Lopeta hyvä mies jo nuo joutavat kirjoituksesi ja puheesi sote-palveluiden alasajamisesta. Eihän niiden alasajoa olisi edes tarvinnut miettiä, jos viime kepuvasemmistohallitus olisi hallinnut vähääkään tehdä itse laskelmia tällaisen byrokraattisen kepuasuosivan soten kustannuksia. Mutta kun ei ole laskupäätä eikä edes halua laskea, mitä tämä himmeli maksaa. Kepu syyttää aina muita omista jättimäisistä virheistään, TE OLETTE SOTKUN aiheuttaneet. Nyt taas haukutte muita, kun nykyhallitus yrittää korjata teidän emävirheitä. Viime hallituksen päättäjät ovat nyt jättäneet uppoavan laivan: marin hilluttelee niin että suomalaisena pitää hävetä, Saarikko lihotettuaan itsensä lähtee lipettiin, Henrikson haikailee euroopan unioniin, Ohisalo jätti pestinsä. Jäljellä on päätään heiluttava komunistiräkyttäjä. Kepu pettää aina.
Tänään uutisoitiin, että sotealueiden johtajilla on suuremmat palkat kuin tasavaltamme presidentillä. Eikö teillä raksuta, että vikaa on järjestelmässä ja paljonkin. Keski-Suomen sotealue on Suomen surkein ja pahimmassa jamassa oleva. Laittakaa puolet johtajista ja valtuutetuista ulos, niin hommat alkavat paremmin hoitua.
Lopeta jo Petri Honkonen
16
542
Vastaukset
- Anonyymi
Tulis edes ne luvatut kepubussit liikenteeseen. Mutta hölönpölöä sekin uudistus taisi olla. Tällaiset pyrkyri nuoret miehet pitää laittaa oikeisiin töihin että oppivat olemaan.
- Anonyymi
Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan
- Anonyymi
Saarijärvi....kierrä se kaukaa
- Anonyymi
Kepulaiset on venäläisten ystäviä
- Anonyymi
Ja venäläisnaiset mielellään kepulaisten miesten ystäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääkö katteeks toisilla on sulla ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut että persuilla on venäläiset naiset.
- Anonyymi
Petrille tekisi oikeat työt ihan hyvää, kyllä niistäkin saa palkan kampaamon maksuihin.
- Anonyymi
Sossu pummi kilahti
- Anonyymi
Yrittääkö Petri Honkone. Nyt rysseliin? Voisi ottaa kaimansa sihteerikseen, kun pesti nyt Pekkarisen kanssa päättyy.
- Anonyymi
Menes "neiti "ostamaan hamekangasta
- Anonyymi
Sihteerin isähän suosii honkosta. VarmAan hänen sanaansa luotetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sihteerin isähän suosii honkosta. VarmAan hänen sanaansa luotetaan.
Täysin sekasotkua, mulle, mulle, mulle
- Anonyymi
Nyt taitaa rofessori panostaa pääsyä Stubin juhliin kun niin itseään mainostaa. Mutta kepulainenha roffa on kun honkosyakin sekä Rehnin mielistelee.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18297551
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004847182- 2272558
- 262551
- 1571844
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31339Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01244Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41125