Tunnistaako kukaan?

Anonyymi-ap

yli 55, naimisissa, mies
yli 40 nainen, thai 18 vuotta naimisissa.
Eläkkeellle entinen armeijan kapiainen,
Asuin tikkakoskella, nyt asun pääosin Hua hinissä, asunto bangkokissa, olen suomessa käynyt viimeeksi viisi vuotta sitten. Olen asunut myös ranskassa ja yhdysvalloissa. Olen Hua Hiniin kotiutunut hyvin.
Musiikki, tietoteknikka, lukeminen, kukkien kasvatus, pidän uimarannoista, jos on hyvä sellainen, sukeltelen joskus, nyt on harvemmin... Ajelen paljon autolla ja moottoripyörällä, viihdyn täällä netissä että pysyy suomenkieli kondisessa... en juurikaan viihdy suomaisyhteisöissä,
Onnea sinulle tänne, älä ota paikkaa turhan vakavasti, en minäkään...

25

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno ura harvalla on, mitens aamupuuro, ja kungit ja puut.

    • Anonyymi

      Sukeltaja pasanen.

      • Anonyymi

        Oletko saanut jo aamupuurosi... minä sain.


      • Anonyymi

        Ei pysty sukeltamaan, ihra on kevyempää kuin vesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pysty sukeltamaan, ihra on kevyempää kuin vesi

        Suomessa ikäisistäni on yli puolet ylipainoisia miten sinä, saitko jo aamupuuron, miten nuo puu ja kung asiat on tänään sinulla hallinnassa.


    • Anonyymi

      Pasanen on ollut samanlainen valehtelija jo 2015. Aloitus on hänen kirjoittamansa vuodelta 2015. Niinhän se vaimonsa kuulema sanoi että Pasanen on kuin Kansan Uutiset, kannetaan joka aamu kotiin ja alkaa heti valehtelemaan.

      Litteroidaan tuo todenmukaiseksi:

      "Ajelen paljon" - En koskaan, vaimo ajaa.

      "Sukeltelen" - En koskaan, liian kallista ja pelottavaa.

      "Uimarannoista pidän" - Joo etänä.

      "Luen paljon" - Jos osaisin lukea tai ymmärtäisin lukemaani.

      "Armeijan entinen kapiainen" - En päässyt edes viestimieheksi.

      "En viihdy suomalaisyhteisöissä" - En viihdy missään yhteisöissä.

      "Asunto Bangkokissa" - Minulla ei ole asuntoa missään.

      "Olen kotiutunut Hua Hiniin hyvin" - Totta, olen aina huoneessani netissä.

      "Olen asunut myös ranskassa ja Yhdysvalloissa" - Unelmissani.

      "Harrastan kukkien kasvatusta" - Aidan välistä rönsyää kukka jota valokuvaan rihkamakaupan kopiokameralla.

      Mutta propsit tulee siitä että oma ja vaimon ikä oli oikein, mutta avioliittovuodet 2015 oli 15 vuotta, jota ajanjaksoa kesti useita vuosia kun avioliittovuodet lakkasi lisääntymästä. Satusedän syntyhistoria ja tuo majuri hän olisi vieläkin ilman pikku vahinkoa.

      • Anonyymi

        No miten se aamiaspuuro, joko sait sitä, mutta hienoa kun kerrot mielipiteesi, mutta miksi, oletko yksinäinen ja sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten se aamiaspuuro, joko sait sitä, mutta hienoa kun kerrot mielipiteesi, mutta miksi, oletko yksinäinen ja sairas.

        Hoitokodissa on hyvä masua.


    • Anonyymi

      Onko pasasella moottoripyörä?

    • Anonyymi

      On, HD kuten vaimollakin. Vaimo on "kitaranmuotoinen" - basso kitaran.

    • Anonyymi

      "Suomessa ikäisistäni on yli puolet ylipainoisia" sanoo Pasasen akan poika. Aivan totta, mutta ylipainoa on monenlaista.
      Lievä ylipaino
      Merkittävä ylipaino
      Vaikea ylipaino
      Sairaalloinen ylipaino

      Sairaalloisen ylipainoisia on vain vähän, johon ryhmään kuulut.

      • Anonyymi

        Kiitos taas kun kerrot painoindeksini on 33 ja sairaaloinen ylipaino on 40 noin suunnilleen, poju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos taas kun kerrot painoindeksini on 33 ja sairaaloinen ylipaino on 40 noin suunnilleen, poju.

        Kuvissasi on noin 184 senttinen ja 137 kiloinen mies jolloin painoindeksisi on 40,5.
        Myös vaikeasti ylipainoisia on aika vähän ylipainoisista. Katsoit painoindeksitaulukosta lukemat jotka alittaa sairaalloisen ylipainon. Mutta et katsonut että Tapsan kuva oli taas netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvissasi on noin 184 senttinen ja 137 kiloinen mies jolloin painoindeksisi on 40,5.
        Myös vaikeasti ylipainoisia on aika vähän ylipainoisista. Katsoit painoindeksitaulukosta lukemat jotka alittaa sairaalloisen ylipainon. Mutta et katsonut että Tapsan kuva oli taas netistä.

        Miksi minun pitäisi olla kiinnostunut Tapsan kuvista, olen 192 pitkä ja painan 128...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi olla kiinnostunut Tapsan kuvista, olen 192 pitkä ja painan 128...

        Koska olet kiinnostunut kaikkien muiden kuvista paitsi Tapsan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet kiinnostunut kaikkien muiden kuvista paitsi Tapsan.

        Mistä niin kuvittelet, olet hieman sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi olla kiinnostunut Tapsan kuvista, olen 192 pitkä ja painan 128...

        Ei enää lievästi obeesi ;-)


    • Anonyymi

      Mitä vittua jonkun kansalaisen pitäisi olla kiinnostunut jostakin eläkkeelle jääneestä kapiaisesta?

    • Anonyymi

      Pattayan poika on tunnistettu.

    • Anonyymi

      Pattayan poika on tunnistettu äsken.

    • Anonyymi

      Ei ole palstalla mitään eläkkeelle jäänyttä kapiaista. Aloitus on Hua Hinin numerosairaan syntyhistoriaa. Alkoi heti Thaimaahan päästyään elämään netissä ihan erilaista elämää kuin mitä todellisuus on. Tuot kapiaistarinaa keksijälisukkeella kuultiin neljä vuotta, kunne hölmöyksissään ukkeli mokasi ja kertoi kuka on.

      • Anonyymi

        Kiitos kun kerrot, eikö sinulla ole ollut vuosiin muuta tekemistä, kun levittää tuubaa, 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun kerrot, eikö sinulla ole ollut vuosiin muuta tekemistä, kun levittää tuubaa, 24/7.

        Mitä itse täällä teet 24/7?


    • Anonyymi

      Mitenkäs pasanen tämä kehumasi bangkokin asunto, onko vuokralla vai?

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      😋 K­­u­u­­m­­a­­t­­­ ­­­t­­y­­­t­ö­­­t­­­ ­­­o­d­­­o­­t­­t­a­v­­­­a­­t­ ­s­i­n­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18297654

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe