HUONEKALUT SUORAAN NETISTÄ

mkt

Onko kukaan tilaillut huonekaluja suoraan netistä ? Kävin mielenkiintoisessa nettikaupassa
osoitteessa www.kalustekauppa.com.
Laadukkaan oloinen kauppa ja tuotteet.

56

27928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M_K

      joltakulta kokemuksia hommasta..

      ja miten ne yritys jne tiedot tarkistettiin jostain virallisesta paikasta..

      • tarkistaa

        www.ytj.fi tuolta voit etsiä yrityksen tiedot. tuolla on kaikki suomessa rekisteröidyt yritykset


      • ostokertoja paljon

        Osta vain paikasta jossa ei tarvitse maksaa etukäteen. Maksa vasta kun tavarat on pihalla niin ei tule ongelmia!!! sellaisia paikkoja on tietysti nykyään vähän, kaikki haluaisi rahat nyt ja tavaran saa kuuden viikon päästä!!!Itse ostin kotikaluste.com ja siellä sai maksaa jopa silloin kun toivat ruokapöytäni ja tuolit. Minun mielestäni oli rehellistä minä sain kalusteeni ja he antoivat kuitin kun annoin rahat!


      • ostokertoja paljon kirjoitti:

        Osta vain paikasta jossa ei tarvitse maksaa etukäteen. Maksa vasta kun tavarat on pihalla niin ei tule ongelmia!!! sellaisia paikkoja on tietysti nykyään vähän, kaikki haluaisi rahat nyt ja tavaran saa kuuden viikon päästä!!!Itse ostin kotikaluste.com ja siellä sai maksaa jopa silloin kun toivat ruokapöytäni ja tuolit. Minun mielestäni oli rehellistä minä sain kalusteeni ja he antoivat kuitin kun annoin rahat!

        Hei, minun huonekalukaupasta saa ostaa näin että maksat vasta sitten kun tavarat pihalla. Mööbelit käsityönä ja mittatilauksena www.marearca.com
        T, Reijo


    • jees

      eiköhän tuo ole ihan jees. myy aika paljon merkkituotteita. ite en ole tuolta ostanut ainakaan vielä. verkkokaluste.com:sta ostin ja kyllä homma kävi ihan hyvin joten ostan huonekaluja netistä varmasti uudestaankin. kalustekaupalla on se huonopuoli ettei tuotteita pääse katsomaan minnekkään

    • PUUSILMÄ

      Nettisivulla väitetään, että olisi edullinen. Ehkä mut ei todellakaan halvin. Kävin just kattos siel sivuilla ja bongasin useita samoja tuotteita jotka oli kotipitäjäni huonekaluliikkeissä halvempia. Ja näihin tulee vielä rahti päälle.

      Erityisen halvaksi ei voi kyl sanoo, eikä helpoksikaan. En oikein kyl ostaisi esim ruokaryhmää tai jotain sohvaa pelkän kuvan perusteella.

      Tutkikaas vähäsen itsekkin...

      -PUUSILMÄ-

    • Elina

      Mielestäni laadukasta ja ennenkaikkea kotimaista tavaraa. Ja kotiinkuljetus vain 19€. Mikä huonekaluliike kuljettaa nykypäivänä vaikkapa Helsingin keskustaan 19 eurolla puhumattakaan jos tavarat menee samalla rahdilla jonnekin pohjoisen syrjäkyliin.

      • PUUSILMÄ

        Kotikylässäni tovat kyll tuotteet veloituksetta suoraan kotiin KASATTUNAKIN jos ovat riittävän kalliita osto hinnaltaan. Valkatkaa melkein mikä tahansa tuote sieltä ja postatkaa se tänne niin näytän mitä ne oikeesti maksaa. WWW.Thomart.fi sieltä voi katsoo vaikka ensiksi kuinka paljon ko. firma lisää ilmaa suositus hintoihin.

        TRUST ME, I KNOW.


      • tää maksaa
        PUUSILMÄ kirjoitti:

        Kotikylässäni tovat kyll tuotteet veloituksetta suoraan kotiin KASATTUNAKIN jos ovat riittävän kalliita osto hinnaltaan. Valkatkaa melkein mikä tahansa tuote sieltä ja postatkaa se tänne niin näytän mitä ne oikeesti maksaa. WWW.Thomart.fi sieltä voi katsoo vaikka ensiksi kuinka paljon ko. firma lisää ilmaa suositus hintoihin.

        TRUST ME, I KNOW.

        paljonko tämä maksaisi siellä?

        http://www.verkkokaluste.com/index.php?shop=1560

        Tuolla myydään sitä 155 EUR joten paljonko lisäävät hintaan, kiinnostaa ihan oikeasti?


      • PUUSILMÄ
        tää maksaa kirjoitti:

        paljonko tämä maksaisi siellä?

        http://www.verkkokaluste.com/index.php?shop=1560

        Tuolla myydään sitä 155 EUR joten paljonko lisäävät hintaan, kiinnostaa ihan oikeasti?

        Verkkokaluste, ja kalustekauppa on eri firmoja kuten varmaan itsekkin tajusit. Vastaavaa kotimaista saa johonkin 130€ (Firmaa en mainitse koska en halua mainostaa mitään) hieman erimallinen tosin. Mut ei nuo verkkokaupat ainakaan kotimaiset ole TOD mitään ERIKOIS halpoja paikkoja, jos vertailet huomaat saman.

        katso esim työtuoleja. Niiden hintaa on nostettu maahantuojan suositushintoja kalliimmiksi.


      • ei pidä paikkaansa
        PUUSILMÄ kirjoitti:

        Verkkokaluste, ja kalustekauppa on eri firmoja kuten varmaan itsekkin tajusit. Vastaavaa kotimaista saa johonkin 130€ (Firmaa en mainitse koska en halua mainostaa mitään) hieman erimallinen tosin. Mut ei nuo verkkokaupat ainakaan kotimaiset ole TOD mitään ERIKOIS halpoja paikkoja, jos vertailet huomaat saman.

        katso esim työtuoleja. Niiden hintaa on nostettu maahantuojan suositushintoja kalliimmiksi.

        kyllä puusilmä on nyt todella hukassa. kävin paikan päällä verkkokalusteella katsastamassa tuon 155 arkkusohvapöydän ja samalla kiersin muita liikkeitä ja EI TODELLAKAAN saa vastaavaa 130 EUR:lla. Arkkupöytiä on todella montaa laatua ja yleisesti ne 130 EUR pöydät on virosta ja aivan surkeaa laatua ja ne joutuu itse kokoamaan. Esim asko myy täysin samoja arkkupöytiä ja hinta aikas paljon kovempi. Joten älä kirjoita asioista josta et tiedä ellet ole itse käynyt paikan päällä.

        Jos ajattelet verkkokauppojen ideaa eli niillä on pienet kulut koska ei ole myymälää on itsestään selvää että tuotteet on halvempia.


      • PUUSILMÄ
        ei pidä paikkaansa kirjoitti:

        kyllä puusilmä on nyt todella hukassa. kävin paikan päällä verkkokalusteella katsastamassa tuon 155 arkkusohvapöydän ja samalla kiersin muita liikkeitä ja EI TODELLAKAAN saa vastaavaa 130 EUR:lla. Arkkupöytiä on todella montaa laatua ja yleisesti ne 130 EUR pöydät on virosta ja aivan surkeaa laatua ja ne joutuu itse kokoamaan. Esim asko myy täysin samoja arkkupöytiä ja hinta aikas paljon kovempi. Joten älä kirjoita asioista josta et tiedä ellet ole itse käynyt paikan päällä.

        Jos ajattelet verkkokauppojen ideaa eli niillä on pienet kulut koska ei ole myymälää on itsestään selvää että tuotteet on halvempia.

        Suomessa on moiselle valmistaja.
        (Tyke-tuote kuusamo)

        et vain ilmeisesti osannut etsiä...

        Älä itse kirjoittele asioista joista et tiedä. :)

        Ja nuo halvemmat tuotteet ei pidä paikkaansa. Vertaa vaikka työtuoleja. Ne tulevat suoraan Thomart nimiseltä toimittajalta. Kulut on pienet vain katetta näyttää olevan siitäkin huolimatta.


        Trust me i know.


    • Martti.k

      Minä tilasin ainakin laadukkaan hierovan lepotuolin, enkä muualta löytänyt yhtä halvalla yhtä hyvää. Vain 399€

    • make

      Itse olen valmis maksamaan nettikauppaan laadukkaasta tuotteesta vaikka vähän enemmänkin, jos kerran tuotteen saa kätevästi kotiin ja jää eri liikkeissä ramppaaminen pois. Miettikää sitä ruljanssia kakaroitten kanssa kehäkolmosen liikkeissä.

      • make

        kyllä toi pikkusälä on ihan hyvän hintaista muuallakin, mutta kun ostat netistä etkä ole tyytis, voi tavaran myös palauttaa (14 pv tai jotain?)!
        itse en kyllä mitään kalliimpaa tavaraa netistä ostaisi. sitäpaitsi esim sohvat voi kuvassa näyttää aika kauniilta mutta todellisuus voi olla karumpaa......


    • Huonekalu myyjä

      Selailin n.suunnilleen kaikki tuotteet läpi ja muutama isompi huonekalu ketju myy suomessa paljon samoja tuotteita. toimittajia sieltä löytyi: hiipakan tehtaat. Sievä. Thomart ym...

      Hinta taso ei mielestäni ollut edes sama kuin huonekalu liikkeillä ja muistattehan aina tingata niin saatte vielä huonekalukaupassa varmasti jotain alennusta.

      Verkkokauppa menetelmän pitäisi mielestäni olla huomattavasti edullisempi jotta kannattaisi tilata.
      Miten hoituu homma jos puuttuu ruuvi? tarvii kasaus apua? Kansi kanittaa?.

      Atk/ hifi tuotteiden verkkokauppa hinnat on n.10-15 % halvemmat, siksi niitä tilataan ja paljon sieltä.

      Tietysti tämä on ensimmäinen kunnon mööpeli verkko kauppa suomessa ja uskon että askot ym... alkavat tulevaisuudessa toimia vastaavaasti.

    • Huonekalukauppias pohjoisesta

      Kaupan tuotteet laadukkaat eikä mitään halparimpuloita niin kuin monessa muussa nettikaupassa. Hintapuoli okei kun katsotaan kokonaisuutta kuljetuksen kanssa. Tunnen osan tuotteista, koska itse myynyt samoja jo vuosia.

      Moni nettihuonekalukauppa on pysähtynyt siihen, että huonekalukuljetukset maksavat nykyään niin paljon ja varsinkin jos ne toimitetaan suoraan asiakkaalle kotiovelle jonnekin peräkylille niin homma ei todellakaan kannata.

      Nykyään kiireiset ihmiset arvostavat helppoa ja vaivatonta ostamista ja jos tietää mitä haluaa ja sen saa tilattua suoraan netistä, niin miksikäs ei?

      Pientä sälää on helppo tarjota netissä halvalla, koska postitus ei maksa paljon, mutta laitappas laadukas vitriini menemään postin kuljetuksella tai vastaavalla niin eipä mene ikinä ehjänä perille.

      PS. Kokemusta on

    • Tyytyväinen nettiasiakas

      Tärkeä seikka mikä on hyvä nettihuonekaluissa, että saat kotiisi huonekalut ja voit katsella ihan rauhassa niitä sen 14 päivää ja jos ei satu sopimaan niin sen kun palautat. Lain mukaan voit palauttaa tuotteet ilman mitään syytä 14 päivän sisällä.

      Missään tietämässäni normaali huonekalukaupassa ei pureta tehtyä kauppaa tuosta noin vaan. Jos teet huonekalukaupat paikallisessa liikkeessä niin mikään laki ei velvoita kauppiasta ottamaan tuotteita takaisin (edellyttää tietysti, että tuotteet ovat oikeat ja virheettömät). Siispä netistä ostaminen tässä suhteessa on turvallisempaa.

    • Jaska

      Kotimaisten merkkihuonekalujen halvalla myyminen ei taida netissä ihan helpolla onnistua, ainakaan meidän pienessä Suomessamme. Jos joku nettikauppa alkaa "polkea" hintoja, niin valmistajat tuskin hyväksyvät sitä. Tuotteita ei anneta myyntiin kaupalle jos poljet liikaa hintoja. Meidän maamme on niin pieni markkinapaikka, että tällaista kilpailun rajoittamistakin tapahtuu, valitettavasti.

      • nettiostaja

        Kalustekauppa netissä käynnistyy vasta, kun valmistajat perustavat verkkokauppoja.
        Pari on jo. Esimerkiksi pohjalainen MACKFINN NetShop. Hinnat on heilläkin vielä hieman korkeat.
        Osa tuotteista tokion jo oikella tasolla. KALUSTEETKIN TULEVAT NETTIIN. Toimintamalli on vain vielä hakusassa.


      • Huonekaluvalmistaja
        nettiostaja kirjoitti:

        Kalustekauppa netissä käynnistyy vasta, kun valmistajat perustavat verkkokauppoja.
        Pari on jo. Esimerkiksi pohjalainen MACKFINN NetShop. Hinnat on heilläkin vielä hieman korkeat.
        Osa tuotteista tokion jo oikella tasolla. KALUSTEETKIN TULEVAT NETTIIN. Toimintamalli on vain vielä hakusassa.

        Valmistajat toki voisivat mennä verkkoon ja myydä koko tuotantonsa sen kautta. Silloin hintatasokin saataisiin kohdilleen. Ongelmana on vain se, että esim. sohvia halutaan koeistua, halutaan testata patjojen pehmeyttä ja muutenkin hivellä pintoja. Tämänhetkisillä kuluttajien tottumuksilla tarvitsemme huonekalukauppoja ja siksi valmistajien omat nettikaupat eivät voi hinnoitella tuotetta alle kaupan hintojen. Muutos on ehkä tulossa ja sitä saattaa vauhdittaa mahdollisesti vielä tulevat mullistukset huonekalukaupan ketjuissa.


    • Olen tilannut esim. senkin ja dvd-hyllyn anttilasta/kodin ykkösestä ja hyväks todennu, tyylikkäitä, mielestäni laadukkaita ja kohtuu hintasia, ja toimitus ihan normisti postissa.

    • Pöydän ostaja

      itse tilasin sellaisesta paikasta kuin kotikaluste.com, myy kylläkin netissä ainoastaa keittiössä olevia ruokakailuryhmiä. Tuote oli erinomainen ja muutaman satasen halvempi kuin "huonekaluliikkeessä". Itse katselin laulumaan ryhmää aikaisemmin ja hinta oli kaksinkertainen - niillä ainakin on kate sopivalla tasolla. mikä parasta tuotteilla taitaa olla sama valmistaja (eestissä oleva tehdas) minulle ainakin ilmoitettiin suoraan valmistusmaa - vaikka mielestäni sillä ei ole merkitystä jos tuote kerran on hyvä eniten harmittaa harhaanjohtava markkinointi mikseivät voi sanoa suoraan valmistusmaata vaan salaavat sen, kotikaluste.com sivuilla kaikki tuotteet oli valmistettu massiivikoivusta eikä mistään kumipuusta mitä tuolla mainitsemallasi kalustekauppa.com sivuilla on melkoisesti niinkuin näkyy muillakin olevan ja mainostavat massiivipuisena, jolloin ihmiset luulevat että ne on tehty esim. koivusta!!! Minä olen ainakin tyytyväinen ostokseeni ja niin on muutama tuttavapariskuntakin jotka sieltä ovat ostaneet kannattaa katsoa sivuilta www.kotikaluste.com (kuvat sivuilla eivät kylläkään ole kovinkaan hyviä)

      Terv. Pekka

    • Sohva-netistä!
    • Sisustaja¨
    • kannattaa tutustua.

      www.kotisiili.fi

      täältä löytyy edullisesti kyllä kaikkea kotiin, ja toimituksetkin
      nopeasti ympärisuomea.

    • Timpe22
    • santtu

      ostin ruokaryhmän huippukaluste.fi:stä. Tuli viikossa ja olen ollut tyytyväinen. Hinnat oli ainakin kohdallaan.

    • ++++++++++
    • tinzku

      Itse ajattelin tilata täältä www.kalustehuone.fi, hintataso on ainakin todella edullinen. Tosin taitaa olla melkoisen uusi kauppa kun tarjolla on vain jonkinverran sohvia, mutta ei haittaa kun sohvaa tässä etsitäänkin :)

      Itse katselin tuota Jane divaania mutta kaipailisin kokemuksia onko joku tilannut tuolta ja onko kaikki mennyt ok?

    • zzz82

      Huippukalusteelta olen tilannut sohvat ja uskallan suositella.

    • bujaa

      Itse olen käyttänyt www.huonekalutnetista.fi-sivustoa! olen ollut tosi tyytyväinen ja monet kalusteista ovat mielestäni oikeasti tyylikkäitä..

    • huippu tyytyväinen

      Tutustuin huippukaluste.fi sivustoon ja jouduin kukkaron nyörejä aukaisemaan.Tilattua tuli ja tyytyväinen olen.Kun lukee näitä juttuja niin itsekin tarkistin että eihän ole suomi-soffan juttuja tämä huippukaluste ja onneksi ei ollut...sieltä suomi-soffalta meinaan olen ostanut yhden kerran huonekaluja ja se oli kyl ainut ja viimeinen.

    • iskulainen

      te, jotka valitatte edesmenneen suomisoffan, maskun ym laadusta, ostatte siis yleensä niitä halpoja kalusteita. Joten, kun haette nyt netistä niitä samoja halpoja kalusteita, niin luuletteko, että ne ovat laadukkaita. Saman tason sohvia on tietysti mm. askolla, sotkalla ym. firmoilla, mutta muutaman satasen kalliimpina, mutta niissä takuuasiat toimivat ehkä paremmin, kuin netissä. Kun ei ole varaa/halua/ parempaan laatuun, on se netti tietenkin ihan ok.

    • M

      Noissa on se ongelma että vaikka kalusteet ovatkin pikkukuvissa hyvännäkösiä niin ei ole lopulta mitään hajua siitä millainen kaluste itsessään on. Vasta silloin kun pääsee kosketusetäisyydelle voi sanoa jotain esmes ruokaryhmän kalusteista.

      Sinällään joltain puusepältäkin voisi teoriassa pelkällä maililla tilata huonekaluja. Tuttu alan opiskelija kertoi miten jossain pikkuverstaalla sepät nauro kun välissä asiakas ei käy paikan päällä muuten kuin hakemassa valmiin pöydän autoon ja maililla on käynyt läpi millaista puuta ja montako ihmistä pöytään pitäis mahtua.

      • jin liu

        jos tilaat suomalaiselta puusepältä suomesta mittojesi mukaan pöydän, maksat muutaman tonnin, nettimyyjiltä saat kuvan mukaan muutamalla satasella pöydän tuoleineen, mutta se on valmistettu todennäköisesti malesiassa tai jossain halppismaassa ja toimitetaan osina ja saat samalla muutaman reklamaationaiheen. Kannattaa mennä suoraan Ikeaan tai Maskuun tai Sotkaan ja tarkistaa samojen tuontitavaroiden laatu livenä.


