Mikä ois luotettava kangaskauppa netissä? Onko kokemuksia kankaita.com ja Jyväskylän kangaskaupasta? Joitain arvosteluja löysin, mutta vanhoja. Niissä ei hirveesti kehuttu paikkoja, mutta onko meno muuttunut? Niissä ois halvinta.
Hyvä nettikangaskauppa
4
493
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni kokemusta 3 vuoden takaa kankaita.com, tilasin sieltä verhoilukankaan sohvaan. toimitus oli nopeampi kuin odotin ja sain tosi laadukkaan ja napakan kankaan edullisesti. Itse hoidin verhoilun ja istuinosaan uusin myös pehmusteen ja koko homma tuli maksamaan alle satasen. Verhoilijalle jos olisin vienyt niin hinta olisi ollut moninkertainen. Jyväskylän kangaskaupasta en ole tilannut, mutta paljon olen kehuja kuullut ompelevilta tutuilta. Minulle tuo on niin lähellä että voisin kävellä sinne , mutta ei ole vielä ollut tarvetta.
- Anonyymi
Virossa hyvä kangasliike netissä Synnyday kangad . Toimutus postin kautta. Tilannut usein sieltä, kauniit, hyvälaatuiset kankaat ja saatavan myös leveitä kankaita 180cm edullisesti.
- Anonyymi
Minä tilasin muutama vuosi sitten kankaita.com:sta sohvaani verhoilukankaan, eikä ole tarvinnut katua. Oli edullinen ja laadukas kangas. Kotimaisessa olisi vastaava maksanut puolet enemmän ja toimituskulutkin olisi ollut enemmän. Toimitus ei ihan niin nopea välttämättä kuin kotimaisista, mutta tilaisin toistekin jos olisi tarve.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1486851Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142518Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471740Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141411Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901285- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631073Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271059Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 63976