Beata Leppilampi avoimena avioliitosta mikko leppilammen kanssa: "100% ajasta tuntuu vankilalta"
Beata Leppilampi avoimena avioliitosta mikko leppilammen kanssa: "100% ajasta tuntuu vankilalta"
44
594
Vastaukset
- Anonyymi
rahattoma lahjattmon ja kyvyttömän kanssa
- Anonyymi
turpaa ja hellan väissä huume houruisen ukon kaa linnaa se on.. lapset pelkää hullu lyö ja hakkaa ..
- Anonyymi
nälissään rahattomana - Ajoittain kyllä! Kaipaan Kanadasta mun perhettä ja ystäviä. Sekä RUOKAA! Vancouverissa on maaaaailman parhaat brunssi paikat, hän hehkuttaa.
- Anonyymi
silitys lauta taas avautunut saapi seiskalta ruoka rahaa
- Anonyymi
helevetin seiskan elätit menkää oikeissin töihin
- Anonyymi
yhteiskunnan elätti pari kommari kaspian
- Anonyymi
olia yllätys nazi beata isänsä nazi ..leiikaus auswhitsissä lapislta kaulat poikki.. ulla huuli joutas krematorioonn elävänä
- Anonyymi
joko mikoo nai oia lapsiaan sehän sen unelma
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
dddd
- Anonyymi
zzzz
- Anonyymi
xxx
- Anonyymi
zzzzz
- Anonyymi
rfsrgethrj
- Anonyymi
yyyyyyyy
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
wwww
- Anonyymi
xxxx
- Anonyymi
cccc
- Anonyymi
xxxx
- Anonyymi
eee
- Anonyymi
wwww
- Anonyymi
sss
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
- Anonyymi
sss
- Anonyymi
fff
- Anonyymi
sss
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
Noh voi voi🤗! Perhearki😓 .
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
dddd
- Anonyymi
eeee
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
eeee
- Anonyymi
4444
- Anonyymi
2222
- Anonyymi
1111
- Anonyymi
2222
- Anonyymi
3333
- Anonyymi
zzzz
- Anonyymi
- Anonyymi
fff
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529