Ollaan naimisissa ja yhdessä oltu yli 10v. Mies kohta 50v ja mä ens vuonna 40v. Meillä on kaksi yhteistä lasta 8v ja 10v, miehellä entuudestaan vielä kaksi, molemmat jo aikuisia. Oon pitkään sanonut, ettei enää kolmatta lasta ja olen miettinyt steriä. Miestä ei taas haittaa vaikka vielä yksi lapsi tulisi.
Sain juuri toisen ammattitutkinnon suoritettua, töissä menee paremmin kuin hyvin. Mies perus duunari. Lopetin pillerit vuoden vaihteessa koska en vaan enää jaksa syödä niitä. Ne unohtuu vaikka on muistutus ja joka ilta otan. Haluan eroon hormoni ehkäisystä. Mieli on nyt kirkkaampi ja olo parempi. Nyt mieleen tullut ajatus, että jos sittenkin vielä se kolmas lapsi? En tiedä onko siinä järkeä, mutta kaduttaako sitten myöhemmin? Jaksaako taas lähteä alusta vaippojen vaihdot, päiväkotirumbat? Kokemuksia? Mielipiteitä
Vieläkö yksi lapsi
Anonyymi-ap
0
397
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va792024Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661249Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu251072- 1411038
- 93759
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa122740- 45707
- 59665
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63662- 60634