2024 .Therian kavereita. 2024

Moi. Ei mieluiten kauheasti muita kun therianeita. Toivoisin että tästä tulisi keskustelupalsta jolla therianit voisivat ystävystyä ja tutustua toisiinsa.
Olen Hallahaave. Olen 10-14v ja asun Pirkkalassa. Theriotypeni on afrikanvillikoira eli hyeenakoira/savannikoira. Kertokaa teķin itsestänne. Haluaisin tavata muita samanikäisiä therianeita.

64

2052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi,olen 10v therian laihialta. Minäkin haluaisin tutustua muihin saman ikäisiin therianeihin.
      Minua kiusataan koulussa therian identiteetin takia,se tuntuu todella kurjalta kun ei saa olla oma itsensä ja täytyy piilotella tuntemuksiaan, siksi haluaisin ystävystyä muiden therianeihin.

• Anonyymi

Hei olen 20.v kissa Therian Ruutanasta täytän tänä vuonna 11.v

• Anonyymi

Painoin vahingossa 2 tarkoitin että olen 10.v kissa Therian täytän syyskuussa 11.v minuakin on kiusattu mutta en ole antanut kiusaajien vaikuttaa siihen mitä olen näytän sen että olen Therian aika vahvasti eivätkä kaikki ihan ymmärrä mitä se on minua ärsyttää se että luokkalainen on yksi tyttö joka matkii minua. Kun kerran tein quadrobixin välkällä niin hän alkoi myös hyppiä ja hän pitää käsiään nykyään kokoajan tassun näköisin.

• Anonyymi

Moi siis minä olen kettu therian (harmaakettu)
      Olen myös 10-14
      Ja asun myös pirkkalassa😸
      olisi niin mukava tutustua 💕
      Minulla ei ole maskia, koska mistä saisin?😿
      Toivoisin että tulisi joku therian tapahtuma pirkkalaan 😻 tänään oli ollut pyhällä koululla mutta en päässyt, liian kaukana😿

• Anonyymi

Voit tilata valkoisia alku maskeja jotka voit koristella ja maalata itse :)

• Anonyymi

Voit kirjoittaa toriin Googlessa therian maski

• Anonyymi

Millä todistat yhtään mitään sanomaasi? Näillä palstoilla vaeltaa mielisairas mies! Jos olet kersa, älä tule tänne! Hallitus ei tunne mitään vastuuta siitä, vaikka ajautuisitte satanismiin!

• Anonyymi

Moi! Mä oon 11v therian Seinäjoelta. Mäki haluisin lisää therian kavereit. Muaki kiusataan koulussa sen takii et mä on therian. Olis kiva jos täällä olis muitaki Seinäjokelaisia/Seinäjokisia therianeita.

• Anonyymi

Ja mun theriotype on kissa ja susi.

• Anonyymi

Mä oon 12v therian Oulusta :3 Theriotypeni on labradorinnoutaja

• Anonyymi

Millä todistat mitä olet??
        Älä enää koskaan tule näille vaarallisille palstoille, missä liikkuu mielisairas mies!

• Anonyymi

Moi! Mä oon 10-11v therian helsingist, mun theriotypet on: oranssi kissa, calico cat, susi, naali ja koira (olen myös fiktionin, en tiiä miten kirjotetaa)

• Anonyymi

Moii! Mäki asun helsingissä ja haluisin mun kaverin kaa uusii therian kavereita ja ollaan molemmat therianeita (ja meijän tän hetken therio type on ilves) ja muute mis päin helsinkiä asut me asutaan ruoholahdessa-jätkäsaaressa. Ja me ollaan 10v :D

• Anonyymi

oooooo maaa gaaa ootko joku muukin otherkin tyyppi?!?VIHDOIN!!!!oon ite therian ja mythkin ja mun theriotypet on valkone kissa punakettu ja koira(en tiiä sen rodun nimee)ja mun mythkin tyyppi on ihmissusi ja se on tosi ärsyttävää enkä löydä koskaan toista mythkiniä muutakun mun kaveri oon 10-11

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moii! Mäki asun helsingissä ja haluisin mun kaverin kaa uusii therian kavereita ja ollaan molemmat therianeita (ja meijän tän hetken therio type on ilves) ja muute mis päin helsinkiä asut me asutaan ruoholahdessa-jätkäsaaressa. Ja me ollaan 10v :D

OMG mä käyn joka toinen viikon loppu mu iskäl Helsingissä oon 11-12v. Mä oon susi therian!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OMG mä käyn joka toinen viikon loppu mu iskäl Helsingissä oon 11-12v. Mä oon susi therian!

Hi I'm from English. I arrived in Finland yesterday. I am a cat therian. I want your moment here in Finland to be a friend of theria.

Hei en mitä osa kunonnol puhu suomi mmhh öö.... Halu kaveri suomesta olen nyt helssinkin
        Hotelli. Jos haluat jutella mu kaa Mitä siitä kaveriks therian jos ymmärrätte mitä mine puhu.

• Anonyymi

Ja jos sul on ka
      nava niin laita sekin tänne ku ois kiva nähä

• Anonyymi

Oon 11v therian theriotypeni on norjalainen metsäkissa ,mietinnässä saukko,kettu ja susi. Asun jyväskylässä oon harrastanu quadseja noin 3kk joten en oo vielä kovin hyvä. Onko täällä ketään muita jyväskyläläisiä therianeita kun mulla ei oo yhtään?

• Anonyymi

Siis mulla ei oo yhtään therian kaveria tarkotin😂

• Anonyymi

olen punakettu. asun joensuussa ja oon 12v. ja haluisin therian kavereita

• Anonyymi

Jos olet kersa, älä enää koskaan tule näille vaarallisille palstoille! Täällä vaeltaa mielisairas mies, jota et näe!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet kersa, älä enää koskaan tule näille vaarallisille palstoille! Täällä vaeltaa mielisairas mies, jota et näe!

lopeta

• Anonyymi

10-14v therian sellainenhan mä oon asustelen Kalajoella. Ja jooo therian kavereita ettiskelen

• Anonyymi

Moikka! Minäkin olen therian thereotypeni on kissa ja tahtoisin myös tutustua muihin therianeihin!

• Anonyymi

Ja olen siis 10-13

• Anonyymi

Ja olen metsäkissa siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olen siis 10-13

Miten todistat tuon? Jos täällä tulee joku "14 vuotias" juttelee, uskotko, että se todella on se?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten todistat tuon? Jos täällä tulee joku "14 vuotias" juttelee, uskotko, että se todella on se?

Lopeta jo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jo!

Sori kun puutun mut ei ole kivaa⚠️LOPETA⚠️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori kun puutun mut ei ole kivaa⚠️LOPETA⚠️

Olen myös hänen puolella LOPETA pliis toi kiusaaminen😑

Ja toi on kiusaamista😡

• Anonyymi

Moi, olen myös 10-14-v therian minun therotypet ovat: kissa ja kojootti. haluaisin LISÄÄ therian kamuja, mulla on jo pari mutta haluaisin ystävystyä uusiin therianeihin. Jotkut therinit pitää sellaisia "Therian meettejä" niin siellä kannattaa käydä jos haluaisin ystävystyä uusien therianeiden kanssa, niitä on ympäri Suomen niin voi sitten katsoa minne pääsee. En itse ole käynyt yhdessäkään sillä ne ovat olleet liian kaukana mutta itse aijon pitää tässä lähiaikoina selaseen♡

• Anonyymi

Moikka, onkos tää keskustelu enää elossa? 😅

• Anonyymi

En tiiä yhtään

• Anonyymi

Varoitus: Täällä kukaan ei voi tietää kuka on kuka! Täällä vaeltaa narsistisesta mielisairaudesta kärsivä ukko, jota vetää puoleensa kaikki kehitystä taaksepäin kulkeva!
      Jos haluatte tutustua, menkää katsomaan Natopalstalle ja ateismipalstalle!

• Anonyymi

Mites te Therianit käytte kakalla? Käyttekö pöntöllä vai lasketteko kansantuotteen suoraan lattialle niinkuin todelliset villieläimet konsanaan? Vai käytättekö kenties kissanhiekkaa?

• Anonyymi

Moi,olen ruskea tabby mainecoon,afrikan leijona,lumileopardi ja harmaasusi therian.Älkää ihmetelkö miksi kaikki muut theriotypeni paitsi harmaasusi on kissaeläimiä.Se on sillä vain sattumaa.Uskon että olin edellisessä elämässä mainecoon jonka jälkeen kävin kaikissa noiden eläinten kehossa ja sitten tän hetkiseen kehooni.Uskon myös että minulla on mainecoonin sielu ja päädyin vahingossa näiden eläinten kehoon.Minulla olisi yksi kysymys.Miten minun kannattaa kertoa perheelleni että olen therian?Olen monta kertaa yrittänyt kertoa siitä mutta en uskaltanutkaan kertoa siitä.Suurin syy siihen on se että kerran äitini sanoi että on todella tyhmää uskoa että itsellään on eläimen sielu kun sai selville että therianeita on olemassa ja viime kesänä isovelini näytti videoita joissa oli quadrobicseja tekeviä ihmisiä eläinmaskeissa ja niilä oli hännät ja hän sanoi saman,mutta hän nauroi niille!Isäni ei ole kertonut vielä mielipidettään vielä therianeista ja olen siitä onnellinen.Mietin joka yö,että mitäköhän mieltä äitini on.Hänestä en silti ole varma että mitä mieltä hän nyt on therianeista,vaikka se saattaa kuulostaa oudolta.Haluaisin että he tietäisi siitä,mutta en pysty kertomaan siitä.Mikä siis olisi hyvä tapa kertoa siitä.Ai niin,vielä kaksi asiaa.Eli miten se kannattaa kertoa?Olen myöskin jättänyt jonnekin joitain juttuja joista perheeni voisi epäilä että olen therian,kuten piirtämällä paperin palaseen therianmerkin ja laittanut sen piiloon,ja tiedän että se kuulostaa todella oudolta myös.Sen lisäksi vielä toinen asia.Haluaisin liittyä mielelläni whatsapp therian kanavaan.olisiko joilakin täälä sellainen?Haluaisin liittyä.

-yksi therian

• Anonyymi

Mulla on ihan sama ongelma! Äidin mielestä on noloa julkisesti alkaa hyppimään neljällä jalalla ja äänellä kuin albiino susi. Mutta omasta mielestäni se on vapauttavaa. En voi sanoa että se koko ajan on kivaa, mutta kaikkeen tottuu. En halua tehdä kauheata numeroa siitä että olen therian joten en käytä muuta kuin maskia.

• Anonyymi

Mulla on kanava

Sen nimi on........

therian🍃🐾🐱✨pazz

Voin lähettää kohta linkin

• Anonyymi

Jos muistatte edellisen elämänne eläimenä, on tämä nykyinen ensimmäinen ihmisenä. Eli synnyitte ihmiseksi koska saavutitte värähtelytasoissa ylemmän tason. Kuvittelemalla elämäänne eläimenä olette menossa kehityksessä taakse päin. Eli sen sijaan että juhlistaisitte pääsyänne korkeamman elämänmuodon ruumiiseen, haluatte palata takaisin eläimen tasolle. Eikö olisi järkevämpää juhlistaa saavutusta syntyä ihmiseksi ja kehittyä ihmisenä autenttisempaan suuntaan? Näin pääsisitte sielujen hierarkiassa ylemmäksi ja jossakin elämässänne synnytte ihmistä korkeampana elämänmuotona harmoniseen yhteiskuntaan missä ei ole sotia, nälänhätää yms. ihmiskunnan kärsimyksiä. Eläimenä eläminen se vasta raadollista onkin: pitää olla jatkuvasti kortisolitasot tapissa valppaana eikä ikinä tiedä koska elämä päättyy.

• Anonyymi

Moikkelis! Mäkin oon therian ja mun theriotype on kettu. Oon myös 10-14 ja asun Pirkkalassa!! siis mikä sattuma :O ois kiva saada muita therian kavereita, koska itsellä ei ole juurikaan ketään.

• Anonyymi

Mä oon bubble wolf oon 11v asun Turussa mun theriohypet on orava ja susi.

• Anonyymi

Moi oon 11.v asun Turussa mä oon susi therian ois kiva saada therian kaverei.

• Anonyymi

Lähetin vahinhos kaks kertaa😳

• Anonyymi

Katooko kukaan enään näitä keskusteluja?😅

• Anonyymi

Kyllä vaan katsoo, terv. SuPo
        Sekä tietenkin Suomen Mielenterveysliitto Ry.

• Anonyymi

Mää katon nää keskustelut joka päivä.

• Anonyymi

Katson!

• Anonyymi

Mua on myös kiusattu koulussa ja mul menee kohta moti siihen kiusaamiseen niin mä sanon kohta et en oo enään therian mut silti mä oon koska sitä ei voi lopettaa.
      Oon 11.v tyttö ja haluisin lisää therian kavereita .
      Asun Kangasalla.

• Anonyymi

Terveisin Tuisku

• Anonyymi

Päevee!
      Mie oon 58v. miehenpökiö Kuusamon Mehtäperältä. Ja saeraseläkkeellä nytten kun mäni polovi nuissa mehtätöessä. Nii, jotta mie oon semmonen teriaani ku Valakyyri !
      Voatteena mulla on vaen iso, valakonen lakana, muuta mie en piä peälläni. Sen lakanan kanssa mie liehun ja tanssoon polokkaa pihamoalla, miun akka ei siitä oekeen tykkee, sano jot hullun touhua on. Mutta en mie hullu oo, joku kuukaus sitte kävin kunnanleäkäri puhheela, kun sitä polovea särki niin kysyin siltä leäkäriltä jotta en kait minä hullu oo, kun terijaanihan mie oon. Kaevoin oikeen sen teriiani-lakanan repusta ja näätin sitä leäkärille. Se leäkär mäni voan ihan punakseks ja piti kummallista eäntä, juoksipa joutuin poikkeen sieltä huoneestaan. Ihime poeka..
      No ku miun eukko on kanssa saeraseläkkeellä, oon puhunna sillekki että ruppee siekin teriaaniksi, aekas kuluks. Oesit vaekka ukko-Mehto, että jos oikein näläkä tulis niin saisin siusta hyvän mehtopaestin..heh.. No leikkiähän minä eukolle, silläkeinon.
      Eipä mulla tässä muuta, terviisejä vuan kaekille terijaaneille !

• Anonyymi

Olen 12.v therian Salosta. Thereotypeni on albiino susi. Ja minä sekä paras ystäväni aloimme tekemään, (therian ilmiöstä tietämättöminä) muuten vaan välkällä leikittiin eläimiä. Sitten tossa viitos luokalla tuli tuo therian sana tietoon ja oli se aika selkeä peli että olen aito. Ja kiusaamista on ollut aika paljon sillä emme voi vapaasti äännellä vaikka ihan pakottaa.

• Anonyymi

Olen albiino susi, tiedän olevani erilainen. Ja taistelen sen takia hengestäni joka sekunti
        Olen naaras
        Ihmisenä 12.v

• Anonyymi

Katsooko tätä enää kukaan? T: albiino susi

• Anonyymi

Juu katon!

• Anonyymi

Voitteko tilata mun you tube kanavan löydätte sen hakusanalla jukka paananen1234 ei oo siis pakko. Oon therian 11.v tyttö asun Kangasalla.

• Anonyymi

Mun you tube kanavan nimi on nykyään tuisku_on_the_therian.

• Anonyymi

Moi oon 11 v therian mun theriotype on punakettu ja Asun seinäjoella oon myös otherhead ja mun heart type on kultainennoutaja :3 ois kiva tutustuu muihin therianeihin seinäjoelta

• Anonyymi

Olen 13v therian ja minäkin haluaisin muita therian kavereita/minun kaltaisiani. Mun theriotypeni on susi

• Anonyymi

Mä asun lahdessa……… unohdin kertoo😮‍💨

• Anonyymi

Okei asutko siis oikeasti Lahdessa nähdäänkö siellä perhe puistossa joskus. Ihanaa kun asuu muitakin therianeja Lahdessa. Vai Leo leikki maassa saat valita♥️♥️♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei asutko siis oikeasti Lahdessa nähdäänkö siellä perhe puistossa joskus. Ihanaa kun asuu muitakin therianeja Lahdessa. Vai Leo leikki maassa saat valita♥️♥️♥️

Mä unohdin kertoo että olen susi therian

• Anonyymi

Oon 11v susi otherlink. Haittaako jos oon tääl? Kattokaa therian wikist mikä on otherlink jos ette tiiä. Asun pohjoislapissa.

• Anonyymi

Haluaisin tutustu kehen vaan therianiin mut oon vasta 9. haittaako se? Asun lahdessa ja voisin tavata muita therianeja vaikka perhe puistossa. Jos on muita Lahdessa asuvia therianeja........mä toivon että on. Nähdään sitten siellä

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2817
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      42
      2815
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2598
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      1654
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      884
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      99
      681
    Aihe