Metsästäjät älyltään Suomen pohjamutaa

Anonyymi-ap

Näin se vaan on. Metsästyksen pariin on ajautunut kaikki tyypit joilla älykkyys on aivan pohjalukemissa.
Eurooppalainen tutkimus on tämän osoittanut.
Omaan polveen ampujia kaikki.

14

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täytyypä lähteä ampumaan susi.

      • Anonyymi

        Hyvä.Ammu kaksi


    • Anonyymi

      Metsästäjät kunnioittavat luontoa ja eläimiä huomattavasti enemmän mitä nämä kaupungissa asuvat viherpellet jotka eivät tajua elämästä mitään

    • Anonyymi

      Tutkatrolli aloitti sitten jälleen uuden metsästäjiä maalittavan avauksen eikä edelleenkään löydä vastustajat palstalle.🤣

      • Anonyymi

        Minä tutka hirvenajokoiria vastustava olen kyllä sitä mieltä että metsästäjät ovat älykkäitä ja laajakatseisia ihmisiä verrattuna vastustajiin. Tyhmin sakki metsästäjissä on vain nämä tutkakoiramiehet jotka antavat koiriensa ajattaa hirviä, itse autossa istuen ja puhelinta tuijottaen, sillä se ei ole oikeaa metsästystä. Juuri näitten puolustajat ovat yksinkertaisia ja tyhmiä, kuten on huomattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tutka hirvenajokoiria vastustava olen kyllä sitä mieltä että metsästäjät ovat älykkäitä ja laajakatseisia ihmisiä verrattuna vastustajiin. Tyhmin sakki metsästäjissä on vain nämä tutkakoiramiehet jotka antavat koiriensa ajattaa hirviä, itse autossa istuen ja puhelinta tuijottaen, sillä se ei ole oikeaa metsästystä. Juuri näitten puolustajat ovat yksinkertaisia ja tyhmiä, kuten on huomattu.

        Esitä muka metsästäjää ja samalla haukut heitä ja pidät yllä näitä älyttömiä trollejasi 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitä muka metsästäjää ja samalla haukut heitä ja pidät yllä näitä älyttömiä trollejasi 🤣

        Kannatan rehtiä metsästystä, en sinun suosimaa koiratutka autolla passiin.....Ilman niitä minäkin olen hirvet ampunut...Etkö osaa vai kehtaa?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatan rehtiä metsästystä, en sinun suosimaa koiratutka autolla passiin.....Ilman niitä minäkin olen hirvet ampunut...Etkö osaa vai kehtaa?????

        On sulla kiire pitää näitä metsästys vastaisia öyhötyksiäsi esillä. Tuliko paniikki, kun etusivulle tuli fiksuja metsästäjiä kunnioittaviksi ketjuja?🤣


    • Anonyymi

      En ole aloittajan kanssa samaa mieltä. Ei kaikki ole metsästyksen älykääpiöitä, kuten tutkakoira hirven ajattajat autoineen.

      • Anonyymi

        Mutta silti päätit massatrollata kiireellä 20 metsästys vastaista öyhöavaustasi etusivulle ettei vaan yksinäinen metsästys vastainen sotasi jäisi unholaan.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silti päätit massatrollata kiireellä 20 metsästys vastaista öyhöavaustasi etusivulle ettei vaan yksinäinen metsästys vastainen sotasi jäisi unholaan.😂

        Hänhän vastasi juuri kaltaisellesi tutkapelleille, jotka ovatkin sieltä tyhmimmästä päästä pilaten meidän kunnollisten metsästäjien maineen. Rehellisen metsästäjän tavoin paljastan kaiken tutkakoirien ja autolla passiin haitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänhän vastasi juuri kaltaisellesi tutkapelleille, jotka ovatkin sieltä tyhmimmästä päästä pilaten meidän kunnollisten metsästäjien maineen. Rehellisen metsästäjän tavoin paljastan kaiken tutkakoirien ja autolla passiin haitat.

        Että oikein alat nyt teitittelemään itseäsi puhumalla "hän" muodossa. xD
        Et sitten kykene ja kehtaa yksin olla metsästys vastaisuutesi takana, vaan yrität epätoivoissasi luoda tänne oletusta, että joku muukin olisi yhtä typerä kuin sinä ja käyttäisi koko elämänsä palstalla aiheen parissa jota vihaa kuin ruttoa. xD


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe