Lähdin Facebookista 16 vuoden jälkeen ja laitoin myös IG:n piiloon. Pari viikkoa pidin niistä paastoa ja se tuntui niin hyvältä ja elävöittävältä, että päätin nyt lähteä. Ensin teki mieli tehdä joku hyvästelypostaus, ja totesin, kuinka silläkin vain olisin kerännyt jotain pisteitä itselleni ja oman ”paremmuuden pönkittämistä”, koska onhan se nyt ihailtavaa poistua somesta, joka on luotu koukuttamaan meidät ja voi veljet, olen kyllä ollutkin koukussa! Katsotaan palaanko joskus - joitain FB-ryhmiä jää vähän ikävä, erityisesti lähiruokarenkaita, mutta josko sitä saisi lähiruokapiiristä ostaa ruokaa ilman Facebookkiakin jatkossa!? Some mädättää mielet, köyhdyttää sielut ja vie meitä kauemmas Jumalasta, siitä mikä on oleellista ja tuo meille turhaa kateutta, katkeruutta, alemmuuden tunteita, ynnä muuta negatiivista paljon enemmän kuin positiivista. Jota hetkellinen mielihyvä tykkäyksistä ja kommenteista EI ole.
Somettomuus
Anonyymi-ap
0
545
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69949
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 89592
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 40513
- 41498
- 72473