ärisevä vanha pikku eläkeläinen tuli kirjastoon
lettihiukset, pieni koko, harmaat vaatteet
alkoi ihmettelemään, että kukaan ei antanut hänelle tilaa tietokoneella
vaikka hänellä on tarvetta päästä tietokoneelle
ämmä seisoi vieressä ja katsoi minuun
tuli tunne, että minun pitää antaa akalle yleisen tietokoneen
naisen äänessä syvää epätietoisuutta
toisen naisen kanssa emmittyään kuka pääsee minne
meni nainen seisomaan kun ei tahtonut seistä tietokoneen vieressä
kutsui nuoren kirjasto avustajan aja alkoi selittää ääneen julkisella paikalla
jotakin tulostus asioita
julkeat ämmät ovat täynnä itseään
eläkeläisillä on tapana huutaa kirjastossa kuin lapset
eläkeläiset hiljentävät lapsia ja alkavat huutaa itse
heidän äänessään on elämän raskasta kokemusta
jota vihaa heti kun kuulee, joten ei ole mitään hyvää korville
vanhojen naisten törkeys
Anonyymi-ap
3
281
Vastaukset
- Anonyymi
maaliskuun Kaloissa kuullaan eläkeläisiä, afrikkalaisia, vanhoja kyrpiä
- Anonyymi
Minä olen eläkeläinen niinkuin minun mieheni ja ystäväni..Ei tulisi lieneekään käyttäytyä tuolla tavoin..käyttäydymme aina kunnolla..kyllä ne nuoretkin osaa käyttäytyä huonosti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213800
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303433Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533204Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222869Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212618Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162340MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu01950Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281747IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1381433