    • jasdhfkj

      Täällä ei porukka oikein käsitä koko huonekalujen verkkokauppa-ideaa. Vallalla on ihmeellinen käsitys, että verkossa myytäisiin jollain lailla huonompaa tavaraa kuin liikkeissä. Totuushan on kuitenkin se, että tavara on ihan samaa niin verkkokaupassa kuin liikkeessäkin. itse työskentelen huonekaluja valmistavassa yrityksessä ja niinpä vaan samaa tavaraa lähtee liikkeisiin kuin verkkokauppoihinkin.
      Ainoa ongelma verkkokaupassa on tietysti se, ettei tavaroita pääse hypistelemään mitenkään.

    • kaupoilla.

      Tämmöinen nettikauppa kuin www.keinuville.fi lupaa nyt kotimaisten huonekalujen toimitukset ilmaiseksi. Lisäksi melkein kaikki sielä on tarjouksessa! oli keinuja, ruokaryhmiä ja lepotuoleja..

      Ja mikä parasta ! Sain itse valita nettikaupasta tuolin, siihen rungon värin ja lukuisista vaihtoehdoista kankaan! Toimitettiin kotiin alle kahdessa viikossa!

      Tämä siis oli niin plussaa, jos verrataan siihen, että aioin tilata tuolin liikkeestä, mutta kuulin että jopa kotimaisen tuolin toimitus sieltä olisi kestänyt ainakin 4 viikkoa,,, en jaksanut odottaa!

    • OON LAISKA

      Heips. Oon tilannut kolmesta verkkokaupasta huonekaluja. Ensimmäinen oli about vuosi sitten HUONEKALUTUKKU.FI josta tilasin sohvan yms. Sohvaa jouduin odottamaan reippaasti yli 6 viikkoa (vaikka toimitusaika oli 3 vkoa) ennenkuin se saapui perille. Yhteydenotot sinne oli vaikeita ja puheluihin vastattiin nihkeästi. En tilaa sieltä enää ikinä. Tilasin muutama kuukausi takaperin huonekaluja SOTKAN nettisivujen kautta (varistosta) ja sieltäkin sain huonekalut melko nopeasti, mutta yksi levy jäi puuttumaan hyllystä. Sain puhelimitse asian aika helposti selvitettyä ja sain viel lahjakortin liikkeeseen! Kaikki toimi erinomaisesti paitsi toimituskulut oli kalliit. Tossa pari viikkoa sitten tilasin HUIPPUKALUSTE.FI verkkokaupasta pöydän yms. toimitus oli todella nopeaa (muutama päivä!) ja halpaa (20eur) ja kun pöydässä oli yks pieni askarruttava asia niin sain sieltä aspasta aivan loistavat ohjeet ongelmaan heti seuraavana päivänä. Tuun tilaamaan sieltä uudemman kerran!

    • raastin1
    • uusi verkkokauppa

      Löysin netistä uuden suomalaisen verkkokaupan jossa aina kaikki varastossa ja nopeat toimitusajat. KULJETUS VIELÄ AINA 0€
      www.vivano.fi

    • Design rakastaja

      Itse olen ostanut alla olevasta kaupasta
      http://www.infurn.com/fi/parhaiten-myydyt
      voin kokemuksesta kertoa, että odotus aika on kyllä tosi pitkä, mutta loppujen lopuksi tuotteen laatu oli tosi korkea ja rakasta mun uusia huonekaluja! Suosittelen jos vain kärsivällisyys kestää :)

    • janina3

      Itse tilaan nykysten kaikki huonekalut netistä.
      www.vekenkaluste.fi

    • Hyvä huonekalukauppa

      Olen ostanut huonekaluja kaupasta nimeltä On24 (www.on24.fi) Sohvan oston suhteen sain erinomaista palvelua. He lähettivät minulle kankaanpaloja nähtäväksi ennen sohvan ostoa (kaikista kankaista, joista halusin!). Näin ollen sain sohvan, joka oikeasti sopii sisustukseen, eikä tarvinnut ostaa sikaa säkissä. Sohvan laatukin on erinomainen hintaansa nähden! Kun liittyy kanta-asiakkaaksi, saa hyvitystä ensimmäisestä ostosta heti 10 €, koodilla WYMXBZZ saa 15 €.

    • Huippukaluste

      Suosittelen kotimaista www.huippukaluste.fi kotiin asti tuotuna tavaran määrästä riippumatta 20,-

      • Anonyymi

        Hyvä kauppias! Kuinka moni muu olisi maininnut kotimaisen verkkokaupan ja kotiinkuljetuksen hinnan tavaran määrästä riippumatta 20,-.


    • Tyytyväinenasiakas

      Suosittelen www.huippukaluste.fi ! Todella paljon vaihtoehtoja ja hinnat kohdillaan. Nopea toimitus ja luotettavaa toimintaa!

      • Cuzzina

        Tilasin ruokaryhmän, työpöydän ja työpöydän tuolin. Todella laadukkaita kalusteita, ja huippu hyvä palvelu, kun sinne soitin asioita tiedustellakseni. Nopea "puoli-ilmainen" toimitus, Suosittelen!


    • mainostavatitseään

      Oi ja voi! Täällä selvästi kauppiaat mainostavat itseään. Säälittävää!

      • Cuzzina

        En ole kauppias, vaan asiakas Mansesta. Kommentoinkin jo tuossa edellisessä www.huippukaluste.fi Tulen jatkossakin ostamaan samasta paikasta, ja voin suositella. Hinnatkin kohdallaan. Jos olisin ostanut kodistani 1 km päässä olevista, Asko, Masku, Sotka, Jysk, Kodin1 jne. olisin joutunut pulittaan kotiinkuljetuksesta 50-65€. Nyt sain hyvät tuotteet edullisesti, samoja ruokaryhmiä oli edellämainitsemissani, mutta kalliimpia, ja kuljetuskin vain 20€ !


    • kannatan

      Tilasin kulmasohvan On24-nimisestä verkkokaupasta. Virosta kaiketi tulee tuotteet, mutta täytyy sanoa että hinta-laatusuhde on kohdillaan. Parasta tilaamisessa oli se että sai tuon sohvan kankaan määritellä itse useista vaihtoehdoista rungon värin. Alennusta tilauksesta sai koodilla WYMXBZZ.

    • huonari
    • Joxxei987
    • TyytyväinenAsiakas

      Tilannu Huippukaluste. fi monen monta kertaa. Aivan loistavaa asiakaspalvelua ja mikä parasta, myyvät sen minkä lupaavat. Kotiinkuljetus halvinta varmasti koko suomessa. En kadu mitään ostosta. On sängyt, kirjahyllyt ja sohvat. Yhtään kertaa ei oo osia puuttunut. Sujuvasti erissä sai maksettua. Ihana puoti, mukavan rennot myyjät jotka ei kavahda erikoisia tilauksiani. Mittatilauksena saanut monet tuotteet. Tätä samaa palvelua et saa ikeasta, saati mistään muualtakaan. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Minä suosittelen huippukaluste.fi verkkokauppaa.
      Minulla ja lähipiirilläni on muutamat kerrat tullu tilailtua ja ei voi kun suositella!
      Kaikkein isoin plussa on toi 20e kotipihalle toimitettuna isot lava lähetyksetki.

    • Anonyymi

      Suurimmasta osasta viestejä paistaa täysin selvästi läpi, että on kauppiaan itse kirjoittamia. Tekstin sisällöstä sen huomaa, valitettavasti. Liian monessa viestissä kehutaan edullista kotiinkuljetusta ja nopeaa toimitusta, itse tuotteista ei mainita mitään. Ja kirjoitustapa on samanlainen. Sattumaako? Epäilen. Sitäpaitsi monilla verkkokaupoilla on ilmainenkin toimitus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe