Uskalsin vilkaista

Anonyymi-ap

Lesken nimmari hätisteli yli-ikäisiä pois palstalta.
Hän on hallinnut palstaa jo kauan, lieneekö jo itsekin yli-ikäinen.
Siilikin on ollut hyvin kauan. En halua heitä pois. En missään nimessä.
Mutta miksi joitakin kohdellaan kuin jotain kummajaisia ja kytätään ikää.

14

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nii-iin, kaipa näillä ryhmillä on kullakin oma teemansa. Mistäpä sen kukaan tietää, minkä ikäisiä kirjoittajat ovat, ovatko miehiä vai naisia tai mitä tahansa kun nimettömänä voi kirjoittaa. JOnkun vakikirjoittajan kyllä tunnistaa kun on samat jutut vuodesta toiseen ja ryhmästä toiseen...

    • Antaa kytätä ja kirjoitellaan mihin haluamme. Ei haukku haavaa tee vaikka ei kivalta tunnukaan.

      Jotkut pyrkivät hallitsemaan palstaa pitämällä omia aloituksia päällimmäusenä.

      Itse ihan ikäni puolesta kuulun tälle palstalle vielä kauan mutta minun mielestäni tervetuloa kaikki ikään katsomatta.

    • Anonyymi

      Onhan täällä ollut muutama nimimerkki, jotka ovat takertuneet ikäkysymykseen, mutta siitä ei kannata liiemmin välittää. Minusta se on aivan turhaa nipottamista.

      Minä kirjoitan aloituksiin, jotka minua kiinnostavat, olivatpa ne missä ikäluokassa tahansa.
      Ylläpito ei ole estänyt toimintaani, joten jatkan entiseen malliin.

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      Oikein hyvä, että yleensä joku tännekin viitsii tulla kirjoittelemaan.
      Iästä viis. Aihehan se on joka kiinnostaa tai ei. Ei kirjoittajan ikä.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä.

        kylmätotuus

        Olen tullut 60 plus palstalle 2014.
        Täytin silloin 60-vee.

        Täytän kesällä 70-vee.

        Silloin 60 plus on minulle historiaa


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Olen tullut 60 plus palstalle 2014.
        Täytin silloin 60-vee.

        Täytän kesällä 70-vee.

        Silloin 60 plus on minulle historiaa

        Se on sinun valintasi.

        Pysyyköhän tämä kommenttini, vai häviääköhän toisen kerran?

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun valintasi.

        Pysyyköhän tämä kommenttini, vai häviääköhän toisen kerran?

        kylmätotuus

        Ap kirjoitti, että olen yli-ikäinen tälle 60 plus palstalle.

        Siksi laitoin faktat iästäni.

        Ja olen ollut aina sitä mieltä, että nuo ypn ikäryhmitykset ovat oikein.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Olen tullut 60 plus palstalle 2014.
        Täytin silloin 60-vee.

        Täytän kesällä 70-vee.

        Silloin 60 plus on minulle historiaa

        Miksi rajoitat itseäsi? Itse käyn kaikissa ikäryhmissä.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ap kirjoitti, että olen yli-ikäinen tälle 60 plus palstalle.

        Siksi laitoin faktat iästäni.

        Ja olen ollut aina sitä mieltä, että nuo ypn ikäryhmitykset ovat oikein.

        Jokainen saa ajatella ikäryhmistä, kuten haluaa.

        Minusta tuollainen ryhmittely on keinotekoista ja turhaa, koska monet asiat kiinnostavat sekä 60-että 80-vuotiaita. En näe mitään syytä estää heitä keskustelemasta keskenään.
        Oikeassa elämässäkin eri-ikäiset ihmiset tekevät niin.

        Olet monta kertaa kirjoittanut siitä, että usein unohdetaan vanhat ihmiset. Me 60-80-vuotiaat kuulumme tuohon ryhmään ja voimme tehdä osamme sen eteen, ettei kukaan täällä tunne jäävänsä yksin, vaan saa olla mukana keskusteluissa.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa ajatella ikäryhmistä, kuten haluaa.

        Minusta tuollainen ryhmittely on keinotekoista ja turhaa, koska monet asiat kiinnostavat sekä 60-että 80-vuotiaita. En näe mitään syytä estää heitä keskustelemasta keskenään.
        Oikeassa elämässäkin eri-ikäiset ihmiset tekevät niin.

        Olet monta kertaa kirjoittanut siitä, että usein unohdetaan vanhat ihmiset. Me 60-80-vuotiaat kuulumme tuohon ryhmään ja voimme tehdä osamme sen eteen, ettei kukaan täällä tunne jäävänsä yksin, vaan saa olla mukana keskusteluissa.

        kylmätotuus

        Hyvä, avarakatseinen, kaunis kommentti. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi rajoitat itseäsi? Itse käyn kaikissa ikäryhmissä.

        Sama käyn kaikissa ryhmissä.Sinulta aloiten tekijä en kysy lupaa siihen saako käydä vai ei?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa ajatella ikäryhmistä, kuten haluaa.

        Minusta tuollainen ryhmittely on keinotekoista ja turhaa, koska monet asiat kiinnostavat sekä 60-että 80-vuotiaita. En näe mitään syytä estää heitä keskustelemasta keskenään.
        Oikeassa elämässäkin eri-ikäiset ihmiset tekevät niin.

        Olet monta kertaa kirjoittanut siitä, että usein unohdetaan vanhat ihmiset. Me 60-80-vuotiaat kuulumme tuohon ryhmään ja voimme tehdä osamme sen eteen, ettei kukaan täällä tunne jäävänsä yksin, vaan saa olla mukana keskusteluissa.

        kylmätotuus

        Juuri näin. Jos viihtyy aiheiden parissa se ei ikää katso.


      • 2lesken kirjoitti:

        Ap kirjoitti, että olen yli-ikäinen tälle 60 plus palstalle.

        Siksi laitoin faktat iästäni.

        Ja olen ollut aina sitä mieltä, että nuo ypn ikäryhmitykset ovat oikein.

        No kuka niitä valvoo?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe