Apua!!
Mun menkat eivät ole kovin runsaat,mutta yöllä vuotoa tulee ja aina patja veressä. Käytän öisin isoa sidettä ja kuukautispikkareita mutta aina tulee ohi tai läpi voitteko pliis vastata NOPEETA
Kuukautiset
15
453
Vastaukset
- Anonyymi
On ne aika runsaat, jos et voi nukkua yötä ilman, että lakanat on veressä. Suosittelisin, että menet käymään kouluterkkarilla: runsaista kuukautisista ei tarvitse kärsiä. Siihen asti voit suojata sänkyä ja vuodevaatteita esimerkiksi laittamalla jotain muovia sänkyyn ja sen päälle froteepyyhe (=mukavampi nukkua pyyhkeen päällä kuin muovin ja jos pyyhe menee vereen, niin helpompi pestä kuin lakanat ja patja).
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Lisään vielä tähän ekaan
Haluaisin että ne jotka ovat joutuneet kokemaan samantapaista voisivat kirjoittaa omista kokemuksistaan ja hyviä vinkkejä- Anonyymi
Saa siis muutkin kirjottaa haluaisin lisää vinkkejä
- Anonyymi
Olen tuo joka sinulle vastasi aiemmin. Nuorempana käytin yhdistelmäehkäisypillereitä kuukautiste poissapitämiseen (söin niitä nin, että vuodessa oli vain pari taukoviikkoa, eli parit vuodot), sittemmin kuukautiset olivat niin niukat, että ei ollut tarpeen tehdä niille mitään ja hiukan myöhemmin hankin hormonkierukan, joka piti kuukautiset kokonaan pois.
Runsaisiin kuukautisiin on monenlaisia erilaisia hoitovaihtoehtoja, siksi kannattaa käydä siellä terkkarilla, joka voi tarvittaessa laittaa lääkärille, joka miettii mikä olisi paras vaihtoehto.
- Anonyymi
Vaihda side juuri ennen nukkumaan menemistä ja heti heräämisen jälkeen. kannattaa myös pitää kaksia alusvaatteita päällä jotka on tiukat.
- Anonyymi
Kiitos.
Olen muuten 12 vuotias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos.
Olen muuten 12 vuotiasJos oot vasta 12, niin on normaalia että kuukautiset vielä vähän epäsäännölliset / runsaat / vaikeat, eli ei tarvitse huolestua:) terkkarille tai lääkärille vaan puhumaan! Suosittelen myös tummia lakanoita ja joistain kaupoista ainakin saa ostettua lakanoita joissa on toisella puolella muovia, että ei mene läpi patjaan. Jos uskallat jossain vaiheessa kokeilla tamponin laittoa niin tamponi + side yhdessä saattaa myös auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot vasta 12, niin on normaalia että kuukautiset vielä vähän epäsäännölliset / runsaat / vaikeat, eli ei tarvitse huolestua:) terkkarille tai lääkärille vaan puhumaan! Suosittelen myös tummia lakanoita ja joistain kaupoista ainakin saa ostettua lakanoita joissa on toisella puolella muovia, että ei mene läpi patjaan. Jos uskallat jossain vaiheessa kokeilla tamponin laittoa niin tamponi side yhdessä saattaa myös auttaa.
Olen jo kokeillut tampponeja mutta en saa niitä sisään.
Jos sellaisia lakanoita löytäisi nii äiti varmaan ostais tummia lakanoita voisin kyllä myös käyttää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo kokeillut tampponeja mutta en saa niitä sisään.
Jos sellaisia lakanoita löytäisi nii äiti varmaan ostais tummia lakanoita voisin kyllä myös käyttääkyllä ne tummatkin lakanat pitää pestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä ne tummatkin lakanat pitää pestä.
Nii pitää kyllä mää sen tiedän 🙄🙄
- Anonyymi
Onko jollain kokemusta kuukautiskupista voisiko sellainen olla hyvä. Haluaisin kuulla joltain tästä asiasta
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238629Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3441690Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2971424- 3871402
- 751321
- 61295
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331070Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241046Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50992- 36978