NYT ON MENNY ÖVERIKSI !

Anonyymi-ap

Jostain syystä TV:ssä nykyisin näytetään paljon
aivan liikaa t e k o ä l y n tekemiä filmejä,
mainoksia, ym, ihmisen näkösiä olentoja tanseineen,

joka kanavalta tulee niitä aivan liikaa,

kertakaikkiaan k y l m ä ä v i ä filmejä,

hyiiiii, on alkanu puistattamaan,

toivottavasti palataan oikeitten ihmisten tekemiin ohjelmiin,
myös mainoksissa.

8

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      EN pidä teko-älyllä tehtyistä mainoksista , ihmisistä, enkä ohjelmista,

      todella törkeyden huippu alkaa tekoälyllä tekemään ihmisen näkösiä ohjelmia,

      siinähän oikeat kansalaiset , näyttelijät, ym.
      menettää työpaikkansa,
      kunkas sitten kansalaiset leipänsä tienaa jos teko-älyllä tehdään kaikki ohjelmat ja filmit, nyt kyllä kehityksen suunta on väärä,

      kiusa ihmisknalle,

    • Anonyymi

      Tekoäly upea saavutus. Ovat paljon taitavampaa ja parempaa wiihdettä. Yeah !

      • Anonyymi

        ihminen on tyhmyyttään kehittäny itseä viisaamman teko-älyn
        kohta ei ihmistä maanpäällä tarvita ollenkaan kun teko-äly pystyy nyt jo kehittämään uusia teko-äly koneita
        aina vaan viisaampia ja viisaampia,
        ihmis aivot EI pysty samaan,



        mua puistatta , kauhistuttaa, suorastaan jopa pelottaa jollain oudolla tavalla,
        ja i n h o t t a a kaikki kylmäävän tunteettoman näköiset mainokset ym. filmit ,
        toivoisin ettei tarvis niitä katella joaka kanavilta TV:ssä

        nyt TV:n omistajat säästää miljaardeja kun ei tarvi käyttää normaalia ihmistä tuotannon lähteenä,

        en osaa selittää miksi olen kauhistunu mutta olen kauhistunu seurauksista mihin teko-äly lopulta johtaakaan,
        mahdollisesti ihmiskunnan lopulliseen tuhoon !


    • Anonyymi

      Teko-älystä on hyötyä jos sitä osataan oikein käyttää,
      mutta jos tehdään tyhmyyksiä kuten nyt melkein kaikki mainokset on jo teko-älyllä tehty se on tyhmyyttä ja se luo työttömyyttä suomeen,
      kohta on ihminen tarpeeton yhteiskunnassa ja koko maailmassa ,
      jos tyhmyys ihmisten ja päätäjien joukossa pääsee valtaan,

    • Anonyymi

      Jonkunlaisella tekoälyllä tehtyjä oli jo aikoinaan lasten piirretyt filmitkin ja lastentasoisille ne sopiikin.

      Aidot, oikeat ihmiset eivät saa hävitä televisiosta. Monet niistäkin ovat jo
      tosin muuttuneet bimboiksi toistensa klooneiksi.

      • Anonyymi

        Mua on alkanu puistattamaan noi ihmisen näköiset teko-älyllä tehdyt mainokset,
        ne näyttä oikeilta ihmisiltä,
        mutta niistä puuttuu oikea ihmisen reaktiot ja tunteet,
        se on alkanua mua KYLMÄÄMÄÄN
        suorastaan jo puistatta,
        käännän äkkiä kanavan muualle, jos ehdin,

        toivoisin ettei elokuvia ja sarjafilmejä aleta tekemään suuremassa määrin tekoälyllä, kauhee ajatus,
        mutta tietenki rahan ahneudessa niin tulee käymään,
        toivottavasti luoja vie meikäläisenpois ennkin koko maailma elää teko-älyn varssa.


    • Anonyymi

      Ei meillä talvisodqsaqkqqn mitään t3ooäkyö oll6t

      • Anonyymi

        Suomentaisitko ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe