Uimahallissa,,

Anonyymi-ap

Harrastin kilpauintia yläkoulun aikaan. Pari tyttöä Oili ja Aurora olivat hyvin nättejä. Ville rakasti molempia. Tyttöjä tämä kiinnosti ja päättivät yllättää Villen. He olivat Villen luokalla, he halusivat myös kiusata Villeä. Tänään oli Villen vuoro jäädä treenien jälkeen siivoamaan hallin punttisali. Kaikki ryhmäläiset tekivät sitä vuorollaan ja saimme siitä vähän rahaa harrastusmaksujen pienentämiseksi. Poikien ryhmäpukkariin meni ovi suihkutiloista ja Ville kiiruhti siitä pukkariin lähteäkseen kotiin. Oili ja Aurora olivat jääneet odottelemaan poikien pukuhuoneen ovelle ja kun viimeinen kundi Villeä lukuunottamatta oli lähtenyt he livahtivat pukkariin sisään. Villen ilme oli näkemisen arvoinen, kun hän tuli ovesta ja näki tytöt istumassa hänen paikallaan. - Mitäs hittoa te täällä teette? Ville kysyi. Oili ei sanonut sanaakaan vaan käveli Villeä vastaan ja otti hänen kätensä käsiinsä ja suuteli tätä suulle. Silloin Aurora syöksyi nappaamaan Villen pyyhkeen pois tämän yltä. Ville säikähti ja vei kätensä peniksensä peitoksi. Tytöt katsoivat toisiaan ja asettuivat molemmat ovien eteen ja alkoivat riisuutua. He tunkivat vaatteensa ja Villen pyyhkeen pukukaappien sisään.Sitten Oili sanoi Villelle, että nyt sä näytät kumman kanssa haluat touhuta tai sit me tullaan molemmat sun kimppuun ja siitä on leikki kaukana. Ville nikotteli hieman ja ymmärsi, ettei voisi pienimpänä mitään kahdelle tytölle joihin oli rakastunut ja nyökkäsi Oilin suuntaan. Oili käveli Villen eteen ja nosti tämän kädet rinnoilleen ja sanoi. - Näitähän sä olet aina halunnut kosketella. Ville nyökkäsi yhä "järkyttyneenä". Oili sanoi: Nyt sä saat medän kanssa touhuta. Aurora kuvaa tästä muiston ei kai haittaa? Ville hämmentyi ja toden totta Auroralla oli kännykkä kädessään ja valosta päätellen Aurora oli kuvannut häntä jo jonkin aikaa.
-Okei Ville. Nyt laitetaan sut ihan alkuun kuvauskuntoon, Oili sanoi. Hänen rintansa painautuivat Villen kasvoja vasten. Oili ohjasi Villen istumaan penkille ja nosti tämän kädet ylös. Oili teippasi Villen kädet yhteen ja pujotti teipin pään pukkarin ovessa olevasta reiästä ja viimeisteli teippauksen nostaessaan Villen takaisin seisomaan. Aurora tuli myös lähemmäs ja antoi Villelle ilkikurisen lentosuukon. Tytöt löivät kädet yhteen ja nauroivat räkäisesti. Ville seisoi kädet sidottuina ja oli ihmeissään. Oili haki sheiverin ja geeliä toimitusta varten. Hän puristi geeliä Villen peniksen varteen reilusti ja kädellä levitti geelin myös hänen kiveksiinsä. - Nyt me trimmataan Ville vähän sun alapään karvoitusta, Oili hohotti. Hän piti toisella kädellä kiinni Villen peniksen päästä ja alkoi sheivaamaan Villen karvoja. Villen penis näytti aika isolta. Sanni parturoi varsin tottunein ottein Villeä ja sai ajeltua tältä kaiken karvoituksen. - Nyt me laitetaan vähän liukuvoidetta komistamaan sun uuttaa lookkias tytöt räkättivät. Villen penis oli täysin vailla karvoitusta. Oili tuli häneen kiinni ja alkoi kihnuttaa itseään Villeä vasten välillä antaen penikselle pieniä läpsäisyjä, jotka eivät tuntuneet mukavilta.
Auroran kamera kävi ja hän otti tilanteesta kaiken irti. - Mä kuvaan vähän vaan enkä laita sun naamaa tähän snäppiin lähtevään pätkään- ainakaan vielä.. - Kai sä Ville ymmärrät, että sä teet just kuten me sulle kohta sanotaan? Ville nyökkäsi ja ymmärsi nytten mikä oli tilanne.
Nyt Ville sulla oli elämäsi tilaisuus touhuta kahden mimmin kanssa. Samassa Oili alkoi puristella hänen liukuvoiteen liukastamia kiveksiään. Se tuntui Villestä toisaalta hyvältä, mutta Oili käytti voimaa niin paljon, että touhu myös hiukan sattui.
Aurora katsoi Villeä ja sanoi: - Sun pippelis näyttää oikeesti miehen kullilta. - Oletko sä koskaan ollut vielä mitenkään tyttöjen kanssa? Ville pudisti päätään. - Haluaisitko sä Ville työntyä sun mulkullas mun sisään, Oili kysyi puolihuolimattomasti. Ville sanoi -Toki. Mutta Ville oli liian korkealla työntyäkseen Oilin sisään. Tytöt irrottivat Villen "kahleet". Tytöt poistuivat suihkun ovesta ja totesivat menevänsä hetkeksi lämmittelemään saunaan. - Koita Ville pärjäillä hetki yksiksesi. Me tullaan kyllä kohta aloittamaan sun kanssas.
Muutaman hetken jälkeen tytöt palasivatkin ja Oili marssi tomerana Villen eteen, joka oli yhä paikallaan ja pyysi, että saisi nuolla tyttöjen pilluja. Aurora kuvasi tietenkin kaiken kännykällään ja hiveli nyt pilluaan hyvinkin keskittyneesti. - Meillä oli Ville kivat hetket saunan puolella ja tässä alkaa neitosten himotkin olla tyydytyksen tarpeessa, joten hyvä idea.
Luvan saatuaan Ville alkoi nuolemaan ensin Oilin pillua sitten Auroran. Lopetettuaan ( eli saatuaan molemmilta tytöiltä organismin) Aurora tarttui Villen vyötäisilleen ja piti Villeä paikoillaan ja Oili kiusasi terskaa ja Ville säpsähti. Oili alkoi runkkaamaan Villeä. Sitten Oili työnsi Villen mulkun pimpsaansa. Tämä tuntui molemmista ihanalta. Aurora sanoi että olisi nyt hänen vuoronsa. Kahden kieroksen jälkeen Ville oli lauennut molempien sisään. Ville keksi pyytää muutaman kaveri heidän kanssaan...

