takaraja meille.
Muista A mies 20.7.
42
623
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa hienolta.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Mutta, minä vuonna? Hmm? 🤔
- Anonyymi
Elämää ei oikein voi suunnitella pitkille aikaväleille.
- Anonyymi
Vaatimukset toista kohtaan tuolla tavalla ei ole rakkautta. Aiheuttaa painetta, riittämättömyyttä ja negatiivisuutta. Rakkaus on vapaaehtoista eikä vaadi toiselta mitään. Sinuna en odottelisi vaan keskity itseesi.
- Anonyymi
Miksi sitten
- Anonyymi
Muista sitten Antti
- Anonyymi
Mitä silloin tapahtuu 🦫
- Anonyymi
Jaaha!!
- Anonyymi
Jeps.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa jeps? Onko sinun pienessä maailmassasi pelkkiä elinpiiristäsi löytyviä luonnollisia tosielämän eri henkilöitä, joista näissä ätmin kirjainbingoissa puhutaan? Miten nämä päähänpistoihisi liittyvät henkilöt, ovatko hekin mielestäsi täällä jatkuvasti vuorovaikuttamassa?
- Anonyymi
Muistan rakkaani. Se on jo kuin ihanan lempseä kesäpäivä, kun luoksesi purjehdin, kysyen suoraan ja kursailematta: Oliko se päivä 20.7.?
- Anonyymi
Sopivasti päivää ennen Jennin juhlapäivää.
- Anonyymi
Onko tämä Jenni sinulle joku erityinen
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä Jenni sinulle joku erityinen
en tiedä onko hän joku trolli 🤔 tuskinpa kukaan minua kaipaa 😥 kaikki vaa kiusaa aina täällä ja irl 😢😪 parempi vaan kuolla pois 😭😴💔🤍
- Anonyymi
Ei kuule kiinnosta
- Anonyymi
Esitätkö sä obsessiosi takia nyt ns jotain a-miestä tässä miehen aloituksessa, että torppaisit pakkomielteenkohteesi etenemisen? En tarkoita sitä, että olisit edes tunnistavinas mitään a-miestä, vaan sama fiksaatio koskee kaikkea🤦♀️
- Anonyymi
Vastaa nyt Antti
- Anonyymi
Aloitus ei ole tältä joka huutelee Anttinsa perään!
- Anonyymi
Meillä on takaraja Antti
- Anonyymi
Takaraja kuullostaa menevän liian pitkälle. Minähän olen tuolloin todennäköisesti palanut ja paljon nesteitä kesän tiimoilta on jo kulunut. Sopivampaa on kevään kynnyksellä, kun kaikki kunnolla avautuu, ja on luontevaa kävellä käsi kädessä, toisiamme lämmittäen, nauttien kevään toivon väreistä.
- Anonyymi
Jos tämä on kosinnan takaraja, niin olisihan se yllättävää ja vauhdikasta!
- Anonyymi
Tämäkin Antti on samassa huushollissa kirjoittajan kanssa. Miksi vastaa heti takaisin.
- Anonyymi
Ajatteletko mielikuvituksessasi elävä miespuolinen aloittaja, että ihmiset seuraa ajatuksenjuoksuasi ns saumattomasti? Mikäli näin, niin päässä fiiraa
- Anonyymi
Toki. Olen ryyppäämässä isseäin ennenaikaiseen hautaan.
Aamuyöllä ma.4.3 2024 mun piti kontata vähissä yökuteissa peräkärryn alle hakeen vajaata koskispulloa.
Varmaan tapahtus ihme; jalojuoma vapautti önerciää niin paljon, että lopetin nauttimisen yhteen kahvikubelliseen.
Nyt jaksankin haukkua heit, jotka nauttivat juoman het niiltä istuimilta. mitä ihmettä täällä tapahtuu 🤣
- Anonyymi
Aika hullua meininkiä. Sivusta
- Anonyymi
Kolmen vuorokauden siirtymäajalla jouluun olisi tasan viisi kuukautta. Tai kirkas lasikatto.
- Anonyymi
Hei yks Antti. Ei multa. Jaksan kyllä odottaa vuosia.
- Anonyymi
Minä en odota. Parempiakin saa. Sellaisia jotka osaavat keskustella mistä vaan asioista. Tämä Antti ei osaa mitään.
- Anonyymi
Ei multa tämä. Toiminnan aika.
- Anonyymi
Onko näin..?
- Anonyymi
Kuinka kauan pitää vielä oottaa haluun Niinku Nyt hyppää sylkkyy….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näin..?
Hyvinkin!
- Anonyymi
Tottakai muistan rakas Rnainen,
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
R,syntymäpäivä😄
- Anonyymi
Ei hemmetti, ei pitäis tulla palstaa lukemaan, miten mä taas päädyin tänne? Ja keskelle kytevää noottikriisiä.. 😂
Yleisökysymyksenä tiedustelen, että mikä se semmonen takaraja on? Parasta ennen -päiväyksetkin on lopultakin vaan suosituksia, joten sehän on ihan omasta seikkailunhalusta kiinni, että mitä uskaltaa kokeilla ja koska.
Muistelen jotenkin että pesäpallossakin olisi joku takaraja, ja ne jotka eivät osaa mitään, paimennetaan sinne kentän takalaidalle päivystämään silmät sirrillään ja räpylä käpälässä. Leppoisaa hommaa, kesällä ainakin, eipä siinä kovin montaa palloa ole kerralla ilmassa. Ja sitten kun väistämättä aika käy pitkäksi, voi aina hipsiä sen takarajan yli varjoisaan metsänpeittoon.
t.R - Anonyymi
Eikö A ymmärrä muuten kosia?
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18297594
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949