Ollaan naimisissa ja yhdessä oltu yli 10v. Mies kohta 50v ja mä ens vuonna 40v. Meillä on kaksi yhteistä lasta 8v ja 10v, miehellä entuudestaan vielä kaksi, molemmat jo aikuisia. Oon pitkään sanonut, ettei enää kolmatta lasta ja olen miettinyt steriä. Miestä ei taas haittaa vaikka vielä yksi lapsi tulisi.
Sain juuri toisen ammattitutkinnon suoritettua, töissä menee paremmin kuin hyvin. Mies perus duunari. Lopetin pillerit vuoden vaihteessa koska en vaan enää jaksa syödä niitä. Ne unohtuu vaikka on muistutus ja joka ilta otan. Haluan eroon hormoni ehkäisystä. Mieli on nyt kirkkaampi ja olo parempi. Nyt mieleen tullut ajatus, että jos sittenkin vielä se kolmas lapsi? En tiedä onko siinä järkeä, mutta kaduttaako sitten myöhemmin? Jaksaako taas lähteä alusta vaippojen vaihdot, päiväkotirumbat? Kokemuksia? Mielipiteitä
Vieläkö yksi lapsi
Anonyymi-ap
0
270
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614398KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523221Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512465- 1022154
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611484
- 351261