8

2733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ... Kun kaverit olivat tulleet sinne Oili ja Aurora hämmästyivät tulioista: Jimi (Villen kaveri), Liv (Villen entinen luokkalainen) ja Leevi (heidän luokkalainen). He päättivät valita panoparit: Jimi ja Liv, Oili ja Ville, Leevi ja Aurora. Välillä he vaihtoivat pareja. He sopivat tapaavansa jatkossa, kun on jonkun heistä vuoro jäädä siivoamaan.

    • Anonyymi

      Hae apua. Et ole terve.

    • Anonyymi

      Haista paska

    • Anonyymi

      Uimisesta tuli mieleeni, joskus teineinä olin yhden naispuolisen kaverini kanssa uimarannalla uimassa ja kikkailtiin siinä vähän kaikenlaista vedessä polskutellessa.
      Ihan viatonta yläasteikäisten pelleilyä se alunperin oli, mutta sain erektion kuitenkin, sen verran oli erinäisiä fyysisiä kontakteja ja ei tuo tyttökaverini ollut muutenkaan huonomman näköinen ja ikäisekseen aika hyvin kehittynyt.
      Vähän niin kuin jähmetyttiin sellaiseen jonkin asteiseen sylikkäin olevaan asentoon ja tämä tyttö tunnusteli mun seisovaa mulkkuani uikkareideni läpi.
      Vissiin kiihhottui itsekin sen verran, että veti bikiniensä haaraosan tieltä pois ja kietoutui lähemmäs mua, jotta sain työnnyttyä sisään.
      Ja hitto kun tuntui hyvältä, vaikka en meinannut aluksi saada sitä sisään, immenkalvo oli sen verran esteenä ja hän oli kuitenkin muutenkin varmaan senkin vuoksi hiton tiukka.
      Mutta sitten sain sen verran hollille, että sain kaluni kokonaan sisään hänen kiljaistessa samalla. Ei kyllä tarvinnut paljoakaan, kun multa tuli jo, mutta sainpahan pillua kuitenkin.

    • Anonyymi

      Meillä oli teineinä tapana vähän leikkiä poikien kustannuksella. Harrastimme kaverini Oilin kanssa uintia ihan kilpatasolla. Oilin tissit olivat aika isot jo yläkoulussa. Uimaseurallamme oli oma shoppi, jossa oli asuja ja varusteita myynnissä. Me uimaseuralaiset teimme paljon työvuoroja shopissa ja saimme näin hieman pienennettyä harrastusmaksujamme. Meillä oli siis mahdollisuus mennä shoppiin aukioloaikojen ulkopuolellakin. Shoppi sijaitsi vielä sopivasti uimahallin kellarikerroksessa eli sopivan syrjässä ja se mahdollisti meidän pikku touhuilut ;)
      Yhtenä iltana olimme saaneet houkuteltua shoppiin mukaamme uimakaverimme Villen. Olimme hehkuttaneet Villelle uintiasuja ja hän oli halukas tietysti katsomaan. Valitsimme Oilin kanssa Villelle Arenan uudet keltaiset uimahousut. Niissä oli lahkeet nilkkaan saakka, mutta keltainen väri ja ohut kangas paljastivat kyllä poikien mahdollisen pullotuksen koon hyvinkin selvästi. Ville meni sovituskoppiin housut mukanaan ja samaan aikaan Oili laittoi numeroa tai kahta liian pienet kolmiolappubiksut ylleen ja itse sovitin kokouikkaria, jonka leikkaus jätti aikalailla pakaraa näkyviin.
      Sovituskopin verho aukesi ja Ville huomasi meidänkin katselevan asujamme peileistä. Käännyimme Villen suuntaan ja housut todellakin imartelivat hänen urheilijavartaloaan. Kangas oli jotain aivan uutta ja liukasta ja se todentotta näytti katsojalle kullin koon ja sijainnin millintarkasti. Ville oli ihan fiiliksissä housuistaan, mutta kun Oili kääntyi Ville suuntaan, niin Villen leuka meinasi tippua lattiaan. Oilin tissit pursusivat bikinien yläosasta joka suuntaan. Hänen kovettuneet nänninsä näkyivät hyvin selvästi kankaan läpi. Ville ei saanut sanaa suustaan ja Oili tiesi, että nyt oli oikea hetki toimia. Hän sanoi minulle: -Olikohan näistä lappubiksuista yhtä kokoa isompaa ja samaan aikaan avasi bikinien yläosan narut niin että hänen rintansa heilahtivat ulos pikkuisista lapuista ja olivat siinä aivan Villen katseen alla. Ja aivan kuin se ei olisi ollut tarpeeksi niin Oili laski myös alaosansa lattialle ja katsoi minun suuntaani. Minulla oli jo kädessäni yhtä kokoa suurempi yläosa käsissäni ja autoin pukemaan sen Oilin ylle ja sovitusti puristin hänen tissejään takaapäin ja sanoin: -Miks vitussa mulle ei vois kasvaa myös tällaisia. Oili virnisti Villen suuntaan ja levitti jalkojaan samalla paljastaen vaalean karvoituksensa, kun veti alaosaakin ylleen...

    • Anonyymi

      ...Villen kulli seisoi aivan kovana ja oli kääntynyt villisti yläviistoon hänen keltaisissa uimahousuissaan. Oili otti tämän isommankin yläosan pois päältään, otti minua kädestä kiinni ja kävelytti minut Villen eteen ja sanaakaan sanomatta veti kokouikkarini lanteille paljastaen minun pienet, mutta pyöreähköt tissini ja sanoi suloisesti naureskellen: -Et sä Ville kyllä noilla voi kisoihin lähteä ainakaan jos Aurora ja mä ollaan maisemissa. Sun kullihan paistaa noissa katsomon yläriville asti. Ville repesi nauramaan eikä oikein tiennyt miten päin olisi ollut. Hänen kullinsa oli ahtaalla noissa kireissä uimahousuissa ja hän katseli ahnaasti Oilin isoja tissejä. Minun tissejäkin hän katseli, mutta Oilin olivat varmasti paremmat. Oili oli kuitenkin mimmi paikallaan ja hän tiesi tisseillään pyörittävänsä poikia ja miksei miehiäkin.
      -Hei Ville, sä oot nyt nähnyt meidän tissit niin nyt ois meidän vuoro nähdä sun vehkeet, vaikkei noi pöksyt jätäkään paljoo arvailujen varaan, Oili sanoi jopa vähän vaativaan sävyyn. Ennen kuin Ville ehti nikotella vastaan, Oili otti housun kauluksesta kiinni ja hitaasti laski housuja alemmas, kunnes Villen kulli ponnahti voimalla ylöspäin ja heilahti muutaman kerran. Ville seisoi jäykkänä eikä sanonut sanaakaan. Oili sen sijaan veti minua lähemmäs ja otti toisesta tissistäni hellästi kinni ja siveli nännilläni Villen tulipunaista terskaa. Ville huokaili ja nytkähteli kun Oili jatkoi kullin käsittelyä minun rinnoillani. Tunsin kuin sähköä olisi mennyt lävitseni ja tartuin varovasti Oilin rintoihin ja puristelin niitä kuvitellen ne omikseni. Villen terskasta nousi muutama tippa liukasta nestettä ja se sai nännin liikkeet tuntumaan vieläkin kiihottavammilta. Oili veti nyt toisenkin rintani lähemmäs ja hieroi Villen kivikovaa kullia molemmilla tisseilläni. Ville kysyi että miks me tehdään tämä. Oili vastasi että, koska vaan huvitti koklailla tutun ihmisen kanssa, ja jatkoi touhua.
      Oili toimi niin taitavasti, että ihmettelin mistä hän oikein oli temppunsa oppinut. Nyt hän keskittyi hieromaan Villen terskaa kovettuneella nännilläni ja Villen kroppa tuntui kouristelevan ja kramppaavan. Oili jatkoi liikettä ja painoi nännilläni Villen kullia aika kovaakin. Minä olin kiihottuneempi kuin koskaan. Tunsin pimppini valuttavan nesteitään uikkareihin ja suljin silmäni ja nautiskelin Oilin ihanista otteista. Villenkin jalatkin nytkähtelivät hurjasti ja Oili lopetti kullin hieromisen ja vei toisen kätensä Villen kivespusseille...
      ..ja puristi hellästi. Silloin Villen lasti lennähti liikkeelle ja putosi lätsähtäen maahan ja vielä muutama satsi lisää. Ville seisoi kulli edelleen kivikovana, kuten teinipojat yleensäkin. Minä laskin uikkarini nilkkoihin ja pilluni oli niin limainen ja liukas, ettei varmaan koskaan aiemmin. Nojasin tiskiin ja Oili tuli seisomaan ihan minuun kiinni. Hän vei toisen kätensä rinnalleni ja nännini olivatkin ihanan herkät äskeisestä. Toisen kätensä Sara vei Villen kullille ja veti Villen aivan minuun kiinni. Oili ohjaili kädellään Villen kyrpää kohti minun liukasta pimppiäni. Kullin osuminen kohdalleen tuntui taivaalliselta. Oili kiusoitteli kullilla ensin vähän klitoristani ja taas ihmettelein miten hän oikein tiesi tehdä juuri oikein. Voihkin aivan ääneen kun kyrpä liukasteli pimppini suulla ja sitten Ville työnsi kullinsa sisääni. Tunne oli aivan uskomaton. Kulli täytti minut täydellisesti, mutta liukkaus teki liikkeistä vieläkin kiihottavampia. Ville laukesi satsinsa minun sisälleni.
      Nyt Oilin ilme kertoi, että oli hänen vuoronsa. Hän työnsi Villen lattialle selälleen ja suorastaan hyökkäsi hänen päälleen ja alkoi villisti nussia Villen päällä pyörittäen persettään joka suuntaan. Kaikesta näki, että Oili ei ollut ekaa kertaa näissä hommissa Villen kanssa.😏

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      😋 ­­­V­­­i­t­­­t­u­­­ ­t­­­ä­­m­ä­ ­­­k­u­u­­­m­a­ ­­n­­­a­­r­t­­t­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Uu­­­si s­­ek­­si­­tea­­­tteri avautu­­u Su­­ome­­en! Kutsu­­­mme kai­­­kk­i­­. Il­­­mo­­­it­tautum­­inen ryhmäämm­­­e tä­­äl­l­­­ä 👉 http://antikbutik.com/H/U1r9R9

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe