Muista A mies 20.7.

Anonyymi-ap

takaraja meille.

42

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa hienolta.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Mutta, minä vuonna? Hmm? 🤔

    • Anonyymi

      Elämää ei oikein voi suunnitella pitkille aikaväleille.

    • Anonyymi

      Vaatimukset toista kohtaan tuolla tavalla ei ole rakkautta. Aiheuttaa painetta, riittämättömyyttä ja negatiivisuutta. Rakkaus on vapaaehtoista eikä vaadi toiselta mitään. Sinuna en odottelisi vaan keskity itseesi.

      • Anonyymi

        Miksi sitten


    • Anonyymi

      Muista sitten Antti

    • Anonyymi

      Mitä silloin tapahtuu 🦫

      • Anonyymi

        Jaaha!!


    • Anonyymi

      Jeps.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa jeps? Onko sinun pienessä maailmassasi pelkkiä elinpiiristäsi löytyviä luonnollisia tosielämän eri henkilöitä, joista näissä ätmin kirjainbingoissa puhutaan? Miten nämä päähänpistoihisi liittyvät henkilöt, ovatko hekin mielestäsi täällä jatkuvasti vuorovaikuttamassa?


    • Anonyymi

      Muistan rakkaani. Se on jo kuin ihanan lempseä kesäpäivä, kun luoksesi purjehdin, kysyen suoraan ja kursailematta: Oliko se päivä 20.7.?

    • Anonyymi

      Sopivasti päivää ennen Jennin juhlapäivää.

      • Anonyymi

        Onko tämä Jenni sinulle joku erityinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä Jenni sinulle joku erityinen

        en tiedä onko hän joku trolli 🤔 tuskinpa kukaan minua kaipaa 😥 kaikki vaa kiusaa aina täällä ja irl 😢😪 parempi vaan kuolla pois 😭😴💔🤍


    • Anonyymi

      Ei kuule kiinnosta

      • Anonyymi

        Esitätkö sä obsessiosi takia nyt ns jotain a-miestä tässä miehen aloituksessa, että torppaisit pakkomielteenkohteesi etenemisen? En tarkoita sitä, että olisit edes tunnistavinas mitään a-miestä, vaan sama fiksaatio koskee kaikkea🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Vastaa nyt Antti

      • Anonyymi

        Aloitus ei ole tältä joka huutelee Anttinsa perään!


    • Anonyymi

      Meillä on takaraja Antti

    • Anonyymi

      Takaraja kuullostaa menevän liian pitkälle. Minähän olen tuolloin todennäköisesti palanut ja paljon nesteitä kesän tiimoilta on jo kulunut. Sopivampaa on kevään kynnyksellä, kun kaikki kunnolla avautuu, ja on luontevaa kävellä käsi kädessä, toisiamme lämmittäen, nauttien kevään toivon väreistä.

    • Anonyymi

      Jos tämä on kosinnan takaraja, niin olisihan se yllättävää ja vauhdikasta!

    • Anonyymi

      Tämäkin Antti on samassa huushollissa kirjoittajan kanssa. Miksi vastaa heti takaisin.

      • Anonyymi

        Ajatteletko mielikuvituksessasi elävä miespuolinen aloittaja, että ihmiset seuraa ajatuksenjuoksuasi ns saumattomasti? Mikäli näin, niin päässä fiiraa


    • Anonyymi

      Toki. Olen ryyppäämässä isseäin ennenaikaiseen hautaan.
      Aamuyöllä ma.4.3 2024 mun piti kontata vähissä yökuteissa peräkärryn alle hakeen vajaata koskispulloa.

      Varmaan tapahtus ihme; jalojuoma vapautti önerciää niin paljon, että lopetin nauttimisen yhteen kahvikubelliseen.

      Nyt jaksankin haukkua heit, jotka nauttivat juoman het niiltä istuimilta.

    • mitä ihmettä täällä tapahtuu 🤣

    • Anonyymi

      Aika hullua meininkiä. Sivusta

    • Anonyymi

      Kolmen vuorokauden siirtymäajalla jouluun olisi tasan viisi kuukautta. Tai kirkas lasikatto.

    • Anonyymi

      Hei yks Antti. Ei multa. Jaksan kyllä odottaa vuosia.

      • Anonyymi

        Minä en odota. Parempiakin saa. Sellaisia jotka osaavat keskustella mistä vaan asioista. Tämä Antti ei osaa mitään.


    • Anonyymi

      Ei multa tämä. Toiminnan aika.

      • Anonyymi

        Onko näin..?


      • Anonyymi

        Kuinka kauan pitää vielä oottaa haluun Niinku Nyt hyppää sylkkyy….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko näin..?

        Hyvinkin!


    • Anonyymi

      Tottakai muistan rakas Rnainen,

      • Hei, kiva kuulla että sullaki on jku kaivattu 😉 🥰💖


      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      R,syntymäpäivä😄

    • Anonyymi

      Ei hemmetti, ei pitäis tulla palstaa lukemaan, miten mä taas päädyin tänne? Ja keskelle kytevää noottikriisiä.. 😂

      Yleisökysymyksenä tiedustelen, että mikä se semmonen takaraja on? Parasta ennen -päiväyksetkin on lopultakin vaan suosituksia, joten sehän on ihan omasta seikkailunhalusta kiinni, että mitä uskaltaa kokeilla ja koska.

      Muistelen jotenkin että pesäpallossakin olisi joku takaraja, ja ne jotka eivät osaa mitään, paimennetaan sinne kentän takalaidalle päivystämään silmät sirrillään ja räpylä käpälässä. Leppoisaa hommaa, kesällä ainakin, eipä siinä kovin montaa palloa ole kerralla ilmassa. Ja sitten kun väistämättä aika käy pitkäksi, voi aina hipsiä sen takarajan yli varjoisaan metsänpeittoon.

      t.R

    • Anonyymi

      Eikö A ymmärrä muuten kosia?

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😋 K­­­u­­­u­m­­a­­­t­­ ­t­­­y­t­­ö­­t­­ ­­­o­­d­­o­t­­t­­a­­­v­­­­­a­­t­­­ ­­­s­­­i­­­n­­­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18297594

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe