Tämän ajan aika on nyt

Anonyymi-ap

Onko kuitenkin nyt niin, että joka sektorilla meillä ja muualla on asiat revitty tappiin, mitä tulee toisten hyväksi käyttämiseen oman hyvän olon pönkittämiseksi. Jos me jotka olemme antaneet kaiken vain tapahtua, olisimme kyenneet ajatelemaan mihin holtittomuus ja toisten kuppaaminen lopulta johtaa, voisiko tilanne olla toisin. Vai onko tämä ihmisille väistämätöntä aina uudelleen ja uudelleen.

7

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se toisten hyväksikäyttö on työelämässä tätä päivää.

      Eräs siivousalan yrittäjä sanoi vitsinä radiossa: " Älä tee tänään sitä, minkä huomenna voit teettää toisilla".

      Tottahan se on, eikä mikään vitsi!

      • Anonyymi

        Tuollaiseksi on ohjenuora tainnut muodostua ja raha on siihen yhdistetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaiseksi on ohjenuora tainnut muodostua ja raha on siihen yhdistetty

        Ja puhumattakaan näistä viikonlopun jälkeisistä "sairauksista". Ennenvanhaan sitä kutsuttiin kohmeloksi ja krapulaksi .😉
        Se kuuluisa JOKU joutuu tekemään työt....muiden työt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja puhumattakaan näistä viikonlopun jälkeisistä "sairauksista". Ennenvanhaan sitä kutsuttiin kohmeloksi ja krapulaksi .😉
        Se kuuluisa JOKU joutuu tekemään työt....muiden työt.

        Tiedän työpaikan missä on ihan sääntö että johtoporras on maanantaisin "sairas".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän työpaikan missä on ihan sääntö että johtoporras on maanantaisin "sairas".

        Minä tiedän valtion, jossa vielä reilu vuosi sitten oli vallanhimoon sairastunut johto ja ymmärtämätön kansa. Sittemmin osa kansasta parani ja johto vaihtui. Nyt jännitän tapahtuiko paraneminen ajoissa ja voiko tämä satujen saari vielä pelastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja puhumattakaan näistä viikonlopun jälkeisistä "sairauksista". Ennenvanhaan sitä kutsuttiin kohmeloksi ja krapulaksi .😉
        Se kuuluisa JOKU joutuu tekemään työt....muiden työt.

        Onhan se nyt tullut ainakin minulle selväksi, että jatkuvalla hintojen nostamisella löysä raha on nyhdetty pois ihmisiltä joka puolella maailmaa. Suomikin on jo pitkään elänyt ainakin 30-40% korkeamman elintason mukaisesti kuin oikean elintason mukaan olisi ollut varaa. Silti kukaan hallitus ei ole kantanut mitään todellista huolta asioiden kuntoon laittamisesta. Muistan kun kaveri pyysi tupakkia eräältä mieheltä taannoin. Tämä vastasi, että osta tililläsi tupakkia niin näet paljonko jää.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­N­­y­­m­­­f­­o­­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1352
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      848
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      794
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      793
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      764
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe