MIKÄ NEUVOKSI ?

Anonyymi-ap

Teen käsitöitä, joskus annan niitä rakkailleni lajaksi,

mutta nyt sattu niin kun juhla päivä tuli
mun tekemää lajaa EI löydykkää mistää, täysin kadonnu,

tänään tulin kotiin soppailu reissulta,
mua paleli, aattelin pukea itteni lämpimästi
ihanalla kauniilla lämpimällä v i l l a p u s e r o l l a ,
se on ruikkunu hengarissa tuossa vaatehuoneen oven vieressä,
MUTTA hups heijaa sitä ihanaa vaillapaitaa ei löydy mistään tämän seinan siäpuolelta,

osaako joku kertoa mihin katoaa jotkut kauniit u u d e t tosi nätit tavaranai,
kauheesti olen hämmästyny, olenko tullu hulluksi,

kelle kertoisin huoleni,

saako vanha ihminen viranoiasisesta luottokavarin
joka jotenki alkais seuraamaan olenko minä ihan seko
vai käykö meillä joku omilla avaimilla sillä aikaa kun olen pois,

näitten nättien tavaroitten katoaminen ei mua sureta taloudellisesti,
vaan se jotenki loukkaa syvältä,
ja
tuntuu pahalta ,
jos joku käy sillä aikaa kun itse olen poissa kotoa,

onko semmonen mahdollista,
tapahtuuku kenellekää muille noin omituisia juttuja ?

44

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota poliisiin yhteyttä,
      vanhuksia huijataan suomessa aivan liikaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­­­y­­m­f­­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ihmeellistä. Kummallista. Ei osaa sanoa mitä tapahtuu.
      Kuka voisi päästä asuntoosi ja ketä kiinnostaisi vaatteet ?
      Varkaat vievät yleensä arvotavaraa, kultakoruja jne.

      Ehkä löydät ne kadonneet tavarat kuitenkin jostain oudosta
      paikasta ? Jos olet ne ajatuksissasi laittanut ne johonkin
      "väärään" paikkaan ?

      Älä pelästy, selitys voi olla mikä vain, mutta sukulaisellani alkoi muistisairaus
      tuohon tapaan.
      "Kadonneita" tavaroita löytyi ajan mittaan erikoisista paikoista.
      Hänellä muistisairaus ei ehtinyt edetä pahasti,
      hän pystyi asumaan kotona loppuun asti.
      Kotihoito kävi hänen luonaan 3 x päivässä.

      Tutkipa huomenna uudestaan, jospa olit vain uupunut shoppailureissusta
      etkä ollut sen takia tarkkaavainen ?

      Hyviä öitä sinulle ! Nuku levollisesti. Kyllä se siitä !

      • Anonyymi

        selitys ei onnistu,
        on toinenki henkilö joka tietää että joitakitavaroita on oikeesti kadonnu,

        jotenki vai ahdistaa,
        miksi joku voi tehdä tahallista kiusaa vanhalle ihmiselle,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selitys ei onnistu,
        on toinenki henkilö joka tietää että joitakitavaroita on oikeesti kadonnu,

        jotenki vai ahdistaa,
        miksi joku voi tehdä tahallista kiusaa vanhalle ihmiselle,

        Sinun kannattaa soittaa poliisille. Vanhuksia huijjatsan netissä. Nyt toimi !!


    • Anonyymi

      Parasta unohtaa koko asia, vanhuus tuo huonon muistin tullessaan,
      aiheuttaa harmia itseleen kuin myös ympäristölleen
      just sen takia kun ei muista mitä itse on puuhastellu,
      pitkän alämän aika on nähty monenlaista sekoilu
      kun vanhuksen muisti pätki,
      ikäväkyllä kenekää ei pitäis elää vanhaksi, ja varsinkaan horiskoksi.
      toivottavasti ne saa sen eutanasia lain voimaan,
      moni vanhus pääsisi häpäisemästä itseään ja muita. itteki hankkisin se heti valmiiksi odottelemaan omaa lopullista päätöstä lähdöstä.

      • Anonyymi

        Jos joku läheisesi on käynyt luonasi, et muista ehkä vaan. Ehkä hän korjasi sinun pyykinpesukoneen myös, eikös se ollut rinki tai luukku ei auennut?
        Ehkä se läheinen siirsi tai pesi ne sinun vaatteet, jotka ovat kadoksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku läheisesi on käynyt luonasi, et muista ehkä vaan. Ehkä hän korjasi sinun pyykinpesukoneen myös, eikös se ollut rinki tai luukku ei auennut?
        Ehkä se läheinen siirsi tai pesi ne sinun vaatteet, jotka ovat kadoksissa.

        ei mitään hätää,

        sitäpaitsi kaikki hyvin,
        pusero löytyi pyykki-korista, menee nyt pesuun,

        tyhmä alotus
        mutta dementikolta ny ei voi odottaa kuin vain tyhmiä alotuksia. sori,


    • Anonyymi

      Ahdistaa maailman pahuus.

    • Anonyymi

      Voi voi, siinä on käynyt niin, että olet antanut ne kadottamasi tavarat aikaisemmin jollekin, etkä muista. Tai sitten ne on ihan eri paikassa kotonasi. Muita vaihtoehtoja ei ole. Nyt muisti pettää- valitettavasti.

      • Anonyymi

        Vuosia sitten eräs yksin asunut vanhus inventoi kaikki tavaransa ja luetteli sitten suvun jäsenet, joille tavarat jäisivät perinnöksi. Aikanaan sitten yrittivät listan kanssa lajitella vanhuksen kaapit ja laatikot, mutta monet luettelon tavaroista olivat salaperäisesti kadonneet vuosien varrella. niin että perinnöt jäivät pienemmiksi, ei ollut kaikki lusikat jaossa enää.


    • Anonyymi

      22:04:49

      Ai jaa sinäkö tiedät, mielenkiintoista, kuinka niin päättelet ,

      mitä sanot siihen
      on toinenki ihminen joka tietää ja ihmetelee samaa ja toteaa kadonneksi,
      on yhdessä etsitty, ei löydy ! ?

      • Anonyymi

        Niin , ei ne tavarat sieltä kotoa itsekseen kyllä luikertele ovesta ulos. Jonkun muisti nyt prakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin , ei ne tavarat sieltä kotoa itsekseen kyllä luikertele ovesta ulos. Jonkun muisti nyt prakaa.

        sinunko muisti heittää, jaa,
        no käy palattamassa jos olet käyny ne varastamassa,
        sillä luvatta ottaminen on varastamista
        vai etkö tiedä,
        n o r m a a l i ihminen ei ikinä kehtais luvatta ottaa toisen tavaroita,
        sinäkö kehtaat, minkälainen moraali sinulla on, siis syyllistyt rikokseen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinunko muisti heittää, jaa,
        no käy palattamassa jos olet käyny ne varastamassa,
        sillä luvatta ottaminen on varastamista
        vai etkö tiedä,
        n o r m a a l i ihminen ei ikinä kehtais luvatta ottaa toisen tavaroita,
        sinäkö kehtaat, minkälainen moraali sinulla on, siis syyllistyt rikokseen,

        Joko olet löytänyt kadonneet tavarasi? Toivotaan, että löytyi. Ehkä asuntosi ovi ei mennyt kiinni ja joku pitkäkyntinen varas pääsi eteiseen ja asuntoosi. Oletko tarkistanut, ettei mitään kovin arvokasta ole kadonnut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinunko muisti heittää, jaa,
        no käy palattamassa jos olet käyny ne varastamassa,
        sillä luvatta ottaminen on varastamista
        vai etkö tiedä,
        n o r m a a l i ihminen ei ikinä kehtais luvatta ottaa toisen tavaroita,
        sinäkö kehtaat, minkälainen moraali sinulla on, siis syyllistyt rikokseen,

        Et siis ota huomioon, että ihminen itse on antanut ne jo aiemmin esim lahjaksi, tuliaisiksi. Ei ole yhtään tavatonta ,että muistisairauksia on meidän iässä. Sitä on ihan turha kieltää, voi tulla kenelle vaan. Olemme kaikki ns samassa veneessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko olet löytänyt kadonneet tavarasi? Toivotaan, että löytyi. Ehkä asuntosi ovi ei mennyt kiinni ja joku pitkäkyntinen varas pääsi eteiseen ja asuntoosi. Oletko tarkistanut, ettei mitään kovin arvokasta ole kadonnut ?

        ei ole löytyny

        ei ymmärrä kuinka joku voi käydä kehtaa käydä yleisavimilla sillä aikaa kun itse on pois,
        eräs kertoi tänään että hällä oli uusi nahka takki, kun hän oli pois kota joku oli viiltäny taki sivun auki,
        ja sitten myöhemmin ku oli ostanuuden niin seki oli käyty viiltämässä rikki, hän sanoi että hän laittoi ylimääräisen turvalukon, jonka avinta ei anneta kellekkää ulkopuolisille,
        pitääköhän minunki laittaa erikseen turvalukko,
        pikkusen tympii, tavaroitten arvo rahallisesti EI harmita, muttaku ne on ittelee mieleisiä, se harmittaa, ja muutenki tulee turvataton tunne jos joku käy silloin kun itte ei ole kotona,

        miksi meillä on yhteiskunta menny näin turvattomaksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole löytyny

        ei ymmärrä kuinka joku voi käydä kehtaa käydä yleisavimilla sillä aikaa kun itse on pois,
        eräs kertoi tänään että hällä oli uusi nahka takki, kun hän oli pois kota joku oli viiltäny taki sivun auki,
        ja sitten myöhemmin ku oli ostanuuden niin seki oli käyty viiltämässä rikki, hän sanoi että hän laittoi ylimääräisen turvalukon, jonka avinta ei anneta kellekkää ulkopuolisille,
        pitääköhän minunki laittaa erikseen turvalukko,
        pikkusen tympii, tavaroitten arvo rahallisesti EI harmita, muttaku ne on ittelee mieleisiä, se harmittaa, ja muutenki tulee turvataton tunne jos joku käy silloin kun itte ei ole kotona,

        miksi meillä on yhteiskunta menny näin turvattomaksi ?

        Soita jo maanantaina lukkofirmaan, niin asentavat turvalukot. Nyt pitää toimia!!
        Oletko kysynyt huoltoyhtiöltä, ovatko he teettäneet jotain pieniä asennustöitä asunnoissa jos heiltä olis ovi jäänyt raolleen vahingossa ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita jo maanantaina lukkofirmaan, niin asentavat turvalukot. Nyt pitää toimia!!
        Oletko kysynyt huoltoyhtiöltä, ovatko he teettäneet jotain pieniä asennustöitä asunnoissa jos heiltä olis ovi jäänyt raolleen vahingossa ??

        Yksinkertasesti EN kehtaa tommosta kysellä keltää, enkä ole kertonu koko asiaa muille kuin kahdelle lähi-omiselle,
        kyllä laitan sen turvalukon kun ehdin, olen vain ittse huonossakunnossa, en tahdo jaksaa näitä arjen asioita itse enään suorittaa, vaikka en ole ulkopuolista apuakaan vielä hankkinu,
        olen ihan poikki ja uupunu, ikä painaa, ja askel on raskas , surku kun vielä tämmönen häpeä pitää kokea että turvalukko pitää laittaa
        koen sen suureksi häpeäski, ja merkiksi etten luota enään lähiympäristöön,


    • Anonyymi

      haaveilen ihmisyyden takia,
      haluisin poliisista ystävän, siis luotto henkilön, jolla olisi kaikenlaista tietoa kuinka turvataan vanhojen ihmisten elämä
      jotka asuu vielä kotona,
      ja jolle voisi kertoa kaikki ja yhdessä katotas mitä asialle voisi tehdä, kaikilla vanhuksilla pitäisi olla joku turva henkilö
      koska suurimmalata osalta on puoliso kullu ja vvanhus koittaa tulla toimeen yksin,
      muta kaukaan ihminen loppujen lopuksi ei oikein tule yksin toimeen, jokainen ihminen kaipaa jonkun ihmisen johon voi luottaa ja jonka kanssa pohtii elämän kiemuroita,
      jokin ratkaisu pitäisi keksiä kaikille yksin asuville vanhuksille, vanhukseki on ihmisiä tai ainaki pitäis pitää heitä vielä ihmisinä kun ovat elossaki,

