Kun meistä aika jättää?
Pääsemmekö me kaikki taivaaseen?
70
597
Vastaukset
- Anonyymi
Trollit eivät pääse taivaaseen. Taivaan portilla punnitaan pahat teot.
- Anonyymi
Mä en oo trolli! Sinä olet! Minä pääsen taivaaseen.
- Anonyymi
Hyvää yötä, trolli! Huomenna on kuolinpäiväsi 😆
- Anonyymi
Juu, jos tarkkoja ollaan, niin jokainen ihminen on tehnyt pahaa.
Ei tarkoita fyysisesti pahaa, mutta jos ajattelee pahaa jostakin ihmisestä, niin se on jo pahantekoa Jumalan silmissä.
- Anonyymi
Kyllä! Ovet on jo auki! Siitä vaan sisään että heilahtaa!
Niin minua on lapsena opetettu, että pahantekijät ja syntejään katumattomat eivät pääse taivaaseen, mutta tiedä sitten. 🤔
- Anonyymi
Jos putin pääsee taivaaseen, niin sitten pääsee kaikki!
Anonyymi kirjoitti:
Jos putin pääsee taivaaseen, niin sitten pääsee kaikki!
Miten Putin nyt tähän liittyy? En ole mikään venäläinen.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Miten Putin nyt tähän liittyy? En ole mikään venäläinen.
Se vain, kuinka paljon pahaa on putin määränyt tekemään, kun olisi voinut todeta, ettei hyökätä.
Anonyymi kirjoitti:
Se vain, kuinka paljon pahaa on putin määränyt tekemään, kun olisi voinut todeta, ettei hyökätä.
Niin, no se on totta kyllä.
- Anonyymi
Niin uskonnon varjolla on peloteltu. Uudelleen tänne kuitenkin synnytään.
Anonyymi kirjoitti:
Niin uskonnon varjolla on peloteltu. Uudelleen tänne kuitenkin synnytään.
Minulla ei ole oikein tuohon uudelleen syntymiseen mielipidettä, mutta sen voin sanoa, että aika kovassa herran nuhteessa olen kasvanut.
Ehkä eniten häiritsi se, että muille mielipiteille tai kyseenalaistamiselle ei ollut sijaa edes keskustelun kautta, vaan kaikki pakkosyötettiin valmiiksi pureskeltuna.
No, olihan siinä uskonnollisessa arvomaailmassa paljon hyvääkin, jos haluaa katsoa sen valoisan puolen.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin, no se on totta kyllä.
Voisihan asian ajatella niinkin, että jos laittaisi autotielle pimässä jonkun esteen tai rautatielle ja sitten tapahtuisi onnettomuus, jossa kuolisi ihmisiä, niin kyllähän silloin on aiheuttanut kuolemat, kun toisin toimimalla ei olisi aiheuttanut, kun ei olisi estettä laittanut.
Joku voisi ajatella, että esine on aihuttanut kuolemat, mutta kyllä esineen laittajan omallatunnolla ne kuolet on, tosin omaatuntoa ei taida sellaisella olla ja kolkuttaa, että nyt teet väärin. Anonyymi kirjoitti:
Voisihan asian ajatella niinkin, että jos laittaisi autotielle pimässä jonkun esteen tai rautatielle ja sitten tapahtuisi onnettomuus, jossa kuolisi ihmisiä, niin kyllähän silloin on aiheuttanut kuolemat, kun toisin toimimalla ei olisi aiheuttanut, kun ei olisi estettä laittanut.
Joku voisi ajatella, että esine on aihuttanut kuolemat, mutta kyllä esineen laittajan omallatunnolla ne kuolet on, tosin omaatuntoa ei taida sellaisella olla ja kolkuttaa, että nyt teet väärin.En nyt tajua tätä sinun kuolemavertausta ja miksi koet tarvetta minulle tällaista kirjoittaa?
Ei kyllä kävisi mielen vieressäkään kenellekään laittaa mitään esteitä millekään tielle.
Sananlasku kuuluu, että joku ei tekisi pahaa kärpäsellekään. Noh, minä kyllä voin tunnustaa, että en pistä mökillä nukkumaan, jos sisällä on kärpänen.
Ensisijaisesti yritän kuitenkin ajaa sen pois sisältä, että saa nukuttua. Tässä puhun nyt ihan oikeasta kärpäsestä ilman kielikuvia tai muita tarkoituksia, kuten täällä monesti näkee kirjoitettavan.
- Anonyymi
Tuhkana tuuleen, jos on kovakin pyörremyrsky silloin kun mut purkista pihalle kaadetaan, niin saattaahan tuota taivaallekin nousta. Hetkeksi.
Jasu - Anonyymi
Maantomusta on sinut kehitetty ja sielu taivaaseen vilahtaa.👻
- Anonyymi
Sitähän harvemmin opetetaan, mutta kukaan ei itse asiassa mene heti kuolemansa jälkeen mene taivaaseen, vaan vasta sitten Jeesuksen toisen tulemisen aikoihin. "On sieltä tuleva hakemaan, niin eläviä KUIN KUOLLEITA..". Eli sitä mennään johonkin limboon siksi aikaa.
- Anonyymi
Vihervasemmistoon kuuluvat kompostoidaan . Kaik muut menevät taivaaseen
- Anonyymi
Joko olet kunniaristin tienannut siellä arjalaisissa?
- Anonyymi
💕💕😘😘😊😊💕💕
- Anonyymi
Se viesti poistettiin, jossa sanoin, etten ole insesti enkä ätmi. Ylläpoito näköjään hyväksyy, että minua kiusataan.
- Anonyymi
Täällä vähän riippuu, kuka sattuu olemaan tahtipuikoissa. Voimia ja jaksamista sinulle. Kiusaaminen on AINA väärin ja empatiakyvyttömän ihmisen toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä vähän riippuu, kuka sattuu olemaan tahtipuikoissa. Voimia ja jaksamista sinulle. Kiusaaminen on AINA väärin ja empatiakyvyttömän ihmisen toimintaa.
Tuli mieleen, että onkohan se ylläpito, joka kiusaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli mieleen, että onkohan se ylläpito, joka kiusaa.
Hyvin paljon mahdollista.
- Anonyymi
Totuuden sanominen ei ole kiusaamista, trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo trolli enkä ätmi, usko jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on, että sinä olet trolli. En sano tätä kiusallani vaan koska se on totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo trolli enkä ätmi, usko jo!
Puolisosi eli äidin pitäisi estää sinua floodaamasta palstaa kymmenillä tyhjäpäisillä aloituksilla päivässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolisosi eli äidin pitäisi estää sinua floodaamasta palstaa kymmenillä tyhjäpäisillä aloituksilla päivässä.
Mun äiti ei oo mun puoliso! Joku muukin sen jo sanoi kuin minä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun äitini ei oo mun puolisoni, kuinka monta kertaa se pitää sanoa!?
Synnyt uudelleen, sillä hetkellä kun kuolet.
- Anonyymi
Niin, mutta ei välttämättä ihmiseksi, riippuu vähän miten on edellisen elämän elänyt.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta ei välttämättä ihmiseksi, riippuu vähän miten on edellisen elämän elänyt.
Ei välttämättä edes tälle planeetalle.
- Anonyymi
Jospa asia on niin, että emme menekään minnekään taivaaseen, vaan sinne uuteen maahan, jonka Jumala luo.
Kirkko, seurakunnat ja herätyslikkeet opettaa, että kuolemn jälkeen pääsemme taivaaseen tai joudumme kadotukseen.
Mitä varten Jumala loisi uusia taivaita ja uutta maata, jos uusi maa jäisi tyhjäksi.
