Mikä ois luotettava kangaskauppa netissä? Onko kokemuksia kankaita.com ja Jyväskylän kangaskaupasta? Joitain arvosteluja löysin, mutta vanhoja. Niissä ei hirveesti kehuttu paikkoja, mutta onko meno muuttunut? Niissä ois halvinta.
Hyvä nettikangaskauppa
3
888
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni kokemusta 3 vuoden takaa kankaita.com, tilasin sieltä verhoilukankaan sohvaan. toimitus oli nopeampi kuin odotin ja sain tosi laadukkaan ja napakan kankaan edullisesti. Itse hoidin verhoilun ja istuinosaan uusin myös pehmusteen ja koko homma tuli maksamaan alle satasen. Verhoilijalle jos olisin vienyt niin hinta olisi ollut moninkertainen. Jyväskylän kangaskaupasta en ole tilannut, mutta paljon olen kehuja kuullut ompelevilta tutuilta. Minulle tuo on niin lähellä että voisin kävellä sinne , mutta ei ole vielä ollut tarvetta.
- Anonyymi
Virossa hyvä kangasliike netissä Synnyday kangad . Toimutus postin kautta. Tilannut usein sieltä, kauniit, hyvälaatuiset kankaat ja saatavan myös leveitä kankaita 180cm edullisesti.
- Anonyymi
Minä tilasin muutama vuosi sitten kankaita.com:sta sohvaani verhoilukankaan, eikä ole tarvinnut katua. Oli edullinen ja laadukas kangas. Kotimaisessa olisi vastaava maksanut puolet enemmän ja toimituskulutkin olisi ollut enemmän. Toimitus ei ihan niin nopea välttämättä kuin kotimaisista, mutta tilaisin toistekin jos olisi tarve.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1494483Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1843024Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis202740Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi882719Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1272372Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu531976Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos341954En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131815Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat111688Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381089