Vatsatautiepidemia

Anonyymi-ap

Kyllä nolottaa kertoa, mutta kun iski vatsatautiepidemia kansallispuiston luontoretkellä niin tippa tuli linssiin raavaallakin miehellä.
Sitä kun oli "p.skat housussa yli 5 tuntia niin ennenkuin pääsi itsensä pyykkäämään
niin tuli mieleen että miten vanhukset vaipoissaan hoitokodeissa jossa vaippa vaihdetaan kellon mukaan, ei sen onko tarpeet sinne koska tulleet.

Nyt sitä saa rasvata peräpäätä varmasti kaksiviikkoa jotta p.skan ärsyttämä iho tulee
kuntoon. Ja kokemus jää kyllä mieleen. Onko kellään sattunut vastaavaa?

4

440

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselle käynyt samoin. Oli tosin kesä kun olin vaeltamassa ja luulin juovani puhdasta
      purovettä, vatsassa alkoi vääntää ja kuinka ollakaan housuun tärähti kunnon ripulit.
      No siinä lasti housussa taitoin matkaa ja matkalla en kyllä enää yrittänytkään pidätellä
      vaan annoin vapaasti housuun lisää ripulointia tulla. Ajattelin nääs että sotken reppuni
      ja muut vaatteet jos lähden kyykistelemään. Haju oli kyllä melkoinen ja lahkeista valui
      uloste. Sitten saavuin metsälammen rantaan, heitin repun selästä ja takin päältä ja
      kävelin lampeen ja siellä sitten riisuin housut, kalsarit, sukat ja kengät ja pesin itseni ja
      vaatteeni. Sitten tein leirin vähän kauemmas ja kuivattelin vaatteet. Kylmä kyllä tuli ja
      olo oli tosi heikko. Siitä sitten huilattuani jatkoin matkaa, mutta kyllä opin etten kyllä
      enää ikinä juo purosta vettä.

• Anonyymi

Ihan vain automatkalla iski kanssa mahatauti ja vaikka haki kaupasta aikuisten
      vaippoja niin kyllä siinä Jyväskylän ja Helsingin välissä kolmesti vaipanvaihdolla
      piti käydä. Se kun alkaa ulostamisen paine tuntumaan autolla ajaessa niin kyllä
      se housuun menee ennenkuin olet auton pysäköinyt turvalliseen paikkaan.

• Anonyymi

Kyllä tuo että kakka pääsee housuun on kyllä nolointa mitä saattaa kuvitella.
      Mulla on kanssa päässyt useammankin kerran kakka housuun aikuisena, pidätyskyky
      ei vaan ole riittänyt.
      Mulla on kotona aina paketti Tena Pants Plus Inkohousuja ja laitan ne kyllä jalkaan
      heti jos maha vähänkin löysällä. Varmuus on aina parempi kuin että valuu kinttuja
      pitkin kakka.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😍 K­­u­­­u­­m­­­a­t­­­ ­­­t­­y­­­t­­­ö­­t­ ­o­­d­­­o­­t­­t­­a­­­v­­­­a­t­ ­­­s­­i­­n­­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18301323

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      786
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      521
      734
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      66
      648
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe