Ei ilman siunausta

Anonyymi-ap

En minäkään voisi asua täällä palmujen katveessa Vietnamissa ilman Jumalan siunausta. On olemassa kaksi ihmistyyppiä, kuten olen kertonut. Tällä palstalla on tämä hyppy potkija vajakki ja mitä se luulee, että täällä asutaan ja hyppi potkitaan ihmisiä ja ollaan rasisteja vai ? Kyllä se on se kalju kakkosluokan kansalainen ja sellaisena se myös pysyy. Sillä ei ole ensinkään minkäänlaisia mahdollisuuksia muuttaa asumaan Thaimaahan tai Kambodzaan tai Filippiineille tai Vietnamiin. KELA eläkkeellä et voi koskaan asua ulkomailla. Kuka palstalla voi väittää tällaisesta hyppy potkijasta mitää muuta, kuin se on vajakki. Siinä jätkässä ei ole mitään muuta, kuin lippu päässä ja kalju/vajakki siili tukka ulkomuoto. Tietoa taitoa osaamista ja rahaa siltä ei tule koskaan löytymään. . . Mitä sille vajakille jää.. sille jää se hyppy potku.

Itse olen saavuttanut paljon elämässä ja sitä on myös tuttavat ihmetelleet. Monelta painuu pää alas ja eivät halua edes keskustella. . . Alemmuuden tunne. Sisko on huutanut, että millä helvxxx tavalla se on tuon kaiken hoitanut. Niin, minä elän täällä Vietnamissa jo kuudetta vuotta ulkomailla. . . Painoa olen pudottanut yli 30 kiloa varmaan nyt. 5 lasta Ruotsin- ja Ranskankielisiä. Ei velkaa ei ulosottoa ja tulot kuukaudessa 1600 dollaria netto. Niin, minä asun täällä ja maksan vuokraa 160 dollaria. Eilen kävin Shoppailemassa HCMC:ssä ja ostin kuvan mukaiset shortsit ja ostin kaverille kanssa. https://lecoqsportifgolf.com/products/le_coq_sportif_qgmvjd61s.

Ette usko jollen näyttäisi aijaa kuvaa... [url=https://aijaa.com/U4gjOp][img]https://img.aijaa.com/m/00337/15225571.jpg[/img][/url]

Toki minulle jää rahaa melkein 50 dollaria päivässä vuokran jälkeen ja miksi ei. Mutta Te raukat ette voi edes tilata noita shortseja sinne tuohon hintaan, kun tulli jätkä alkaa vinkumaan niitä valtiolle. . . Monet muut asiat ruuan ja asumisen suhteen siellä on aivan kauhistuttavaa. Tietysti ettehän te siellä edes voi käyttää shortseja . . . Talvi ja pakkanen ja sen kulut. Toki on viisasta asua eläkkeellä Vietnamissa ja Thaimaassa tai Filippiineillä tai Kambodzassa. Mutta luuletteko, että vajakki hyppy potkija voi asua ikinä?

Siitä jumalan siunauksesta, että se on ollut minun suurin voimani ja ilman sitä siunausta ei olisi mitään tätä. Eilenkin tapahtui merkillinen asia, jonka jätän kertomatta. Mutta, kuten Raamatussa sanotaan, niin monella on peite silmillä, eikä he näe. On ihan turha tulla vinkumaan mitään kehitysvaltiosta, kun täällä on kaikkea. Sinä itse elät siellä Suomessa, kuin koira kurjuudessa. Mitä sinä tänään söit aamiaiseksi ? Arvaappa mitä minä?

Pattayan matkalla on monet saaneet ihastella kauniita paikkoja ja kansainvälisiä ihmisiä. Bangkok on loistava esimerkki mitä kehitysmaassa on ja vertaappa vajakki mitä sinulla on siellä Suomessa.

Se, että minä sanon rehellisesti, että mitä sinä edustat kaljulla ja nahkapäällä tai siilitukalla, niin senkin sinä valehtelet. Luuletko, että pahuudella saat jumalan siunausta. Luuletko valtion palvonnalla ja taas vuosien päästä äänestämällä saavasi jotakin, vaikka Pattayan matkan vaikka?

Kyllä minä olen melko hyvässä kunnossa nyt ja eläkkeellä ja sitä ei olisi ilman Jumalan siunausta. Teistä kukaan ei pysty voittamaan jumalaa ja se on täysin mahdotonta. Pahuutta teissä on ja näin teitä punnitaan. Jos haluatte siunauksia, niin te tiedätte mikä on se tie.

Kyllä monta ihmettä on tapahtunut minun elämässä ja aivan kaikki on herran kädessä ja pyhässä hengessä.

Minä olen rukoillut, että pääsisin tänne asumaan ja a näin tapahtui. Se, että kuuleeko herra sinun rukouksen, niin jos hän tietää, että hiuskarvakaan ei putoa hänen tietämättään.

Tiedän, toki ja kuka voisi väittää, että ei kaipaa Thaimaahan ja ettekö te jo elä siellä tälläkin palstalla ja minä yritän kertoa, kuinka voitte sen saavuttaa. Toki rohkeus ja Kambodzan viisumi auttaa huimasti . . . Onko se kehitysmaa. . . Katso toki videoita vaikka Phnom Penhistä.

44

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kerrot pyörineesi leipäjonoissa ja polttaneen välisi kaikkiin, hillunut pimeillä markkinoilla ikäsi kirpputoreilla ja romukauppiaana. Kouluja et ole käynyt ja tuskin armeijaakaan, olet Simo Hovari.
      Mitään et ole ikinä omistanut ja mitään sinulla ei ole kuin pieni sairaseläke. Kuvaile hieman että mitä ne saavutuksesi on?

      Useimmat rukoilee ettei koskaan joutuisi jonnekin yksin toikkaroimaan vähissä varoissa yksinään.

      • Anonyymi

        Simo Hovari Pasanen oli kutsunnoissa. Kysyi haastattelijalta että voiko päästä seniilipalvelukseen ruokakaapin vartijaksi kun tuppaa olemaan aterioiden välillä ontto olo? Kysyi myös että mihin aikaan on eka ruokatunti ja mitä on jälkkärinä ja saako mutsi tulla aina aamulla katsomaan ettei minua pidetä nälässä?

        Kaksi upseeria talutti Pasasen ovelle ja mainitsi ovella seisseelle aliupseerille että avaa tulen välittömästi jos tämä mies tulee 50 metriä lähemmäs rakennusta.
        Pasanen siihen että tuonko omat rillimakkarat niille tulille?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lähetyssaarnaaja ostanut kirjoituksesta päätellen litran spriitä, ja kulkee nyt "kaverinsa" kanssa Tarzanin kalsareissa.

    • Anonyymi

      Tapsan ritarikunta on sellainen että heillä on koodi.
      Löytää oikein oikein hyvän kaverin mistä vaan pienillä eleillä ja katseiĺla ja kohta lykitään menemään pikkuhousut vierekkäin hostellin lattialla.

    • Anonyymi

      Kyllä siinä jotain mies-to-mies rakkautta piilee... No, ei ole muilta pois jos ratsastavat.

      • Anonyymi

        Siltsu tallensi lemmenhetket pyytämällä 12 vuotiasta poikaa kuvaamaan lemmen kuumimmat leiskaukset. No tuomiohan siitäkin tuli. Uskovaisilla ja ruskealla ritarikunnalla on samanlainen tapa olla noudattamatta maallisia lakeja, kun heillä on ne omatkin. Tuo meta jota Siltsu vetää, muuttaa ihmisen persoonallisuuden. Yhdestä mukavasta kaverista tuli hirviö vuodessa. Uhkaili entisiä kavereitaan ja väitti että nämä ovat velkaa hälle ja yritti periä suojelurahaa toisten firmoilta. Naisia kohteli koiraakin huonommin, mutta kun oli komea jännämies niin aina siihen joku hatkahti, jos ei muut niin narkkarit.


    • Anonyymi

      No, poijat on Suomessa?

      • Anonyymi

        Ketkä pojat? Ajattelitko että Thaimaassa ei enää ole suomalaisia kun sinä lähdet Hankasalmelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä pojat? Ajattelitko että Thaimaassa ei enää ole suomalaisia kun sinä lähdet Hankasalmelle?

        Sitähän se Pasanen on 9 vuotta kertonut että on ainoa ihminen Thaimaassa ja siksi hänellä on tietämys.


    • Anonyymi

      Niin, meitä ei asu montaa täällä etelän lämmössä. Thaimaassa on muutama ja täällä Vietnamissa on muutama ja Kambodzassa on muutama, kuten Filippiineillä.

      Kaveri kysyi, että olenko siunattu. . . Voin vakuuttaa, että olen. Kenellä teistä on 5 lasta ? Kuka teistä on velaton ? Kuka teistä pystyy asumaan Thaimaahan tai Kambodzassa tai Vietnamisss tai Filippiineillä ? Olenko siunattu. . . Minulla on metsää ja kuukaudessa saan 1600 dollaria nettona eläkettä ja hei kaikki tietävät, että mitä täällä eläminen ja asuminen maksaa. Puhutaanko auringosta ja siitä, että hedelmät kasvavat puissa ja käytetään kesä vaatteita talvella myös. Onko vapauksia . . Hei ei täällä paljon poliiseja näy ja ihmiset on aika onnellisia. Vai eikö aasia ole hymyjen maa. Kait, sillä voidaan mitata onnellisuutta. Mitatkoon valtio sitä miten tahtoo.

      Olenko onnellinen . . . Hei, minä asun aurinko rannikolla ja nautin joka joka ikinen päivä kahvit ja ruuat terasseilla ja ravintoloissa. Shoppailemassa voin käydä sekä Bangkokissa, että HCMC:ssä. Mitäkö kehitysmaassa voi ostaa mietippä sitä ja eikö sitäkin voida mitata ihan toisella tavalla. . . . Mitä sinä söit aamiaiseksi ja arvaappa mitä minä.

      Arvaappa vaihtaisinko paikkaa sinun kanssasi Kela eläkkeeseen ja Suomeen ja olemalla suomalainen vielä . . . Arvaappa pari kertaa.

      • Anonyymi

        Opetteleppa Pasanen yhdyssanat, kirjoittele sitten.


      • Anonyymi

        Söit voikkaleipiä parman pojan kinkulla söpöissä pikkareissa tukka föönattuna ja pörrötettynä niin että tytöt olivat aivan innoissaan?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Lantrasitko vedellä sitä tenttua? Vai valutitko vain tuon kroisantin läpi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lantrasitko vedellä sitä tenttua? Vai valutitko vain tuon kroisantin läpi?

        Niillä ei ollut appelsiini mehua... Oli loppu. Otin veden.. ei sokeria.. eikä colaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niillä ei ollut appelsiini mehua... Oli loppu. Otin veden.. ei sokeria.. eikä colaa.

        Eipä se kunnon tenttu sokeria tai Colaa kaipaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kaikkein vähiten miellytti hintalappu, sillä se ei ollut ilmainen. Näin itseni ajamassa hiukset hulmuten aimon kanssa kaksi päällä ja välillä alla....


    • Anonyymi

      Mieti vähän... Jos ei ryyppää, niin meinaatko, että menee 50 dollaria päivässä. No, menee jos käy matkoilla sun muuta. Ostin kyllä 100 dollarin 🩳 shortsit ja viime kuussa 4 T-paitaa yhteensä melkein 200 dollaria. Laske vähän vajaa... 1600 dollaria kuussa käteen ja siitä vuokra 160 dollaria. Paljonko jää?

      Aamiaiset ja välipalat pyrin syömään kotona... Illallisen syön ravintolassa ... Eilen söin saksalaisessa bratwurstia ja salaattia ja vähän perunaa ym. Vedellä eli vesi pullo. Hintaa tuli 6 dollaria. Tajua jo vajakki.. vähän eri mitä sinä ja sinulta varastetaan Suomessa. VIP - Bussi Vung Tau - HCMC Shoppailu kyyti maksaa 6,5 dollaria ja vähän isompi bussi 28 hengen 5 dollaria kyyti. . . . Melkein sata kilometriä. . . Sun metros hyi helvetxx mikä penkki ja haju . . . Kelaa vähän Vajakki.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Nukkumaan? Vai sen kundikaverin kanssa petiin?


      • Anonyymi

        Vajakki, tuossa kuitissahan lukee että 150 dollaria,


    • Anonyymi

      Paljonko eläke?
      Paljonko vuokra?
      Paljonko fööni?

      Kiitos pyhälle hengelle nenäsuihkeista!

    • Anonyymi

      Tähän menette Pattayalle ryyppäämään ja saatte sieltä naisen kosketusta. Se sitten ohjaa teidän elämää. Siellä olette lippu päässä ja leijona kaulassa ja nahkaan tatuointuna singha-paita päällä vajakki tukka päässä ja masstopuvun shortsit jalassa, joissa virtsaa sepaluksessa.

      Sitten olette palstalla suuria Thaimaan matkaajia ja haette kuitenkin kaiken tiedon netistä.

      Minäpä avaan teidän silmänne ja näette millaisena minä teidät näen. https://youtu.be/pnQvQwhkc1k?si=DuAH70FdLdPwlgaT

      Se on totta mitä tuossa kerrotaan.

      • Anonyymi

        Kenen kuvia se Pasanen nyt esittelee tällä kertaa ominaan kulkiessaan Tapsan kanssa käsi kädessä tiedoista puhellen?
        Aivan suoraa Pasasen tekstiä eri muotoon väännettynä väkinäisesti. Yllättäen tämä uskovaista kuolemanpelossaan esittävä Tapsa odottelee Pasasen lailla kärsimättömästi että kaikki varakkaat suomalaiset lomalaiset palaavat Suomeen jotta Tapsa pääsisi Pasasen lailla leikkimään Aasian paronia yksikseen.
        Pasanen jauhoi leijonariipuksista jo aikoja sitten, nyt vetänyt vielä Raamatunkin mukaan ja kaljuteema on ollut valloillaan jo pitkään. Pasasella on suuri inho miehekkäitä armeijan käyneitä miehiä kohtaan, koska ei itse kelvannut edes polkupyörien kiillottajaksi.

        Onko operaatiopäivä jo sovittu Jyväskylässä vai Kuopioonko käy tie? On kuulema ruuhkautuneet pahasti Keski-Suomen ja Savon sairaalat, vakavasti sairaita makuutetaan terveyskeskuksissa ja laitoksissa pitkin maakuntia joissa ei ole edes kunnon monitorointia.


      • Anonyymi

        Pasasen elämää ei naisten ihokosketukset ohjaile, vaan toisten mielisairaiden saarnat on otettu yksinäisyyteen avuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen kuvia se Pasanen nyt esittelee tällä kertaa ominaan kulkiessaan Tapsan kanssa käsi kädessä tiedoista puhellen?
        Aivan suoraa Pasasen tekstiä eri muotoon väännettynä väkinäisesti. Yllättäen tämä uskovaista kuolemanpelossaan esittävä Tapsa odottelee Pasasen lailla kärsimättömästi että kaikki varakkaat suomalaiset lomalaiset palaavat Suomeen jotta Tapsa pääsisi Pasasen lailla leikkimään Aasian paronia yksikseen.
        Pasanen jauhoi leijonariipuksista jo aikoja sitten, nyt vetänyt vielä Raamatunkin mukaan ja kaljuteema on ollut valloillaan jo pitkään. Pasasella on suuri inho miehekkäitä armeijan käyneitä miehiä kohtaan, koska ei itse kelvannut edes polkupyörien kiillottajaksi.

        Onko operaatiopäivä jo sovittu Jyväskylässä vai Kuopioonko käy tie? On kuulema ruuhkautuneet pahasti Keski-Suomen ja Savon sairaalat, vakavasti sairaita makuutetaan terveyskeskuksissa ja laitoksissa pitkin maakuntia joissa ei ole edes kunnon monitorointia.

        "miehekkäitä armeijan käyneitä miehiä kohtaan", kerrot vähän tuosta lisää, miten rekkakuskit, kiihoittavatko ne sinua kovin on homoa.


    • Anonyymi

      Enkä voi sille mitään että pattayalla on tietynlaisia, appelsiini kainaloita, joilla kullitettu leijonariipus kaulassa, heikot hermot, sekä vähäinen äo, syynä lienee hormonien väärinkäyttö, joka on syynä vähän kaikkeen.

      • Anonyymi

        Vajakkeja moni. Vajakki tukka ja vajakki vaatetus. Näkeehän sen mitä tarkoitusta ja millä matkalla ovat.

        En minä sanoisi, että ei olisi tarvetta, no varmasti on. Minulla itselläni meni pari tai enemmänkin vuotta ryypätessä. No, onneksi Kambodzassa, missä olut oli ilmaista.

        Kyllähän minullakin oli pää sekaisin, kun tulin Suomesta. Ei siellä monikaan voi asua. Yhtä helvettxx koko maa. Kauhea propaganda joka puolella ja joka tuutista. Suomalainen joka mutkassa ja pylväässä ihan lepäpaketista karkkilootaan.

        Mutta, kuten tuossa videolla Veikko kertoo https://youtu.be/pnQvQwhkc1k?si=-gX2U0xdQJ2ua8Ii

        Silmät, kun aukeavat ja sinä näet kaiken ja niitä ei voi enää koskaan sulkea. Ihmisen on täysin mahdotonta olla uskomatta mitä näkee. Kun, ne silmät avautuvat joskus jonakin päivänä, niin se on kauhistuttavaa katsoa, kun näkee sen kaiken.

        Vaikka kuinka minä olen kertonut, että Vietnamissa asuminen ei maksa juuri mitään ja aurinko paistaa ja olo lämpöisessä aurinkorannikolla on sitä mitä ihmiset hakevat ja tästähän sanotaan, että tämä on paratiisi.

        Mutta koskaan ei uskalleta käydä isompaa vastaan, vaan vängätään ja valehdellaan ja panetellaan mieluimmin. Kuin tunnustetaan, että sinä et voi koskaan elämässä muuttaa tänne asumaan Kela eläkkeellä edes. Kyllä se on selkeä asia, että tässä on kaksi eri luokkaa olemassa. Toisia voidaan piinata ja kiristää ja käyttää hyväksi ja toisia ei. Kyllä ne, jotka voivat muuttaa asumaan Thaimaahan tai Kambodzaan tai Filippiineille tai Vietnamiin on niitä, jotka kuuluvat siihen toiseen luokkaan joita ei voida kiristää ja vainota. Toki pankit ja sijoitustilit vaativat osoitteen Suomeen ja huutavat veroista ja uhkaavat sulkea pankkitilejä ja sulkevat... Syystä, että ulkomailla asuva henkilö voi viedä rahansa pois ja jopa jättää verot maksamatta esim. Sijoitustilistä/salkusta. . . Moni asia on valehdeltu ihmisille ja näin sinua myös halvennetaan. Luuletko, että ylinopeussakko on liikenneturvallisuutta todellisuudessa ja autovero ja vihreä siirtymä ? Vihreä siirtymä on taistelua Kiinan ja Aasian ylivaltaa vastaan.

        Minäkin maksan vuokraa 160 dollaria aurinkorannikolla Vietnamissa. . . Mitä raukka valtio voi jos ja kun tämä tuodaan massan tietoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajakkeja moni. Vajakki tukka ja vajakki vaatetus. Näkeehän sen mitä tarkoitusta ja millä matkalla ovat.

        En minä sanoisi, että ei olisi tarvetta, no varmasti on. Minulla itselläni meni pari tai enemmänkin vuotta ryypätessä. No, onneksi Kambodzassa, missä olut oli ilmaista.

        Kyllähän minullakin oli pää sekaisin, kun tulin Suomesta. Ei siellä monikaan voi asua. Yhtä helvettxx koko maa. Kauhea propaganda joka puolella ja joka tuutista. Suomalainen joka mutkassa ja pylväässä ihan lepäpaketista karkkilootaan.

        Mutta, kuten tuossa videolla Veikko kertoo https://youtu.be/pnQvQwhkc1k?si=-gX2U0xdQJ2ua8Ii

        Silmät, kun aukeavat ja sinä näet kaiken ja niitä ei voi enää koskaan sulkea. Ihmisen on täysin mahdotonta olla uskomatta mitä näkee. Kun, ne silmät avautuvat joskus jonakin päivänä, niin se on kauhistuttavaa katsoa, kun näkee sen kaiken.

        Vaikka kuinka minä olen kertonut, että Vietnamissa asuminen ei maksa juuri mitään ja aurinko paistaa ja olo lämpöisessä aurinkorannikolla on sitä mitä ihmiset hakevat ja tästähän sanotaan, että tämä on paratiisi.

        Mutta koskaan ei uskalleta käydä isompaa vastaan, vaan vängätään ja valehdellaan ja panetellaan mieluimmin. Kuin tunnustetaan, että sinä et voi koskaan elämässä muuttaa tänne asumaan Kela eläkkeellä edes. Kyllä se on selkeä asia, että tässä on kaksi eri luokkaa olemassa. Toisia voidaan piinata ja kiristää ja käyttää hyväksi ja toisia ei. Kyllä ne, jotka voivat muuttaa asumaan Thaimaahan tai Kambodzaan tai Filippiineille tai Vietnamiin on niitä, jotka kuuluvat siihen toiseen luokkaan joita ei voida kiristää ja vainota. Toki pankit ja sijoitustilit vaativat osoitteen Suomeen ja huutavat veroista ja uhkaavat sulkea pankkitilejä ja sulkevat... Syystä, että ulkomailla asuva henkilö voi viedä rahansa pois ja jopa jättää verot maksamatta esim. Sijoitustilistä/salkusta. . . Moni asia on valehdeltu ihmisille ja näin sinua myös halvennetaan. Luuletko, että ylinopeussakko on liikenneturvallisuutta todellisuudessa ja autovero ja vihreä siirtymä ? Vihreä siirtymä on taistelua Kiinan ja Aasian ylivaltaa vastaan.

        Minäkin maksan vuokraa 160 dollaria aurinkorannikolla Vietnamissa. . . Mitä raukka valtio voi jos ja kun tämä tuodaan massan tietoon.

        Ketään ei kiinnosta senttisi eikä se missä olet ja miksi.
        Sanna Marinin valtakaudella Suomi otti miljoona euroa tunnissa lisää velkaa koko sen neljä vuotta. Paljonko luulet Suomea kiinnostavan missä tuhlaat sen sinun kaksi euroa tunti, jonka saat valtiolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta senttisi eikä se missä olet ja miksi.
        Sanna Marinin valtakaudella Suomi otti miljoona euroa tunnissa lisää velkaa koko sen neljä vuotta. Paljonko luulet Suomea kiinnostavan missä tuhlaat sen sinun kaksi euroa tunti, jonka saat valtiolta?

        Miksi sinua kiinnostaa Sanna Marin ja Suomen ottama raha . . .

        Elämää on kyllä muuallakin, kuin katsoa mitä ne syö. No, vajakki on. Vajakki. Minä syön hyvin ja siitä minä olen kertomassa mitä vapaat ihmiset voi tehdä... Siis, ei KELA-eläke eikä ulosottoa poijat ja tytöt.

        Onhan maailmassa ihmisiä muissakin maissa onhan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinua kiinnostaa Sanna Marin ja Suomen ottama raha . . .

        Elämää on kyllä muuallakin, kuin katsoa mitä ne syö. No, vajakki on. Vajakki. Minä syön hyvin ja siitä minä olen kertomassa mitä vapaat ihmiset voi tehdä... Siis, ei KELA-eläke eikä ulosottoa poijat ja tytöt.

        Onhan maailmassa ihmisiä muissakin maissa onhan ?

        No morjensta pöytään! Erikoinen ajatus että ulkomailla oleskelussa on jotakin suurta hohdetta vain perustarpeet tyydyttäen. En ole koskaan tutustunut Kelan palveluihin enkä tiedä ulosotoista mitään. Ex-vaimoni talletti lasten lapsilisät heidän tileilleen ja aikuisina he saivat ne itselleen. Hyvin ovat pärjänneet. Minä aion eläköityä ennen 60 ikävuotta.
        Byrokratiaa inhoavana pyrin teettämään lupa-asiat muilla, kertoen vain mitä haluan.

        Jos päätän asettua Thaimaahan, minun ei tarvitse edes poistua maasta, vaan annan asian hoidettavaksi ja järjestän itselleni lakitoimiston kautta platinatason eliittiviisumin https://thailand-elite.com/membership/platinum/ Minun ei tarvitse käydä itse missään muualla kuin pankissa. Raha ei lopu tässä elämässä ja lisätuloja en voi välttää.

        Sairaspohkeinen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No morjensta pöytään! Erikoinen ajatus että ulkomailla oleskelussa on jotakin suurta hohdetta vain perustarpeet tyydyttäen. En ole koskaan tutustunut Kelan palveluihin enkä tiedä ulosotoista mitään. Ex-vaimoni talletti lasten lapsilisät heidän tileilleen ja aikuisina he saivat ne itselleen. Hyvin ovat pärjänneet. Minä aion eläköityä ennen 60 ikävuotta.
        Byrokratiaa inhoavana pyrin teettämään lupa-asiat muilla, kertoen vain mitä haluan.

        Jos päätän asettua Thaimaahan, minun ei tarvitse edes poistua maasta, vaan annan asian hoidettavaksi ja järjestän itselleni lakitoimiston kautta platinatason eliittiviisumin https://thailand-elite.com/membership/platinum/ Minun ei tarvitse käydä itse missään muualla kuin pankissa. Raha ei lopu tässä elämässä ja lisätuloja en voi välttää.

        Sairaspohkeinen mies

        Kyllä se on . . . Moni moni moni ei siihen pysty ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No morjensta pöytään! Erikoinen ajatus että ulkomailla oleskelussa on jotakin suurta hohdetta vain perustarpeet tyydyttäen. En ole koskaan tutustunut Kelan palveluihin enkä tiedä ulosotoista mitään. Ex-vaimoni talletti lasten lapsilisät heidän tileilleen ja aikuisina he saivat ne itselleen. Hyvin ovat pärjänneet. Minä aion eläköityä ennen 60 ikävuotta.
        Byrokratiaa inhoavana pyrin teettämään lupa-asiat muilla, kertoen vain mitä haluan.

        Jos päätän asettua Thaimaahan, minun ei tarvitse edes poistua maasta, vaan annan asian hoidettavaksi ja järjestän itselleni lakitoimiston kautta platinatason eliittiviisumin https://thailand-elite.com/membership/platinum/ Minun ei tarvitse käydä itse missään muualla kuin pankissa. Raha ei lopu tässä elämässä ja lisätuloja en voi välttää.

        Sairaspohkeinen mies

        sinulla on vielä muutama vuosi edes alhaisempaan eläkeikään, olisiko 20 vuotta jopa, massia lahkolaisilla on aina ollut ihan kauheasti, ja vaikuttamispaikka pattayapalstalla.


    • Anonyymi

      Kyllähän tämä on kadehtivaa... Tänään söin illalliseksi Gulassia ja leipää... Oli oikein hyvä ja täyttävä. [url=https://aijaa.com/2tohvY][img]https://img.aijaa.com/m/00275/15226170.jpg[/img][/url]

      Eikä hinta paljon painanut . . . Jätski rannalla voisi taas olla kiva juttu?

      Se hinta oli dollareina 4 ja euroissa olisiko 3,60 euroa.. sisälsi veden.

      • Anonyymi

        Jätski rannalla ja hoito pedissä, poikaystävältä.


      • Anonyymi

        Minäkin maksan vuokraa 160 dollaria aurinkorannikolla Vietnamissa. . .

        Et asu rannalla! Miksi valehtelet, se on syntiä.
        Joudut helvetin porteille imemään vihtahousun sapelia.
        Voi sinua raukkaa.. Lue heti 20 kertaa isä meidän tai joudut katumaan syntymääsi..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Et asu rannalla!

        Kylläpä on taas laadukas kuva. Sinun elämäsi on haaveilua You Tubessa, kuvakin on sieltä kopioitu.
        Nää kahelit nakkelee kaiken paskan tuonne rannoille, renkaista lähtien. Voiko vajakimpaa porukkaa ollakkaan. Hyvin passaat joukkoon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et asu rannalla!

        Kylläpä on taas laadukas kuva. Sinun elämäsi on haaveilua You Tubessa, kuvakin on sieltä kopioitu.
        Nää kahelit nakkelee kaiken paskan tuonne rannoille, renkaista lähtien. Voiko vajakimpaa porukkaa ollakkaan. Hyvin passaat joukkoon..

        "Tapsa" on keksinyt ottaa tubesta pysäytyskuvista kuvakaappauksia, niin ei löydy kuvahaulla. Ei aina muista muokata tiedostonimiä, yksikin kämpän kuva oli suoraan otettu vuokrailmoituksesta, oli koettanut rajata sitä kuvaa tunnistamattomaksi mutta tiedostonimi ohjasi suoraan mainossivulle. Humalassa noita postittaa ja katkeruus johtuu yksinäisyydestä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe