Mikä ois luotettava kangaskauppa netissä? Onko kokemuksia kankaita.com ja Jyväskylän kangaskaupasta? Joitain arvosteluja löysin, mutta vanhoja. Niissä ei hirveesti kehuttu paikkoja, mutta onko meno muuttunut? Niissä ois halvinta.
Hyvä nettikangaskauppa
4
668
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni kokemusta 3 vuoden takaa kankaita.com, tilasin sieltä verhoilukankaan sohvaan. toimitus oli nopeampi kuin odotin ja sain tosi laadukkaan ja napakan kankaan edullisesti. Itse hoidin verhoilun ja istuinosaan uusin myös pehmusteen ja koko homma tuli maksamaan alle satasen. Verhoilijalle jos olisin vienyt niin hinta olisi ollut moninkertainen. Jyväskylän kangaskaupasta en ole tilannut, mutta paljon olen kehuja kuullut ompelevilta tutuilta. Minulle tuo on niin lähellä että voisin kävellä sinne , mutta ei ole vielä ollut tarvetta.
- Anonyymi
Virossa hyvä kangasliike netissä Synnyday kangad . Toimutus postin kautta. Tilannut usein sieltä, kauniit, hyvälaatuiset kankaat ja saatavan myös leveitä kankaita 180cm edullisesti.
- Anonyymi
Minä tilasin muutama vuosi sitten kankaita.com:sta sohvaani verhoilukankaan, eikä ole tarvinnut katua. Oli edullinen ja laadukas kangas. Kotimaisessa olisi vastaava maksanut puolet enemmän ja toimituskulutkin olisi ollut enemmän. Toimitus ei ihan niin nopea välttämättä kuin kotimaisista, mutta tilaisin toistekin jos olisi tarve.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on14052- 453973
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai803271Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303075En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142857Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632811- 252379
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42210Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141798Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231727