Missä viipyy tieto eläkkeestä (ja oluesta)?

Anonyymi-ap

Miten on mahdollista, että kehitysmaahan muuttanut latva-b-eläkeläinen ei tänään kerro saavansa eläkettä 1600 euroa kuussa? Ja oluen hinta! En enää edes muista, miten halpaa (ja huonoa) se on!

Kyllä oluen hinta pitää ilmoittaa vähintään joka toinen päivä! Kyllä jämpti on niin!

3

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toveri Pasanen on jo kertonut spuge-menneisyydestään. Siitä napsahti kova kunto ja lopulta deliriumin myötä lauma sivupersoonia, mutta myös minieläke.

    • Anonyymi

      Oikein hyvin muistit.. olet varmasti katsonut netistä? Eläkkeen tulo kestää 2 ja puoli arkipäivää. Eli huomenna on rahat Kambodzassa ABA pankin tilillä.

      Käy niitä katsomassa viikon kuluttua ja otan niitä mukaan tänne Vietnamiin dollareina.

      Muistatko kuinka paljon täällä maksaa parturi ... Kävin tänään ihan stylelistillä tuli komeat hiukset. . . Tytöt huomasi myös.

      Minä tuhosin tänään myös sen evoluutio teorian lopullisesti. Jätkä väitti että evoluutio on kestänyt miljoonia vuosia ... Vau... Menin rannalle katsomaan joskos sieltä pullahtaa kala kuivalle maalle. .

      Ei mitään... Jätkä väittää, että evoluutio on hidas ja tosi hidas. Minä yritin katsoa ihmisiä tarkasti tänään joskos näkyisi osalla vielä suomuja ja pyrstöjä ? Sehän olisikin villi maailma jos evoluutio kestää miljoonia vuosia olisi kanakoiria ja lammashevosia sun muuta. Tietysti olisi Vajakkeja ja ulkomuoto kertoisi kehitysvaiheen .. eli otsa 60 asteen kulmassa taaksepäin heti sierainten jälkeen.

      Mutta jos tämä on nyt evoluution huippu, niin eikö kyse olisi silloin luomisesta. Vielä mitä jos jätkä väittää, että evoluutiossa olioita ja esim. Suomalainen Syntyi ihan itsekseen ja kaikki evoluutiot vielä eri mantereille ilman kanta-isää, niin sehän olisi ihan puppua. Osa jopa syntyisi evoluutio mutaatiossa satojamiljoonia vuosia aikaisemmin, kuin toiset ja vielä eri kehitystahtia . . . Voisi maailma olla hauskan näköinen.

      • Anonyymi

        Kännissä voi olla aika eläimellistä menoa jos kehitys olisi vielä osalla kesken?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1163
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      820
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      819
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      794
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe