Eiavoi tallentaa muistitikulle android puhelimesta

Anonyymi-ap

Löysin ohjeen että pilvestä voi tallentaa puhelimessa muistitikulle,ei löydy siirtotapaa vaikka laite ilmoittaa tikun olevan kytketty,monella tavalla on kokeiltu.Puhelin on noin 3 vuotias samsung galaksi. S 20.

12

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerron sulle semmoisen ihmeellisen sanan kuin tiedostojärjestelmä.

• Anonyymi

Lataa Filemanager+ (Tiedostonhallinta) sovellus. Avaa sovellus. Anna luvat käyttää tallennustilaa, kuvia, musiikkia, videoita, jne. Lisää Google Drive synkronointi kohdasta Cloud. Näet pilvesi tallennustilan nyt sovelluksessa.
      Liitä usb muistitikku puhelimen usb-porttiin käyttäen mahdollisesti tarvittavaa sovitinta. Tikku näkyy kuvakkeena Filemanager+ alkunäkymässä.
      Nyt voit hakea sieltä Cloud-kohdasta Google Drivestä haluamasi tiedostot. Paina tiedoston kohdalla pitkään, jotta valintaominaisuus aktivoituu. Täppää haluamasi kansiot ja tiedostot. Valitse alalaidasta kopioi (cooy), tai leikkaa (cut).
      Mene sitten muistitikun tiedostonäkymään navigointipalkin tai vasemman yläkulman kuvakkeen kautta.
      Paina Liitä (paste) painiketta, jolloin sovellus tuo tuedostot ja kansiot tikulle.

• Anonyymi

Mene vanhainkotiin!

• Anonyymi

Mitä se seniili siellä huutelee?

• Anonyymi

Ei mitään tikkuja pidä käyttää puhelinten kanssa..

• Anonyymi

Onko sinulla OTG-sovite?
      Sen avulla voi kytkeä, vaikka näppäimet, kortinlukijan tai kovalevyn, jos on sopivat ohjelmat.
      Itse kytken kameran, kun haluan suuremman näytön, tai tunkea kameran paikkaan, jossa en etsintä pääse näkemään.
      Tuolla myöhemmin on ohjeita ohjelmista.

• Anonyymi

Avaajan kone ilmoitaa tikun olevan kytketty! Ei siis tarvi mitään sovittimia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaajan kone ilmoitaa tikun olevan kytketty! Ei siis tarvi mitään sovittimia!

Se ei vaan osaa kaivaa tiedostot apsia auki..

• Anonyymi

Osta joku OTG-sovitin vaikka sellanen johon saa kytkettyä USB-A sovittimen.

• Anonyymi

Puhelimessa on tiedostoselain (tiedostot) tai jotain, mutta kaikissa on!
      ja ei muutta kuin leikkaa/liitä sitten.

• Anonyymi

Sinun täytyy aktivoida Developer mode.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      9123
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6910
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6655
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5671
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5413
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3591
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3405
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3202
    9. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
      Perhe
      56
      3110
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2972
    Aihe