Mitäs, jos asia onkin niin, että kuoleman jälkeen pääsemme Jumalan luomaan uuteen maahan, siellä on hedelmäpuita ja paratiisi, jossa saamme viettää ikuisuuden ja nauttia hedelmistä.
Siellä ei kuitenkaan nälkä vaivaa, eikä aurinko kärvennä, niin ei ruokaakaan tarvitse valmistaa nälkäänsä.
Aikaahan siellä ei ole, koska ajallisesti ikuisuus olisi hirvittävä ajatus ainakin tässä elämässä ja täällä.
Varmaankin tuolla uudessa maassa on jokaiselle mukavaa tekemistä, ei ainakan otsa hiessä tarvitse leipäänsä tienata, kuten tässä maailmassa.
Enpä usko, että kuoleman jälkeinen elämä olisi jossain suuressa palvontajoukossa oleminen ja siellä ikuisesti jatkuva kuorossa laulaminen taivaassa, vaan uudessa maassa, jossa lepoa ja mielekästä tekemistä.
https://raamattuajassamme.fi/kohti-tulevaa-ilmestyskirja-21-luku/
"21:1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan, sillä ensimäinen taivas ja ensimäinen maa katosi, ja ei meri silleen ole."
"Jumala luo kaiken uudeksi. Enää ei ole syntiä, kärsimystä eikä kuolemaa. Edessämme on mittaamattoman, käsittämättömän hyvä tulevaisuus." - Anonyymi
Avaruus on ääretön? Voi hyvin olla, että kaikilla kuolleilla on avaruudessa omalta tuntuva planeetta, jossa ovat esi-isämme ja kaikki sukumme jäsenet.
- Anonyymi
Lentokonetta voi koittaa aluksi.
- Anonyymi
Huijarit eivät pääse.
- Anonyymi
Mä en oo huijari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo huijari.
Kyllä olet.
- Anonyymi
Olet suurin huijari. Ja se kostautuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet suurin huijari. Ja se kostautuu.
Puhu itsestäsi vain!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu itsestäsi vain!
Tiedät mitä saat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät mitä saat.
Koska en ole huijari, minua ei rangaista.
- Anonyymi
Pahantekijät eivät pääse.
- Anonyymi
Kuten sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sinä.
Se koira älähti, johon kalikkani kalahti.
- Anonyymi
No ei tietenkään kukaan pääse mihinkään. Kun kuolet se on siinä. Mutta jos lähdetään leikkiin mukaan niin olisihan se hassua jos kaikki pääsisi . Toki neitsyitä sinne kannetaan rekkalasteittain joka päivä koska jokaiselle marttyyri kuoleman kohdanneelle muslimille on luvattu se 77 kpl 🤣
- Anonyymi
Pääsiköhän Jungner?
- Anonyymi
Mulle se on täysin samantekevää mihin joudun kun kuolen. Muutamien ihmisten takia alkaa olla melko lähellä että otan lääkkeitä kerralla niin paljon että varmasti kuolen.
- Anonyymi
Kuka niitä lajittelis?en ole uskovainen
Taivas on uskoni määrä, Ossi Hämäläinen
Taivas on uskoni määrä, matkalle en tahdo jäädä.
Kaukaa jo siintävät rannat, autuaan ihanan maan.
Auta, oi, Herrani kallis, niin että oisin mä valmis.
Kun saavut pilvissä kerran, kansaasi pois noutamaan.
Siellä ei kipua, tuskaa, yötä ei murhetta mustaa.
Karitsan kirkkaus aina, loistavi ihmeellinen.
Suo Herra sinne mun tulla, missä on armahdetulla.
Iäinen lepo ja rauha, seurassa enkelien.
Taivas on uskoni määrä - Daniela Penttilä & Tino Portnoj - Turun Evankeliumintalo https://www.google.com/search?q=daniela+penttilä+ja+tino+portnoj+taivas+on+uskoni+määrä&sca_esv=ae0256cbc04b73df&rlz=1C1GEWG_fiFI980FI980&ei=1XvkZc-EB7ymwPAP9OSToAc&udm=&oq=daniela+penttilä+ja+tino+portnoj+taivas+on+uskoni+&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiM2RhbmllbGEgcGVudHRpbMOkIGphIHRpbm8gcG9ydG5vaiB0YWl2YXMgb24gdXNrb25pICoCCAAyBRAhGKABMgUQIRigAUjqzgJQ1gxYkrQCcAJ4AJABAJgBeaAB5w6qAQQyMi4yuAEByAEA-AEBmAIYoAKADsICCBAAGIAEGLADwgIGEAAYFhgewgIIEAAYgAQYogTCAgoQIRgKGKABGMMEmAMAiAYBkAYBkgcEMjIuMg&sclient=gws-wiz-serp#fpstate=ive&vld=cid:fcfa28e7,vid:OIbMbE8PSbw,st:0
Ihmisen mielikuvitus on luonut vain heikkoja kuvia siitä, mikä meitä KAIKKIA odottaa. Jeesuksen nimessä ja kalliissa maahan vuotaneessa sovintoveressä, saarnaan kaikki syntisi anteeksi.Äskeinen linkki Googlen kautta ei toiminut. Kokeillaan tätä
https://www.youtube.com/watch?v=OIbMbE8PSbwKynis.mi kirjoitti:
Äskeinen linkki Googlen kautta ei toiminut. Kokeillaan tätä
https://www.youtube.com/watch?v=OIbMbE8PSbwToimii.
- Anonyymi
Kaikki maailmassa on energiaa ja kun ihminen kuolee hän muuttuu takaisin energiaksi.
Energia voi ottaa minkä muodon tahansa, joten varmaan minusta tulee joku muu kuin ihminen ja se on ihan ok.
Taivaisiin en usko. Se on ihan satukirjan nimeltä raamattu, keksimää.
Mutta kukin tulee uskollaan autuaaksi.
Hyvää loppuelämää! Hyvää päivää, tokkiinsa kuka uskoo mihin uskoo. Se oikeus kaikilla on.
Mutta kyllä se on niin, että homma loppuu, kun loppu koittaa.- Anonyymi
Sittenhän ei kannata uhrata ainutlaatuista elämäänsä työntekoon, jossa vituttaa ja joka tuntuu raskaalta.
Jättäytyy vapaaherraksi, harrastaa, nauttii elämästä ja ahmiii leivoksia, koska kuoleman jälkeen ei enää leivoksia pysty nauttimaan, eikä harrastamaan.
Mitä iloa siitä on, että on raatanut 70 vuotta työssä, ei ole ehtinyt nauttimaan elämästä ja kaikki loppuu, eikä mitään jää. Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän ei kannata uhrata ainutlaatuista elämäänsä työntekoon, jossa vituttaa ja joka tuntuu raskaalta.
Jättäytyy vapaaherraksi, harrastaa, nauttii elämästä ja ahmiii leivoksia, koska kuoleman jälkeen ei enää leivoksia pysty nauttimaan, eikä harrastamaan.
Mitä iloa siitä on, että on raatanut 70 vuotta työssä, ei ole ehtinyt nauttimaan elämästä ja kaikki loppuu, eikä mitään jää.Vaan kun ne leivokset eivät ole ilmaisia. Jotakin vissiin pitäisi niiden eteen tehdä. Ellei ole leipuri ammatiltaan ja luonteeltaan varas.
- Anonyymi
Ei kukaan pääse, mutta monttuun pääsee.
Tällaisten asioiden pohtiminen on turhaa, sillä emme edes tiedä onko kuolemanjälkeistä elämää olemassa (todennäköisesti ei ole). Keskittykää sen sijaan siihen että olette hyviä ihmisiä oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Avaruudessa riittää tilaa meille kaikille. Taivasten valtakunta tai avaruus? Siellä on oma planeetta pahantekijöille ja heidän kätyreilleen. Sinne pääsee myös Putin kätyreineen, voi siellä vaihdella kuulumisia Hitlerin poppoon kanssa. (Terroristien planeetta).
Miten natzifigaatio toimi 2020- luvulla, mikä oli toisin verrattuna vuoteen 1940- lukuun? Eikä ole enää ongelmana rauhaa rakastaville, jotka joutuivat kärsimään heidän arvaamattomasta luonteestaan.
Terroristien planeetta sanoo välillä poks, ku pommit rikkoo heidän planeetan ja näin joutuvat vielä kauemmaksi meistä rauhantahtoisista, uusiin galakseihin. Maahankin välillä tippuu meteoriittejä, jotka todistaa täitä pahoja räjähdyksiä.
Jo kuolleet terroristit eivät osaa sopia keskenään asioista, aina vaan sotivat keskenään, koska sota on heidän tapansa kommunikoida toisilleen. Heillä ei ole kykyä empatiaan, kokevat sen enemmän heikkouden osoituksena, jos toinen yrittää ymmärtää toista? - Anonyymi
Ylösnousemuksen toivossa.
- Anonyymi
Eletään nyt ensin tämä elämä
- Anonyymi
Sitä ei voi tietää, siksi kannattaa elää tämä elämä, kuin se olisi ainoa elämäsi. Tehdä taivas tästä maanpäällisestä elämästä, itselle ja muille, jos mahdollista.
- Anonyymi
Pääseekö itsemurhan tehnyt taivaaseen vai jääkö sielu ikuiseen kadotukseen entä murhaajat ja tappajat levottomia sieluja
- Anonyymi
Kyllä. Nämä sielut käyvät läpi kiirastulen. Mutta sielläkin heistä huolta pidetään. Se ei ole helppo tie se,mutta kaikki on omaksi parhaaksemme. Vastuu otetaan,eikä ole edes muuta mahdollisuutta.💩
- Anonyymi
Se on meidän oikea koti. Täällä olemme vierailemassa,täysin eri levelillä. Vieraalla maalla kaukana kotoa. Jokaisen koti on taivaassa. Mutta näitä virtuaali taivaitakin on monissa sfääreissä. Se on sinun tahtosi,tai karmasi ,minkälaiseen' taivaaseen 'päädyt. 💩
- Anonyymi
Jos rakastat lähimmäistäsi ,sitä tuntematontakin, lasta,vaikkei omasi olisikaan,nuorta,aikuista tai vanhusta,näet hänet arvokkaana,ihan sellaisena kuin hän on,eikä sinulla ole mitään intoa vahingoittaa pienintä maanpäällä mönkivää öttömönkiäistäkään,niin hyvin on pullat uunissa,seuraavaan elämään. Ei mitään hätää.♥️💩
- Anonyymi
Kollektiivista illuusiota, ei muuta. Kuka haluaa jäädä johonkin taivaaseen venymään ikuisesti ? Kun kuolee, tuollaisella asialla ei tietenkään ole mitään merkitystä. Uskovaiset ihmiset ovat opportunisteja ja itsekkäitä. Kuuluu ihmisluontoon tällainenkin kuolemanpelko. Luonnon kiertoon mennään, kuten kaikki muukin. Saisivatko esim. dementikot järkensä yllättäen takaisin. Nämä ihmiset menetetään jo maanpäällä. Mikähän voisi olla se välittäjäaine, jolla tämä aivojen kokonaispotentiaali siirtyisi johonkin taivaaseen ? Epäilen kyllä vahvasti.
- Anonyymi
Saat epäillä. Lienee oppikoulusi,kyseenalaistaa. Hyvä sinä. Se ei kuitenkaan absoluuttia muuksi muuta.💩
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975938Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442807- 442287
- 932029
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382001Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291375- 761352
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131277Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41217Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831203