Uskalsin vilkaista

Anonyymi-ap

Lesken nimmari hätisteli yli-ikäisiä pois palstalta.
Hän on hallinnut palstaa jo kauan, lieneekö jo itsekin yli-ikäinen.
Siilikin on ollut hyvin kauan. En halua heitä pois. En missään nimessä.
Mutta miksi joitakin kohdellaan kuin jotain kummajaisia ja kytätään ikää.

15

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nii-iin, kaipa näillä ryhmillä on kullakin oma teemansa. Mistäpä sen kukaan tietää, minkä ikäisiä kirjoittajat ovat, ovatko miehiä vai naisia tai mitä tahansa kun nimettömänä voi kirjoittaa. JOnkun vakikirjoittajan kyllä tunnistaa kun on samat jutut vuodesta toiseen ja ryhmästä toiseen...

    • Antaa kytätä ja kirjoitellaan mihin haluamme. Ei haukku haavaa tee vaikka ei kivalta tunnukaan.

      Jotkut pyrkivät hallitsemaan palstaa pitämällä omia aloituksia päällimmäusenä.

      Itse ihan ikäni puolesta kuulun tälle palstalle vielä kauan mutta minun mielestäni tervetuloa kaikki ikään katsomatta.

    • Anonyymi

      Onhan täällä ollut muutama nimimerkki, jotka ovat takertuneet ikäkysymykseen, mutta siitä ei kannata liiemmin välittää. Minusta se on aivan turhaa nipottamista.

      Minä kirjoitan aloituksiin, jotka minua kiinnostavat, olivatpa ne missä ikäluokassa tahansa.
      Ylläpito ei ole estänyt toimintaani, joten jatkan entiseen malliin.

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      Oikein hyvä, että yleensä joku tännekin viitsii tulla kirjoittelemaan.
      Iästä viis. Aihehan se on joka kiinnostaa tai ei. Ei kirjoittajan ikä.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä.

        kylmätotuus

        Olen tullut 60 plus palstalle 2014.
        Täytin silloin 60-vee.

        Täytän kesällä 70-vee.

        Silloin 60 plus on minulle historiaa


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Olen tullut 60 plus palstalle 2014.
        Täytin silloin 60-vee.

        Täytän kesällä 70-vee.

        Silloin 60 plus on minulle historiaa

        Se on sinun valintasi.

        Pysyyköhän tämä kommenttini, vai häviääköhän toisen kerran?

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun valintasi.

        Pysyyköhän tämä kommenttini, vai häviääköhän toisen kerran?

        kylmätotuus

        Ap kirjoitti, että olen yli-ikäinen tälle 60 plus palstalle.

        Siksi laitoin faktat iästäni.

        Ja olen ollut aina sitä mieltä, että nuo ypn ikäryhmitykset ovat oikein.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Olen tullut 60 plus palstalle 2014.
        Täytin silloin 60-vee.

        Täytän kesällä 70-vee.

        Silloin 60 plus on minulle historiaa

        Miksi rajoitat itseäsi? Itse käyn kaikissa ikäryhmissä.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ap kirjoitti, että olen yli-ikäinen tälle 60 plus palstalle.

        Siksi laitoin faktat iästäni.

        Ja olen ollut aina sitä mieltä, että nuo ypn ikäryhmitykset ovat oikein.

        Jokainen saa ajatella ikäryhmistä, kuten haluaa.

        Minusta tuollainen ryhmittely on keinotekoista ja turhaa, koska monet asiat kiinnostavat sekä 60-että 80-vuotiaita. En näe mitään syytä estää heitä keskustelemasta keskenään.
        Oikeassa elämässäkin eri-ikäiset ihmiset tekevät niin.

        Olet monta kertaa kirjoittanut siitä, että usein unohdetaan vanhat ihmiset. Me 60-80-vuotiaat kuulumme tuohon ryhmään ja voimme tehdä osamme sen eteen, ettei kukaan täällä tunne jäävänsä yksin, vaan saa olla mukana keskusteluissa.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa ajatella ikäryhmistä, kuten haluaa.

        Minusta tuollainen ryhmittely on keinotekoista ja turhaa, koska monet asiat kiinnostavat sekä 60-että 80-vuotiaita. En näe mitään syytä estää heitä keskustelemasta keskenään.
        Oikeassa elämässäkin eri-ikäiset ihmiset tekevät niin.

        Olet monta kertaa kirjoittanut siitä, että usein unohdetaan vanhat ihmiset. Me 60-80-vuotiaat kuulumme tuohon ryhmään ja voimme tehdä osamme sen eteen, ettei kukaan täällä tunne jäävänsä yksin, vaan saa olla mukana keskusteluissa.

        kylmätotuus

        Hyvä, avarakatseinen, kaunis kommentti. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi rajoitat itseäsi? Itse käyn kaikissa ikäryhmissä.

        Sama käyn kaikissa ryhmissä.Sinulta aloiten tekijä en kysy lupaa siihen saako käydä vai ei?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa ajatella ikäryhmistä, kuten haluaa.

        Minusta tuollainen ryhmittely on keinotekoista ja turhaa, koska monet asiat kiinnostavat sekä 60-että 80-vuotiaita. En näe mitään syytä estää heitä keskustelemasta keskenään.
        Oikeassa elämässäkin eri-ikäiset ihmiset tekevät niin.

        Olet monta kertaa kirjoittanut siitä, että usein unohdetaan vanhat ihmiset. Me 60-80-vuotiaat kuulumme tuohon ryhmään ja voimme tehdä osamme sen eteen, ettei kukaan täällä tunne jäävänsä yksin, vaan saa olla mukana keskusteluissa.

        kylmätotuus

        Juuri näin. Jos viihtyy aiheiden parissa se ei ikää katso.


      • 2lesken kirjoitti:

        Ap kirjoitti, että olen yli-ikäinen tälle 60 plus palstalle.

        Siksi laitoin faktat iästäni.

        Ja olen ollut aina sitä mieltä, että nuo ypn ikäryhmitykset ovat oikein.

        No kuka niitä valvoo?


    • Anonyymi
      UUSI

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🍒 ­­­V­i­­­t­­t­­u­ ­­t­ä­­m­ä­­ ­k­u­­u­­m­a­­ ­­n­­­a­­­r­­t­t­­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      583
      4252
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3479
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      144
      3126
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2407
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2260
    6. 235
      1748
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1437
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1320
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1120
    Aihe