Huomenta t kun heräät. Olisi ehdotus

Anonyymi-ap

Voisitko ensi kerralla nähdessä vähän vihjata jos tykkäät. Koitan olla vastaanottavaisempi kuin yleensä. 😊 ps. minä tykkään sinusta

104

1622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tykkään <3

      • Anonyymi

        Kiva <3


    • Anonyymi

      Hyvää yötä kun nukut

      • Anonyymi

        Hyvää yötä, minä nukun pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä, minä nukun pian.

        Nuku hyvin :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä, minä nukun pian.

        Nuku vaikka tuhat vuotta,toiset mokomat päälle


    • Anonyymi

      Olen kyllä kuolannut ym..

      • Anonyymi

        Kuolannut? Et ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolannut? Et ole.

        Et ole huomannut vaan.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole huomannut vaan.😁

        Huomaisinpas 😊.


      • Anonyymi

        LOL😂


      • Anonyymi

        Mitä muuta vielä, paitsi että hän on kuolannut?:)


      • Anonyymi

        Ai, no ei haittaa, sillä niin olen mäki kuolannut ja siis suuta on vaikee pitää kiinni joten aivan jatkuvasti täytyy kuolaa pyyhkiä suupieliltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta vielä, paitsi että hän on kuolannut?:)

        Hän ei ole kuolannut.


    • Anonyymi

      Kenelle vihjaan siis Se pitäisi tietää.

      • Anonyymi

        Sille ketä kaipaat. Osuus jos osuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille ketä kaipaat. Osuus jos osuu.

        Osuu jos osuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille ketä kaipaat. Osuus jos osuu.

        Voi jumpe sentään.. Ehkä sitten se joku tekee jotakin asialle. T. t.


    • Anonyymi

      Onnea teille.

    • Anonyymi

      Ei pysty, vaimo suuttuu.

      • Anonyymi

        Jaa vaimo hmm.. Koskas sellainen ilmestynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa vaimo hmm.. Koskas sellainen ilmestynyt?

        Kirjoittaa tulevaisuudesta. Miettii I:n mielipidettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaa tulevaisuudesta. Miettii I:n mielipidettä.

        Jaa i:n hmm... silläkö alkaa vaimon nimi?


      • Anonyymi

        Ei ollut tuo aloittaja nyt joka vastaili. Ei liity sinuun tämä aloitus.


    • Anonyymi

      Voin yrittää mutta älä odota liikoja sillä minulla on kovin vajavainen keinovalikoima mitä tulee tunne ilmaisuun.

      • Anonyymi

        Ihanko totta trolliätmi? Joskus mikää muu ei auta kuin jyrkkä dikotomia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko totta trolliätmi? Joskus mikää muu ei auta kuin jyrkkä dikotomia

        Onko se narsismia ilmaista miimisesti ym, että tämä bullshit ei käy? Varmaankin o


      • Anonyymi

        Ei hemmetti, en kestä enempää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hemmetti, en kestä enempää :D

        Sä oletkin niin simppeli Hupakko, että otat miehen jutut niin sydämeesi kun luulet sen vaikuttavan ihmiskuvaan suuremminkin


      • Anonyymi

        En odota liikoja. Pienikin on suurta sinulta (häneltä). Olen aloittaja enkä ole sulle muuta vastannut tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oletkin niin simppeli Hupakko, että otat miehen jutut niin sydämeesi kun luulet sen vaikuttavan ihmiskuvaan suuremminkin

        Miksi kirjoittelet tällaisia tänne tuntemattomille? Oletko kunnossa?


    • Anonyymi

      Huomenta vain vai oikein vihjata mitä pitäisi vihjata ja tuleekohan enään toista tai no monettako kertaa olen ollut sun kaa yhteydessä

      • Anonyymi

        No pitäisi se jotenkin näyttää, jos tykkää toisesta vaikka olisi ollut yhteydessä tuhat kertaa.


      • Anonyymi

        Jos toinen ei anna itsestään mitään,kannattaako sitä vakavasti ottaa? Sana on vapaa.


    • Anonyymi

      Huomenta. No pitää keksiä jotain 💗

      • Anonyymi

        Kiitos. Kyllä sä osaat 🧡


      • Anonyymi

        Jaa, osanotto jos oli tuttusi.


    • Anonyymi

      Well, i’m pleasant and lovely in right environment so who would’nt like tickle under the jaw

      • Anonyymi

        Or chin. Chin up and towards new dissappointmens like we melancholically say here


    • Anonyymi

      Huomenta rakas T❤️

      • Anonyymi

        Huomenta joku❤ t. T


      • Anonyymi

        Huomenta rakas H 💗☺️


      • Anonyymi

        En minä ole T kun aloitus oli minulta teelle. T on rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole T kun aloitus oli minulta teelle. T on rakas.

        on aina monia teitä maailmassa. jopa rakkaita teitä. kenelleköhän tämä oli ja keneltä? 😢


    • Anonyymi

      Mistä tiedät, että on T? Oletteko miten tutustuneet toisiinne? Utelias ja epäileväinen samaan aikaan 🤔

      • Anonyymi

        Tyky tyky tyky

        Tykkään. .

        Jos oot kunnolla


      • Anonyymi

        Tiedän hänen nimensä. Etunimen kysyin joskus. Pikkuhiljaa tutustuttu eikä tunneta täysillä.


      • Anonyymi

        Oletko mustasukkainen vai mitä epäilet? Ihmisiin tutustuu kun juttelee niille ja ottaa yhteyttä silloin kun ei voi jutella. Kannattaa kokeilla.


    • Anonyymi

      Ihguu," tykkään "on vähän laimeeta ....mutta kyllä sekin menee 👄Ei huano..

    • Anonyymi

      Täällähän on kuukausikaupalla vihjattu sekä miespuolisille että naispuolisille T-henkilöille että tykätään. Mutta oha se tietenki eri irl.

      • Anonyymi

        T miehillä on muitakin ihailijoita täällä. Tässäkin joku tuli hätäpäissään sivusta kertomaan miten rakastaa teetä.


      • Anonyymi

        Niinpä, ei kyllä muualla uskalla sanoa mitään. Koska ei ole kuin k*usaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ei kyllä muualla uskalla sanoa mitään. Koska ei ole kuin k*usaamista.

        Hän ei ajattelisi noin. Ei ole tuon ikäinen enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ajattelisi noin. Ei ole tuon ikäinen enää.

        No minkäs ikäinen ei ajattele noin, jos palstalla vaan voidaan hehkuttaa Oi olet ihana mutta irl ei mitään? Jos ei ole tämän ikäinen hän enää, niin on sitten yli 50v hän. Meinaatko ettei vanhemmat halua kuulla myös suoraan jos merkitsevät? Tai ettei vanhemmat voi tuntea oloansa loukatuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minkäs ikäinen ei ajattele noin, jos palstalla vaan voidaan hehkuttaa Oi olet ihana mutta irl ei mitään? Jos ei ole tämän ikäinen hän enää, niin on sitten yli 50v hän. Meinaatko ettei vanhemmat halua kuulla myös suoraan jos merkitsevät? Tai ettei vanhemmat voi tuntea oloansa loukatuksi?

        Lapset kuvittelee kaiken kiusaamiseksi, ei aikuiset. Tuo kommentoija on lapsi vasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset kuvittelee kaiken kiusaamiseksi, ei aikuiset. Tuo kommentoija on lapsi vasta.

        Tämä on kyllä totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset kuvittelee kaiken kiusaamiseksi, ei aikuiset. Tuo kommentoija on lapsi vasta.

        Itse olet lapsi jos noin väität. Tuo kommentoija oli kyllä todellakin kaikkea muutaku lapsi vasta.
        Täysi-ikäinen nainen jo useita kymmeniä vuosia ollut. Mutta k*usaajahan tuollai väittäisikin mitä sinä. Tosissaan oleva ihminen kertoisi kuka Tee ja keneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä totta.

        Vain k*usaajat sanovat noin. Ja vedättäjät.


    • Anonyymi

      Ressu Redfors

    • Anonyymi

      Otan nainen sun rapula tunnun vastaan mielleellään,leivotaan sen jälkeen vaikka pizzaa ja teetä.

      • Anonyymi

        Ei oo rapulaa, mistäs aattelit että oisi? Sanoiko joku jotain sellasta? Pizzaa ja teetä sopisi hyvin 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo rapulaa, mistäs aattelit että oisi? Sanoiko joku jotain sellasta? Pizzaa ja teetä sopisi hyvin 😍

        Sivusta hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta hän.

        Niinhän olinkin, kai tähän saa teet vastailla??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta hän.

        Riippuu vähän teestä, jos on kaljanmakuista teetä niin varmaan hyvä kombinaatio?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähän teestä, jos on kaljanmakuista teetä niin varmaan hyvä kombinaatio?

        Tämäkin tuli sivusta. On nämä sekavaa jengiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähän teestä, jos on kaljanmakuista teetä niin varmaan hyvä kombinaatio?

        Ei kyllä ole kaljanmakuista teetä täällä ainakaan. Yhh...


    • Anonyymi

      Mitkä aloittajan alkukirjaimet niin tietäis kenelle pitäis alkaa vihjailemaan 😉?

      T: T

      • Anonyymi

        No kenelle voisit ajatella vihjailevasi T ? Kaivattusi kirjain? 😉


      • Anonyymi

        En kerro kun on niin ilkeitä taas tuolla. T kirjainta ei kannata tälle palstalle laittaa. Sinäkin ehkä vaan kalastelet mustasukkaisena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kenelle voisit ajatella vihjailevasi T ? Kaivattusi kirjain? 😉

        Tämä kyselee sivusta. Hän ei kirjoittanut tätä aloitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro kun on niin ilkeitä taas tuolla. T kirjainta ei kannata tälle palstalle laittaa. Sinäkin ehkä vaan kalastelet mustasukkaisena?

        Olen nainen. Kuule ei minua kiinnosta ainakaan nämä tontut ja heidän sanomiset. 😂 onnea vain heille.


    • Anonyymi

      Täällä myös yksi T. Kiinnostaisi alkukirjaimet, mutta toisaalta ei kiinnosta yövalvojat.

      • Anonyymi

        Et sinä voi vaatia että kaikki nukkuu aina. Et edes kysynyt miksi olin valveilla. En pidä sinusta yhtään, joten kirjainta et saa. Typerys olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä voi vaatia että kaikki nukkuu aina. Et edes kysynyt miksi olin valveilla. En pidä sinusta yhtään, joten kirjainta et saa. Typerys olet.

        Itse olet typerys, kun valvot yöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet typerys, kun valvot yöllä.

        Olet oikeasti tyhmä. Ei muuta sanottavaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet typerys, kun valvot yöllä.

        Tiesitkö että toiset tekevät vuorotyötä esimerkiksi. Onko esimerkiksi yövuoro hoitsut ja pollarit typeryksiä?


    • en usko että t on sinusta kiinnostunu 🤔. silhä on jo, ja kävi vähä vihasena muutenki. yritetää antaa toisille oma tila ja kunnioittaa sitä 😊
      -sivusta

      • Anonyymi

        Kestäköhän teestä on kyse ja kukas sillä teellä on?
        Ja Mitenkäs sinä mahdat liittyä häneen teehen?
        Onkohan tuo tee mies tee vaiko nais tee ?
        Miten tuo kyseinen tee kävi vihaisena?
        Tiiätkö mitä mieltä tee on 😀 tuosta?
        Sivusta tee välillä äkäinenkin 💝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kestäköhän teestä on kyse ja kukas sillä teellä on?
        Ja Mitenkäs sinä mahdat liittyä häneen teehen?
        Onkohan tuo tee mies tee vaiko nais tee ?
        Miten tuo kyseinen tee kävi vihaisena?
        Tiiätkö mitä mieltä tee on 😀 tuosta?
        Sivusta tee välillä äkäinenkin 💝

        Hyvää iltaa, ei voi kertoo täällä kenenkää nimee, suomi24n säännöt kieltää sen, joku spede joskus maininnut täällä sen, ja ko. henkilö ei varmasti haluu että siitä sanotaa nimellä järkeväki sen tajuaa, jo sehä on nyt iha sanomattaki selvää. ja syy miks puhun sillee "kehuskellen" ja laittelen paljo sydämmii ym kommentteihin, on se et ajattelen sen olevan kohteliaisuus, koskaa ei voi tietää mistä lähtökohdista toinen tulee, koska mä voin olla ainoo ihminen joka sille jollekkin "anonyymille" sanoo kokopäivänä ylipäätään yhtää mitää. eli niitä muita palstalaisia yritän kohdella niin hyvin kun vaan osaan, en haluu et kukaan tekee itsemurhaa sentakii et viesteistäni jää jollekkin macho maku. yritän kaikin tavoin edistää turvallista keskusteluilmapiiriä, tiedän paljon ihmisiä jotka ovat ihan oikeesti tehneet itsarin suomessa vallitsevan macho-kultturin takia, eivät enää kestäneet kaikkea p**kaa mitä joka arkipäivä saa osakseen jo ihan suomen macho valtionkin toimesa. itsellänikin tulee ihan oikeesti todella usein itsetuhoisia ajatuksia kun jotku esittää kovista. oon aina sanonu et kovii jätkii ei oo olemassakaan, ja juurikin nämä macho-miehet ja macho-naiset ovat juurikin niitä jotka pelkäävät kaikista eniten, he eivät vaa uskalla käsitellä niitä asioita... itselläni on tosiaan aika paljon erilaisii pelkoja, voin sen ihan rehellisesti myöntää, ja niin meillä kaikilla varmasti on. itse toimin niin että jos tiedän että joku on vaikka käyny armeijan tms. niin pysyttelen sellaisista mahdollisimman pitkän välimatkan päässä, pelkään myös poliiseja vartijoita järjästyksenvalvojisa, konduktöörejä. sellaiset sekopäät ovat hyvin vaarallisia väkivaltaisia ja arvaamattomia macho-kulttuurin omaavia ryhmiä ja juoken yleensä pää 3. jalkana karkuun sellisia havaitessani, mä en ikinä tappele, hoitan asiat aina puhumalla. minut on niin monta kertaa pahoinpedelty että en oikeestaan enää jaksa siihen päälle vielä sairauteni psyykkiset ja somaattiset. yheiskunta kovettaa, mutta en haluaisi että näin tapahtuu, ratkaisuni on siis että poistun kotoa lähinnä päivätoimintaan, tai jos on sossulan palaveriin. jätin tästä kommentista ihan tarkoituksella emojit pois kun siitäkin ilmeisesti nousee valtava p***amyrsky paitsi et iha sama 😌 en enää jaksa 😢... anteeksi nämä itkupotkuraivarit ja vuodatus 😥. oispa maailma kaikille meille turvallinen ja hyvä paikka olla ja elää, ilman väkivaltaa ahdistusta pelkoa, että jokainen kokee kuuluvansa joukkoon 💖 tuntee olonta arvostetuksi 🥰 tulee hyväksytyksi sellaisena kuin on 😇 jokaiselle tulisi suoda onkeus hyvään ja turvalliseen kasvuympäristöön 💝 ettei kenenkään tarvitsisi pelätä tai olla varuillaan. tehdään yhdessä maailmasta parempi paikka olla ja elää ✨ oikein hyvää naistenpäivää sulle 🌹 ja aurinkoista viikonloppua 🌞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kestäköhän teestä on kyse ja kukas sillä teellä on?
        Ja Mitenkäs sinä mahdat liittyä häneen teehen?
        Onkohan tuo tee mies tee vaiko nais tee ?
        Miten tuo kyseinen tee kävi vihaisena?
        Tiiätkö mitä mieltä tee on 😀 tuosta?
        Sivusta tee välillä äkäinenkin 💝

        Hei, ja vielä lisäystä edelliseen, päätin nyt tässä kommentissa kuitenkin ihan avoimesti vastata kysymykseesi. minua ei oikastaan edes kiinosta kuka * tai mitä sillä on, en vaan voi sille mitään että suomi24ää selatessani näytölle ilmestyi eräästä minulle täysin tuntemattoman henkilön anonyymisti kirjoittamasta kommentista joku nimi ja vastaus tähän, ja asia ei oikeasti minua mitenkään edes kiinnosta. enkä ole tietääkseni häntä koskaan tavannut. Ja Mitenkäs sinä mahdat liittyä häneen ***hen? en mitenkään. Onkohan tuo *** mies *** vaiko nais ***? en puhu täällä toisten asioita, vaikka siihen olisi lupa. Miten tuo kyseinen *** kävi vihaisena? sain viestin *AM, lopeta tuo. Voinko laittaa viestiä sulle jossain vaiheessa tänään?* joten oli ilmeisesti suuttunut/ ahdistunut kommentistani jossa ikäövöin itsetuhoisten ajatusten vallitessa toivotin hyvää jatkoa, yrittäessäni itsemurhaa laitan sen kommentin nyt sitaattina tähän "ikävä on edelleen vasta kun elämäni alkoi on se kohta jo ohi jos viimeisen toiveeni sinulle esittää saan rakas nainen huolehdi itsestäsi enemmän kuin tähän asti vaikka minä lähden ikävä jää" ja kommentti johon johon tällöin vastasin oli anonyymin kirjoittama ja seuraavanlainen "Anttia aina kaivataan" kaivattuni alkoi tuolloin m-kirjaimella, ja nyt on eräs toinen kaivattu, jonka näin tänään ohimennen 6- raitoivaunussa mennessäni työtoiminnasta rautatientorin kautta kotio, hänen nimeään en itseasiassa edes tiedä, olen nyt 2-tuntia häntä kaivannut ja itkenyt ikävään 😥... ja ois kiva tietää mitä mieltä *** on tuosta 😢


    • Anonyymi

      Mä vihaan sua rumilus ,enempi kuin äitiäs

      • Anonyymi

        Jaa, etpä ole äitiäni koskaan nähnyt. Nättihän se oli nuorena :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, etpä ole äitiäni koskaan nähnyt. Nättihän se oli nuorena :)

        Mun kaivatun Äiti myös oli nätti Marilyn.
        T.n


    • Anonyymi

      Juuh, T:t on ihania😊 ja juotavat maukkaita iltapäivä hetkiin😋

      • Anonyymi

        Suitsetamine kahjustab tervist. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suitsetamine kahjustab tervist. :/

        Pohjaton Mania! Annannannannanna!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjaton Mania! Annannannannanna!

        Pizzaa?


    • Anonyymi

      T.v mies täällä muistatko sinä minut nainen j.k

      • Anonyymi

        Ohi meni. Hauska troIIaus sinänsä.


      • Anonyymi

        Kännissäkö laitoit tuon?


    • Anonyymi

      Oliko yöllä kylmä?

      • Anonyymi

        Ei mutta nyt on. Lisäsin vaatetta. Saattaa olla kuumetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta nyt on. Lisäsin vaatetta. Saattaa olla kuumetta.

        Jospa se siitä. Yöllä kolmas peitto ja se oikea T mies viereen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se siitä. Yöllä kolmas peitto ja se oikea T mies viereen.

        Varmaan näin kipeänä parempi nukkua yksin.


    • Anonyymi

      Minun ihastukseni kohde kosketti minua tänään - normaalisti kavahdan tuollaisesta pois mutta hänen kohdallaan vaistomaisesti nojaudun kohti.
      En siinä lyhyessä hetkessä kyllä ehtinyt vihjailla mitään.

      Yksi T

    • Anonyymi

      😊😊💕💕😊😊💕💕😊😊💕💕

      Ja, sinulle unelmien määrä Keskon osakkeita, jos, lupaat ettet koskaan myy,

      tätä ainutlaatuista, vanhuuden turvaa,

      N

      =)

      • Anonyymi

        Kesko sucks


      • Anonyymi

        Kumpi N sinä olet 🤣

        En ymmärrä noita keskon osakkeita.
        Tai no muutenkaan mitä tossa tarkoituksena onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi N sinä olet 🤣

        En ymmärrä noita keskon osakkeita.
        Tai no muutenkaan mitä tossa tarkoituksena onkaan.

        Sivusta hän. Miksi hänen sivullisen pitäisi kaikki ymmärtää?


    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      💋 ­­­V­i­­­t­t­­u­ ­­­t­ä­m­­­ä­ ­­­k­u­u­­­m­­­a­ ­n­­­a­r­t­­t­­­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      744
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe