Haussa Savosta halpa 70 lukuinen omakotitalo ja suuressa osassa on matala valesokkeli. Onko noissa oikeesti hometta vai onko se hysteriaa? Noita saisi halvalla kuihtuvilla paikkakunnilla ja riittäisi työttömänkin rahat pitää semmosta.
Onko muka hometta valesokkelitalossa 70 lukuinen?
6
463
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi ??
- Anonyymi
Se on ihan arpapeliä. Joku on täysin kuiva ja terve, jossain toisessa nurkat lahoaa. Eikä se välttämättä selviä millään koepalojen porauksella, pora voi tuurilla osua niihin rungon ainoisiin ehjiin kohtiin.
- Anonyymi
Mulla meni terveys kun ostin kuuskyt luvun matalasokkeli rakenteisen talon. Sitä sisäilmaongelmaa jota homeeksi kutsutaan ei näe millään porauksilla ja kosteusmittareilla. Tämä on yleinen väärinkäsitys. Puurunko oli mikrobivaurioitunut mutta rakenteellisesti ehjä.
Jos ostat katso mieluummin korkeaperusteista taloa. Matalasokkelisessa pintavesien ohjausta, ja maaperän laatua ja rakennuspaikan sijaintia. Eli että talo olisi rakennettu kuivalle paikalle. - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
vettä läpäisevällä tontilla ja vähän edes ylös nostettuna tuo rakenne muuttuu riskirakenteesta ihan hyväksi. mutta tasaisella savisella peltotontilla riskit saattavat hyvinkin realisoitua.
- Anonyymi
Salaojat jos toimivat ja tosiaan vettä läpäisevä maarakenne tontilla ja mielellään hieman kumpareella oleva piilosokkelitalo niin voi olla että rakenne on terve.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221