Lesken nimmari hätisteli yli-ikäisiä pois palstalta.
Hän on hallinnut palstaa jo kauan, lieneekö jo itsekin yli-ikäinen.
Siilikin on ollut hyvin kauan. En halua heitä pois. En missään nimessä.
Mutta miksi joitakin kohdellaan kuin jotain kummajaisia ja kytätään ikää.
Uskalsin vilkaista
14
469
Vastaukset
- Anonyymi
Nii-iin, kaipa näillä ryhmillä on kullakin oma teemansa. Mistäpä sen kukaan tietää, minkä ikäisiä kirjoittajat ovat, ovatko miehiä vai naisia tai mitä tahansa kun nimettömänä voi kirjoittaa. JOnkun vakikirjoittajan kyllä tunnistaa kun on samat jutut vuodesta toiseen ja ryhmästä toiseen...
Antaa kytätä ja kirjoitellaan mihin haluamme. Ei haukku haavaa tee vaikka ei kivalta tunnukaan.
Jotkut pyrkivät hallitsemaan palstaa pitämällä omia aloituksia päällimmäusenä.
Itse ihan ikäni puolesta kuulun tälle palstalle vielä kauan mutta minun mielestäni tervetuloa kaikki ikään katsomatta.- Anonyymi
Onhan täällä ollut muutama nimimerkki, jotka ovat takertuneet ikäkysymykseen, mutta siitä ei kannata liiemmin välittää. Minusta se on aivan turhaa nipottamista.
Minä kirjoitan aloituksiin, jotka minua kiinnostavat, olivatpa ne missä ikäluokassa tahansa.
Ylläpito ei ole estänyt toimintaani, joten jatkan entiseen malliin.
kylmätotuus - Anonyymi
Oikein hyvä, että yleensä joku tännekin viitsii tulla kirjoittelemaan.
Iästä viis. Aihehan se on joka kiinnostaa tai ei. Ei kirjoittajan ikä.- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
kylmätotuus Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
kylmätotuusOlen tullut 60 plus palstalle 2014.
Täytin silloin 60-vee.
Täytän kesällä 70-vee.
Silloin 60 plus on minulle historiaa- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Olen tullut 60 plus palstalle 2014.
Täytin silloin 60-vee.
Täytän kesällä 70-vee.
Silloin 60 plus on minulle historiaaSe on sinun valintasi.
Pysyyköhän tämä kommenttini, vai häviääköhän toisen kerran?
kylmätotuus Anonyymi kirjoitti:
Se on sinun valintasi.
Pysyyköhän tämä kommenttini, vai häviääköhän toisen kerran?
kylmätotuusAp kirjoitti, että olen yli-ikäinen tälle 60 plus palstalle.
Siksi laitoin faktat iästäni.
Ja olen ollut aina sitä mieltä, että nuo ypn ikäryhmitykset ovat oikein.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Olen tullut 60 plus palstalle 2014.
Täytin silloin 60-vee.
Täytän kesällä 70-vee.
Silloin 60 plus on minulle historiaaMiksi rajoitat itseäsi? Itse käyn kaikissa ikäryhmissä.
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ap kirjoitti, että olen yli-ikäinen tälle 60 plus palstalle.
Siksi laitoin faktat iästäni.
Ja olen ollut aina sitä mieltä, että nuo ypn ikäryhmitykset ovat oikein.Jokainen saa ajatella ikäryhmistä, kuten haluaa.
Minusta tuollainen ryhmittely on keinotekoista ja turhaa, koska monet asiat kiinnostavat sekä 60-että 80-vuotiaita. En näe mitään syytä estää heitä keskustelemasta keskenään.
Oikeassa elämässäkin eri-ikäiset ihmiset tekevät niin.
Olet monta kertaa kirjoittanut siitä, että usein unohdetaan vanhat ihmiset. Me 60-80-vuotiaat kuulumme tuohon ryhmään ja voimme tehdä osamme sen eteen, ettei kukaan täällä tunne jäävänsä yksin, vaan saa olla mukana keskusteluissa.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen saa ajatella ikäryhmistä, kuten haluaa.
Minusta tuollainen ryhmittely on keinotekoista ja turhaa, koska monet asiat kiinnostavat sekä 60-että 80-vuotiaita. En näe mitään syytä estää heitä keskustelemasta keskenään.
Oikeassa elämässäkin eri-ikäiset ihmiset tekevät niin.
Olet monta kertaa kirjoittanut siitä, että usein unohdetaan vanhat ihmiset. Me 60-80-vuotiaat kuulumme tuohon ryhmään ja voimme tehdä osamme sen eteen, ettei kukaan täällä tunne jäävänsä yksin, vaan saa olla mukana keskusteluissa.
kylmätotuusHyvä, avarakatseinen, kaunis kommentti. Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi rajoitat itseäsi? Itse käyn kaikissa ikäryhmissä.
Sama käyn kaikissa ryhmissä.Sinulta aloiten tekijä en kysy lupaa siihen saako käydä vai ei?
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen saa ajatella ikäryhmistä, kuten haluaa.
Minusta tuollainen ryhmittely on keinotekoista ja turhaa, koska monet asiat kiinnostavat sekä 60-että 80-vuotiaita. En näe mitään syytä estää heitä keskustelemasta keskenään.
Oikeassa elämässäkin eri-ikäiset ihmiset tekevät niin.
Olet monta kertaa kirjoittanut siitä, että usein unohdetaan vanhat ihmiset. Me 60-80-vuotiaat kuulumme tuohon ryhmään ja voimme tehdä osamme sen eteen, ettei kukaan täällä tunne jäävänsä yksin, vaan saa olla mukana keskusteluissa.
kylmätotuusJuuri näin. Jos viihtyy aiheiden parissa se ei ikää katso.
2lesken kirjoitti:
Ap kirjoitti, että olen yli-ikäinen tälle 60 plus palstalle.
Siksi laitoin faktat iästäni.
Ja olen ollut aina sitä mieltä, että nuo ypn ikäryhmitykset ovat oikein.No kuka niitä valvoo?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683