Mikä ois luotettava kangaskauppa netissä? Onko kokemuksia kankaita.com ja Jyväskylän kangaskaupasta? Joitain arvosteluja löysin, mutta vanhoja. Niissä ei hirveesti kehuttu paikkoja, mutta onko meno muuttunut? Niissä ois halvinta.
Hyvä nettikangaskauppa
4
450
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni kokemusta 3 vuoden takaa kankaita.com, tilasin sieltä verhoilukankaan sohvaan. toimitus oli nopeampi kuin odotin ja sain tosi laadukkaan ja napakan kankaan edullisesti. Itse hoidin verhoilun ja istuinosaan uusin myös pehmusteen ja koko homma tuli maksamaan alle satasen. Verhoilijalle jos olisin vienyt niin hinta olisi ollut moninkertainen. Jyväskylän kangaskaupasta en ole tilannut, mutta paljon olen kehuja kuullut ompelevilta tutuilta. Minulle tuo on niin lähellä että voisin kävellä sinne , mutta ei ole vielä ollut tarvetta.
- Anonyymi
Virossa hyvä kangasliike netissä Synnyday kangad . Toimutus postin kautta. Tilannut usein sieltä, kauniit, hyvälaatuiset kankaat ja saatavan myös leveitä kankaita 180cm edullisesti.
- Anonyymi
Minä tilasin muutama vuosi sitten kankaita.com:sta sohvaani verhoilukankaan, eikä ole tarvinnut katua. Oli edullinen ja laadukas kangas. Kotimaisessa olisi vastaava maksanut puolet enemmän ja toimituskulutkin olisi ollut enemmän. Toimitus ei ihan niin nopea välttämättä kuin kotimaisista, mutta tilaisin toistekin jos olisi tarve.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886