      • Anonyymi

        Olishan se ihan
        ikioma luotto henkilö
        jolle saisi kertoa aina ihan kaikki huolensa,
        helpottaisi vanhan ihmisen elämää suuresti.

        voisko suomeen kehittää jotain tämäntyylistä palvelua vanhuksille ?


      • Anonyymi

        Tuli mieleeni komediafilmi Naisentappajat, jossa vanha rouva kävi poliisille valittamassa milloin mitäkin kamalaa, joka osoittautui tuulesta temmatuksi. Sitten hänen luokseen pesiytyi roistojoukko, joka piilotti miljoonasaaliinsa eukon taloon. Lopuksi hän jäi taloon yksin rahojen kanssa. Hän meni poliisille kertomaan asiasta, ja kyllästyneet poliisit vakuuttivat hänelle että löytäjä saa pitää löytämänsä.
        Hän meni tyytyväisenä kotiin.
        Joskus löydöt ovat yllätyksiä!
        Mkr.


      • Anonyymi

        Aika rumasti sanottu! Jos tuollaisiin syihin vetoamalla torjutaan työntekijä, on kyse syrjinnästä ja lainvastainen teko ja asenne.
        Ihmisiä on kaikenmoisia. ja jos katsotaan pahantekijöitten määrää vaikkapa vankiloissa, niin kyllä siellä etupäässä valtaväestöön kuuluvia lusii.
        Mustalaiset ovat siitä kunnioitettavaa joukkoa, että he ovat pysyneet samana kansana vuosisatoja, omine perinteineen, vaikka heillä ei ole omaa maata ja valtakuntaa koskaan ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika rumasti sanottu! Jos tuollaisiin syihin vetoamalla torjutaan työntekijä, on kyse syrjinnästä ja lainvastainen teko ja asenne.
        Ihmisiä on kaikenmoisia. ja jos katsotaan pahantekijöitten määrää vaikkapa vankiloissa, niin kyllä siellä etupäässä valtaväestöön kuuluvia lusii.
        Mustalaiset ovat siitä kunnioitettavaa joukkoa, että he ovat pysyneet samana kansana vuosisatoja, omine perinteineen, vaikka heillä ei ole omaa maata ja valtakuntaa koskaan ollut.

        joooo mutta MIKSI NE ei kästä ettei saa varastaa ?
        KERROPPA SE,
        eihän KUKAAN USKALLA palkata mustalista töihin jos ja kun niihin EI VOI LUOTTAA !
        VITUT EPÄREHELLISILLE IHMISILLE,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika rumasti sanottu! Jos tuollaisiin syihin vetoamalla torjutaan työntekijä, on kyse syrjinnästä ja lainvastainen teko ja asenne.
        Ihmisiä on kaikenmoisia. ja jos katsotaan pahantekijöitten määrää vaikkapa vankiloissa, niin kyllä siellä etupäässä valtaväestöön kuuluvia lusii.
        Mustalaiset ovat siitä kunnioitettavaa joukkoa, että he ovat pysyneet samana kansana vuosisatoja, omine perinteineen, vaikka heillä ei ole omaa maata ja valtakuntaa koskaan ollut.

        TÄH !!! ??????

        OHOH !

        EPÄREHELLISYYTEEN VETOAMAALAKO,

        -- oletko ihan täysijärkinen,
        jos ihminen haluaa tehdä töitä
        kyllä silloin ihmisen PITÄÄ OLLA LUOTETTAVA
        ja REHELLINEN,
        vai oletko toistamieltä !!!!`?????

        eikä muttenka kunnon ihmiset varastele muitten tavaroita, kyllä ihminen on psyykkisesti sairas jos varastaa toisen ihmisen tavaroita,
        hullujen huoneelle semmon pitää kärrätä tai ainaki vankilaan moneksi vuodeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄH !!! ??????

        OHOH !

        EPÄREHELLISYYTEEN VETOAMAALAKO,

        -- oletko ihan täysijärkinen,
        jos ihminen haluaa tehdä töitä
        kyllä silloin ihmisen PITÄÄ OLLA LUOTETTAVA
        ja REHELLINEN,
        vai oletko toistamieltä !!!!`?????

        eikä muttenka kunnon ihmiset varastele muitten tavaroita, kyllä ihminen on psyykkisesti sairas jos varastaa toisen ihmisen tavaroita,
        hullujen huoneelle semmon pitää kärrätä tai ainaki vankilaan moneksi vuodeksi.

        Miten se ihminen osoittaa luotettavuutensa ja rehellisyytensä, jos työnantaja ei anna hänelle töitä, koska pelkää hänen varastavan?
        Jos työntekijä palkataan sillä mielellä, että se varastaa joka tapauksessa, niin olenpa varma, että hyvää työsuhdetta ei synny. Millä palkkalainen osoittaa olevansa "kunnon ihminen"?
        Epäluulo ja syrjintä eivät kuulu työelämään.
        Saman kokevat monet ulkomaalaistaustaiset nuoret, vaikka olisivat Suomessa syntyneet ja koulunsa käyneet.
        Asenteella on ihan nimityskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se ihminen osoittaa luotettavuutensa ja rehellisyytensä, jos työnantaja ei anna hänelle töitä, koska pelkää hänen varastavan?
        Jos työntekijä palkataan sillä mielellä, että se varastaa joka tapauksessa, niin olenpa varma, että hyvää työsuhdetta ei synny. Millä palkkalainen osoittaa olevansa "kunnon ihminen"?
        Epäluulo ja syrjintä eivät kuulu työelämään.
        Saman kokevat monet ulkomaalaistaustaiset nuoret, vaikka olisivat Suomessa syntyneet ja koulunsa käyneet.
        Asenteella on ihan nimityskin.

        Kyllä näin on. Ennen eläköitymistäni minulla oli työkavereita niin kantasuomalaisia kuin maahanmuuttajataustaisia, moni heistä nuoria Suomessa syntyneitä. Mukavia olivat.
        Siellä esihenkilö, joka oli kantasuomalainen, painotti kaikille uusille työntekijöille, että työyhteisö on reilu eikä ketään syrjitä.


      • Anonyymi

        Minä en haluasi olla sinun ystävä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en haluasi olla sinun ystävä!

        Tarkoitan tätä iänikuista koko ajan 2024-03-07 23:17:53 (muitakin postauksia).

        On olemassa sosiaalihoitajia, psykologeja, diakoneja, lähimmäisen tuki-puheluja, punaista ristiä ym muita järjestöjä, minne voit kääntyä ja jallittaa siellä.

        Mutta minä en haluaisi olla sinun ystävä, olet liian rasittava.
        Rupee miellyttävämmäksi, niin saat ystäviä!


    • Anonyymi

      Kysymys,
      onko suomessa moraali kasvatus heikentyny,


      ennen kouluissa opetettiin 10 käskyä ja niitten merkity,
      lapsista kasvatettiin v a s t u u u l l i s i
      rehellisiä kansalaisia, yhteiskuntakelpoisia,

      mihin on moraali kadonnu yhteiskunnastamme,

      on valtava katu-rikollisuus,
      nuoret käyttää huumeita ja kuolevat niihin,

      onko koulujen suppea yhteikunnalliset aineet syynä moraalin heikentymiseen

      • Anonyymi

        Yksi 10 käskyistä kuuluu: Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi.
        Yleensä muistetaan vain ne muutamat, Älä varasta. Älä tapa, jne....


    • Anonyymi

      Kerran etsin lapseni kenkiä, ei missään! Illalla löysin ne jääkaapista! Tosi on!

      • Anonyymi

        heh heh heee, kuka ne pani sinne ?


    • Anonyymi

      tiedoksi palatan mukaville kamuille,
      pusero löytyi samasta apikasta missä se aina oli ollu, mutta kummakyllä se on hengarissa hiukan poikittain aivan kuin se olisi hätäpäissään äkkiä sinne työnnetty, eieln sitä ei ollu vaikka 2 päivää sitä esin,
      kävi kyllä asioilla ja kävin myös roskapöntöllä, sen verran oli pois kotoani
      olis kumma kuinka joku olisi sen ehtiny silläaikaa tuoda samaan paikkaan,
      nooooh olin hyvilläni ja pikkusen nauratti
      mun täytyy olla joko sokea tai hullu tai miksisi sitä en nähny 2 päivään vaikka kuinka tongin hengaritakoa, heh heh ja huh huh,
      olisi kyllä parasta kun kuolisin kun tulen ihan pöljäksi,
      miksi EN nähny eilen enkä toissapäivänä sitä siellä ???
      osaako joku selittää
      mikä mun päätä vaivaa.

      • Anonyymi

        Minulla ei muisti aina toimi. Asiat myöhemmin joskus tulee mieleen. Jos yleensä tulee. Vanhuusikä nyt vaan on tälläistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei muisti aina toimi. Asiat myöhemmin joskus tulee mieleen. Jos yleensä tulee. Vanhuusikä nyt vaan on tälläistä.

        Olen minäki huomannu ittessä puuteita, olen huomannu että hahmottamiskyky on heikentyny,


        mutta miksi sitä puseroa ei ollu eilen siinä hengarissa vaikka kuinka monta kertaa tongin koko vaatehuonetta,
        nyt se yllättäin oliki mutta ei ollu siististi kuten itse yleensä laitan hyvin kohdaleen hengariin olkapäät kohdilleen, nyt pusero oli olkpäät vinkaslaan kummasti työnnetty hengariin ja löyty siitä t vaatetangolta jota olin jo paripäivää tonkinu moneen kertaan,
        kuka osaa kerta selityksen tommoseen HAHMOTUSHÄIRIIÖÖN olinko 2 päivää SOKEA vai mikä mua vaivaa ???????????????????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minäki huomannu ittessä puuteita, olen huomannu että hahmottamiskyky on heikentyny,


        mutta miksi sitä puseroa ei ollu eilen siinä hengarissa vaikka kuinka monta kertaa tongin koko vaatehuonetta,
        nyt se yllättäin oliki mutta ei ollu siististi kuten itse yleensä laitan hyvin kohdaleen hengariin olkapäät kohdilleen, nyt pusero oli olkpäät vinkaslaan kummasti työnnetty hengariin ja löyty siitä t vaatetangolta jota olin jo paripäivää tonkinu moneen kertaan,
        kuka osaa kerta selityksen tommoseen HAHMOTUSHÄIRIIÖÖN olinko 2 päivää SOKEA vai mikä mua vaivaa ???????????????????????

        Toivottavasti syyllinen löytyy, kuka on käpälöinyt vaatteitasi. Tuohan on niin törkeää tulla omilla avaimilla toisen ihmisen kotiin tavaroita penkomaan. Huh .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minäki huomannu ittessä puuteita, olen huomannu että hahmottamiskyky on heikentyny,


        mutta miksi sitä puseroa ei ollu eilen siinä hengarissa vaikka kuinka monta kertaa tongin koko vaatehuonetta,
        nyt se yllättäin oliki mutta ei ollu siististi kuten itse yleensä laitan hyvin kohdaleen hengariin olkapäät kohdilleen, nyt pusero oli olkpäät vinkaslaan kummasti työnnetty hengariin ja löyty siitä t vaatetangolta jota olin jo paripäivää tonkinu moneen kertaan,
        kuka osaa kerta selityksen tommoseen HAHMOTUSHÄIRIIÖÖN olinko 2 päivää SOKEA vai mikä mua vaivaa ???????????????????????

