Muista A mies 20.7.

Anonyymi-ap

takaraja meille.

42

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa hienolta.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Mutta, minä vuonna? Hmm? 🤔

    • Anonyymi

      Elämää ei oikein voi suunnitella pitkille aikaväleille.

    • Anonyymi

      Vaatimukset toista kohtaan tuolla tavalla ei ole rakkautta. Aiheuttaa painetta, riittämättömyyttä ja negatiivisuutta. Rakkaus on vapaaehtoista eikä vaadi toiselta mitään. Sinuna en odottelisi vaan keskity itseesi.

      • Anonyymi

        Miksi sitten


    • Anonyymi

      Muista sitten Antti

    • Anonyymi

      Mitä silloin tapahtuu 🦫

      • Anonyymi

        Jaaha!!


    • Anonyymi

      Jeps.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa jeps? Onko sinun pienessä maailmassasi pelkkiä elinpiiristäsi löytyviä luonnollisia tosielämän eri henkilöitä, joista näissä ätmin kirjainbingoissa puhutaan? Miten nämä päähänpistoihisi liittyvät henkilöt, ovatko hekin mielestäsi täällä jatkuvasti vuorovaikuttamassa?


    • Anonyymi

      Muistan rakkaani. Se on jo kuin ihanan lempseä kesäpäivä, kun luoksesi purjehdin, kysyen suoraan ja kursailematta: Oliko se päivä 20.7.?

    • Anonyymi

      Sopivasti päivää ennen Jennin juhlapäivää.

      • Anonyymi

        Onko tämä Jenni sinulle joku erityinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä Jenni sinulle joku erityinen

        en tiedä onko hän joku trolli 🤔 tuskinpa kukaan minua kaipaa 😥 kaikki vaa kiusaa aina täällä ja irl 😢😪 parempi vaan kuolla pois 😭😴💔🤍


    • Anonyymi

      Ei kuule kiinnosta

      • Anonyymi

        Esitätkö sä obsessiosi takia nyt ns jotain a-miestä tässä miehen aloituksessa, että torppaisit pakkomielteenkohteesi etenemisen? En tarkoita sitä, että olisit edes tunnistavinas mitään a-miestä, vaan sama fiksaatio koskee kaikkea🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Vastaa nyt Antti

      • Anonyymi

        Aloitus ei ole tältä joka huutelee Anttinsa perään!


    • Anonyymi

      Meillä on takaraja Antti

    • Anonyymi

      Takaraja kuullostaa menevän liian pitkälle. Minähän olen tuolloin todennäköisesti palanut ja paljon nesteitä kesän tiimoilta on jo kulunut. Sopivampaa on kevään kynnyksellä, kun kaikki kunnolla avautuu, ja on luontevaa kävellä käsi kädessä, toisiamme lämmittäen, nauttien kevään toivon väreistä.

    • Anonyymi

      Jos tämä on kosinnan takaraja, niin olisihan se yllättävää ja vauhdikasta!

    • Anonyymi

      Tämäkin Antti on samassa huushollissa kirjoittajan kanssa. Miksi vastaa heti takaisin.

      • Anonyymi

        Ajatteletko mielikuvituksessasi elävä miespuolinen aloittaja, että ihmiset seuraa ajatuksenjuoksuasi ns saumattomasti? Mikäli näin, niin päässä fiiraa


    • Anonyymi

      Toki. Olen ryyppäämässä isseäin ennenaikaiseen hautaan.
      Aamuyöllä ma.4.3 2024 mun piti kontata vähissä yökuteissa peräkärryn alle hakeen vajaata koskispulloa.

      Varmaan tapahtus ihme; jalojuoma vapautti önerciää niin paljon, että lopetin nauttimisen yhteen kahvikubelliseen.

      Nyt jaksankin haukkua heit, jotka nauttivat juoman het niiltä istuimilta.

    • mitä ihmettä täällä tapahtuu 🤣

    • Anonyymi

      Aika hullua meininkiä. Sivusta

    • Anonyymi

      Kolmen vuorokauden siirtymäajalla jouluun olisi tasan viisi kuukautta. Tai kirkas lasikatto.

    • Anonyymi

      Hei yks Antti. Ei multa. Jaksan kyllä odottaa vuosia.

      • Anonyymi

        Minä en odota. Parempiakin saa. Sellaisia jotka osaavat keskustella mistä vaan asioista. Tämä Antti ei osaa mitään.


    • Anonyymi

      Ei multa tämä. Toiminnan aika.

      • Anonyymi

        Onko näin..?


      • Anonyymi

        Kuinka kauan pitää vielä oottaa haluun Niinku Nyt hyppää sylkkyy….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko näin..?

        Hyvinkin!


    • Anonyymi

      Tottakai muistan rakas Rnainen,

      • Hei, kiva kuulla että sullaki on jku kaivattu 😉 🥰💖


      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      R,syntymäpäivä😄

    • Anonyymi

      Ei hemmetti, ei pitäis tulla palstaa lukemaan, miten mä taas päädyin tänne? Ja keskelle kytevää noottikriisiä.. 😂

      Yleisökysymyksenä tiedustelen, että mikä se semmonen takaraja on? Parasta ennen -päiväyksetkin on lopultakin vaan suosituksia, joten sehän on ihan omasta seikkailunhalusta kiinni, että mitä uskaltaa kokeilla ja koska.

      Muistelen jotenkin että pesäpallossakin olisi joku takaraja, ja ne jotka eivät osaa mitään, paimennetaan sinne kentän takalaidalle päivystämään silmät sirrillään ja räpylä käpälässä. Leppoisaa hommaa, kesällä ainakin, eipä siinä kovin montaa palloa ole kerralla ilmassa. Ja sitten kun väistämättä aika käy pitkäksi, voi aina hipsiä sen takarajan yli varjoisaan metsänpeittoon.

      t.R

    • Anonyymi

      Eikö A ymmärrä muuten kosia?

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😋 K­­­u­­­u­m­­a­­­t­­ ­t­­­y­t­­ö­­t­­ ­­­o­­d­­o­t­­t­­a­­­v­­­­­a­­t­­­ ­­­s­­­i­­­n­­­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18297594

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe