Kun toinen henkilö on lähettänyt kuvan minulle Google kuvien kautta, niin en löydä mistään kohtaa mistä jotkut tietyt kuvat saa poistettua näkymästä minulle. Eikö niitä voi tosiaan poistaa näkymästä?
Jos saan jonkun tyhmän kuvan, jota en halua enää nähdä. joudun näkemään sen muiden kuvien lomassa joka kerta, kun katson hänen minulle lähettämiä muita kuvia?
Google-kuvista toisen lähettämien kuvien poisto
Anonyymi-ap
1
106
Vastaukset
- Anonyymi
Paina sormella sitä kuvaa muutama sekunti ja kun nostat sormen niin johonkin ilmestyy roskakorin kuva. Siitä sitten klikkaamalla kuva poistuu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684725KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713645- 1683164
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723094Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502801- 251954
- 241871
- 301666
- 1741650
- 421362