Asunnot siivoamatta, vikoja asunto täynnä, eivät korjaa virheitä ja juoksuttavat ihmisiä.
Viimeinen kerta Lumolta yhtään mitään.
Lumo - paskaa palvelua ja rahastusta
2
456
Vastaukset
- Anonyymi00003
Kyllä taitaa olla sama homma. Onneksi uusia vuokra asuntoja rakennetaan. Nää on rotanloukkuja.
- Anonyymi00004
33neliön vanhasta rottaluukusta rasvoineen muovi lattioilla ei tiskikoneita ikkunat ja ovet falskaa tuuli puhaltaa. Siihen sähköt ja siirrot vakuutukset ni 900 hipoo kulut jos vielä autotalli 50 missä varkaat juoksee tyhjentämässä gasot ja hajottaa auton. Lumo ei ota kantaa mutta ei laita kameroita avoimet ovet on hallliin. Vieraita autoja menee useita päivän aikana. Mielestäni tämä on rikollisuuden khetto. Kaikki vaan pitää sallia. Yhdellä asukkaalla voi olla vaikka 5 autopaikkaa tyhjänä. Mutta niitä ei saa vuokrata? Mikä monopoli tää o? Lumon vastaus
meitä kiinnostaa vain vuokran saaminen tilille sano jäbä puhelimessa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181