        Kerran olin kylässä vanhan pariskunnan luona. Isäntä avasi komeron oven, jonka sisäpuolella roikkui koukussa villatakki. Mies tonki kaappia ja huusi vihaisena vaimolle: ,"Ei se täällä ole! Mihin sinä olet sen piilottanut!"
        Vaimo tuli paikalle, otti villatakin oven koukusta ja sanoi tiukasti:" Minähän sanoin, että vieraitten aikana et sitten kiukuttele!"
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti syyllinen löytyy, kuka on käpälöinyt vaatteitasi. Tuohan on niin törkeää tulla omilla avaimilla toisen ihmisen kotiin tavaroita penkomaan. Huh .

        Jos se on joku koulutettu ammatilainen tiirikoimaan lukkoja,
        niitäki on olemassa,
        tai sitten joku jolla on yleisavaimet käytössä ja käy ihmisten asunnoissa silloin kun asukas ei ole kotona,

        tai sitten ittestä on tullu omituinen,
        kyllä mua harmitti kun 2 päivää tongin montakertaa hengaritangon
        enkä sitä nähnyt,
        jotenki vaan tuntuu kummalta,



        siitä huolimatta olen itselle vihanen, kun en sitä aikasemmin löytäny,

        sitäpaitsi edeleen on hukassa se minun itseni tekemä n ä t t i käsityö ,
        jonka olisin antanu rakkalleni lahjaksi, mutta se kotosi, se on ollu hukassa melkein vuoden, sitäki kyllä samalla vielä tongin vaatehuoneesta kun etsin puseroaki,

        nyt olen keksiny uuden jutun turvakseni,
        OTAN KAMERALLA VALOKUVIA vaatehuoneen telineistä
        ja vähän muualtaki
        kunlähden asioille,

        kaikkien muittenki varmaan kannataisi ottaa kameralla kuvia tavaroistaan jos lähtee pois kotoaan ja epäilee että joitaki tavaroita katoaa poissa ollessa,

        kuvassa näkyy sen hetkiset tavarat, ja jos joku on hukassa niin se ainaki näkyy kameran kuvassa,

        kuolis pois kitumasta,
        olenhan jo vanha, yliajalla täällä maanpäällä,
        vain muutama vuosi niin olen ysikymmpinen,
        - ei olisi pitäny elää näin vanhaksi, mutta ku ei kuolekkaa pakko elää niin kauan kuin luoja suo.


    • Anonyymi

      Kyllä , ikä tekee tepposia. Minun parempi puolisko tuon tuostaan ei näe esim voipurkkia jääkaapissa, remonttihousuja tuolin kaarmissa. Molemmat ovat just samassa paikassa minne itse vasta laittanut.
      Mun mummo n kasikymppisenä sanoi aina ,että kuka on mitäkin varastanut, eikä kukaan varmasti varastanut, kuului alkavaan muistisairauteen.

    • Anonyymi

      Vittu ku selkä on kipee,
      eikä jaksa kävellä,
      miten mä kohta voin asiani toimittaa, kaupassaki pitäs käydä ?

      • Anonyymi

        Ota Burana, tai juo jotain alkoholi pitoista, sillä minä sain kivut vähenemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota Burana, tai juo jotain alkoholi pitoista, sillä minä sain kivut vähenemään.

        En saa ottaa Buranaa, tiedän se olisi hyvä kipulääke, söin Buranaa aikoinaan sdy.leikkauksen jälkeen ainaki kymmenen vuotta hiukan ylki, sitten minulle lääkärin tarakstuksessa myöhemmin määrättiin Xalerton veren ohennus lääke, silloin kiellettiin täysin kaikkien Burannan tyyliset kipulääkkeet, saan ottaa vain Panadolia kipuun ja se ei kertakaikkiaan vie kipua pois, jotenki kyllä muuten helpottaa olotilaa,
        kyllä mielelläni ottaisin Buranaa, se muutenki vei pois nivel ja lihaskivut,
        nyt minä kärsin nivel ja lihaskivuista kokoajan,


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      😍 ­V­­­i­­t­t­­­u­­­ ­t­­ä­­m­ä­­­ ­­k­u­­­u­­­m­­­a­ ­­n­­­a­­­r­t­­t­­­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe