, muttei mulle siellä ole tullut vastaan syrjintää. Psykan aulassakin on aina leppoisa ja ystävällinen tunnelma eri asiakkaiden välillä <3 Iloisesti aina moikkailtu, kun siellä on tuttuja tavannut :) Kyllähän sitä vähän tietenkin takaraivossaan ihmettelee että mitä HEkin täällä tekevät. Se tunnelma on silti aina ollut älyttömän ystävällinen ja lämmin siellä <3

Kauniisti minua on kohdeltu, kun on tiedetty että olen mielisairas.

ja aina kun EI OLE tiedetty, niin minua on jopa pahoinpidelty. Ei mitään armoa ja inhimillisyyttä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mielisairauden on MUKA joku stigma!! V*tut! Kenelle? Kiusaajille kai?

Pahinta, sadistista syrjintää minä olen saanut ihmisiltä, jotka EIVÄT tiedä että olen mielisairas.

Ei minua mielenterveyspuolellakaan ole aina kauniisti kohdeltu, muttei mulle siellä ole tullut vastaan syrjintää. Psykan aulassakin on aina leppoisa ja ystävällinen tunnelma eri asiakkaiden välillä <3 Iloisesti aina moikkailtu, kun siellä on tuttuja tavannut :) Kyllähän sitä vähän tietenkin takaraivossaan ihmettelee että mitä HEkin täällä tekevät. Se tunnelma on silti aina ollut älyttömän ystävällinen ja lämmin siellä <3

Kauniisti minua on kohdeltu, kun on tiedetty että olen mielisairas.

ja aina kun EI OLE tiedetty, niin minua on jopa pahoinpidelty. Ei mitään armoa ja inhimillisyyttä!!!

..." jopa pahoinpidelty. Ei mitään armoa ja inhimillisyyttä!!!"

Eli sen verran mä symppaan narkkareita eli kyllä tulee kylmää kyytiä kaikenmailman "auttajilta" ja viranomaisilta. Surutta pahoinpidellään ja on kuin Järjestyksenvalvoja-cage:n maininta "kuin koiraa olisi tapettu".

Siellä siis vahingoniloisestikin teille k*sipäille muistuta että me KAIKKI emme todellakaan olleet mitään narkkareita. Se vika voi todellakin olla ihan itsessä ;P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..." jopa pahoinpidelty. Ei mitään armoa ja inhimillisyyttä!!!"

Eli sen verran mä symppaan narkkareita eli kyllä tulee kylmää kyytiä kaikenmailman "auttajilta" ja viranomaisilta. Surutta pahoinpidellään ja on kuin Järjestyksenvalvoja-cage:n maininta "kuin koiraa olisi tapettu".

Siellä siis vahingoniloisestikin teille k*sipäille muistuta että me KAIKKI emme todellakaan olleet mitään narkkareita. Se vika voi todellakin olla ihan itsessä ;P

...Se ei huumeidenkäyttöä rajoittamalla lopu että MINUNlaisia on tuolla ja teidän "täytyy" minut pahoinpidellä. Meillä kun ei ole mitään tekemistä huumemaailman kanssa.

Toisaalta meitä pahoinpitelemässä mitään huumeongelmaa ei saada myöskään kuriin. Mitään näpistyksiä ei vähennetä sillä että minua simputetaan. Jos se jotenkin tilastoihin näkyy, niin vain heikentävänä eli kaikki se vaino mikä minuun kohdistettiin oli vain huomiota poissa niistä näpistelijöistä.

Asiat on vuosiKYMMENIÄ mennyt väärin, joten minä en ihmettele yhtään ettei sitä ole saatu korjattua tai se on jopa pahentunut. Eipä ihme, kun huumepolitiikka perustuu siihen että mielisairaita sadistisesti kidutetaan. Auttaako se todellakaan yhtään mihinkään. Poliisi karjuu mulle ja auttaako sekään yhtään mihinkään. Mihin toi TEIDÄN väkivalta piti oikein vaikuttaa????

• Anonyymi

Erite-Mummo taas vauhdissa. Loppua ei näy. Muista lääkkeet

• Anonyymi

Nykyinen kaupunkijohtaja

• Anonyymi

🙈🙈🙈

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      27
      5225
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      3098
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      16
      1292
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      50
      1222
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      23
      1124
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      144
      1000
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      43
      929
    8. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      117
      887
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      834
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      142